Chcesz troche nizej, ale niezbyt twardo, zmien amory na zamienniki sachs do 226 sportowe zawieszenie+ eibach pro kit. Szalu nie bedzie, ale zawsze cos. Druga opcja to vogtland kit z amorami alko chyba. Sztywno u mnie na 19'', ale prowadzenie troche lepsze. Mam tez stabilizator przod m3 z rozporka i z tylu tuleje plywajace zmienione+ gumy stabilizatora+ laczniki+ opony michelin ps4s. Dopiero teraz czuje roznice w prowadzeniu. Na tyl dobrze tez wrzucic stabilizator 335i e93 15mm zamiast 13mm i wymienic wahacze tylne z m3-guide rods+ przednie lca, ktore powieksza camber. Dopiero wtedy zobaczysz jak sie bmw prowadzi Tylko amory-ok 1100-1200zl w zaleznosci od sklepu eibach pro kit ok 600zl dobrze wymienic poduchy amorow tyl i przod od razu i gumowe podkladki pod springi przod z dolu i z gory, bo moga trzeszczec jak sa stare-nie wiem ile, zalezy czy ori czy zamienniki, poduszki przod i tyl bierz lemforder, ale Niemcy ze sprawdzonego zrodla, bo sie posypia szybko, albo cos bedzie z nimi nie tak (tylna poducha z Rumunii miala wadliwy gwint i nie moglem sruby wkrecic) na koniec geometria-150-200zl Nie licze robocizny, bo tez troche wyjdzie. Ja zmienialem sam wszystko+wahacze tyl+przod, laczniki, tuleje plywajace. Zajmuje to troche jak robisz sam. Mi caly weekend od rana do nocy Kolego czyli http://www.vogtland-webshop.com/bmw/e90-c-827_848_857.html?osCsid=13shnfma1ccu6s8fbd0csg57e1 to są te vogtland? I co do tego? Żeby było naprawdę dobre prowadzenie, lubię zapierdalać a mieszkam w kraju gdzie dziur zbytnio nie ma, więc może być twardziej niż na polskie drogi.