Skocz do zawartości

mrcoolasice

Zarejestrowani
  • Postów

    348
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia mrcoolasice

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. :duh: Podejrzewam, że masz za mało oleju w skrzyni. Jak to sprawdzić? Bardzo prosto. Wstaw wóz na warsztat na noc, niech mocno wystygnie i rano niech Ci mechanik doleje oleju, powinno pomóc.
  2. mrcoolasice

    Spalanie 740i f01

    ej, normalnie nie mogę WAS już czytać !! Jak 740i czyli 3 litrowy silnik ponad 300 konny ważący 2 tony może palić 10-13 litrów ? ? ? :duh: Skąd WY bierzecie te bzdury? Z broszur czy z komputera samochodowego? :duh: Miałem taki wóz. Realne spalanie w mieście to minimum 16 litrów! Jeżdżąc po autostradzie przy prędkościach powyżej 200 km/h nigdy nie zszedłem poniżej 20 litrów !!!! i piszę TU o realnym spalaniu, używając realnie samochodu.
  3. 1. Można wymienić same tuleje używając zamienników. Potrzebne jest tylko wymienianie z głową bo trzeba je wprasowywać. 2. Podejrzewam, że ów wahacze są dostępne ale w DE czyli 5 dni roboczych oczekiwania.
  4. 1. W E65 nie ma kabli tylko światłowody i są bardzo podatne na zniszczenia 2. Podepnij komp bo podejrzewam, że na desce masz całą choinkę kolorów
  5. mrcoolasice

    dobór felg do e39

    Daj spokój, wóz będzie wyglądał jak kibel !! Jeśli chcesz mieć ładne auto to załóż mu BBS lub M-pakiet... ewentualnie Alpina
  6. to jest wręcz niewiarygodne.. niedługo będzie się pisało o tym aby nie jeździć dużo bo będą padać łożyska w kołach
  7. może daj jakiś filmik bo naprawdę dziwne jest to aby w N57N były jakiekolwiek problemy z rozrządem
  8. no to uwierz mi, że miał ogromny.. sam byłem w szoku
  9. https://www.google.pl/search?q=rura+powietrza+e65&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjD1cfGytDYAhVhP5oKHX0zA2sQ_AUICigB&biw=1366&bih=637#imgrc=47yyE1oqqjSgsM:&spf=1515696795187
  10. miałem to samo z N57N i się okazało, że to nie poduszki ani żadne gumy tylko dolot powietrza był za luźny (taka czarna plastikowa rura co biegnie rownolegle do silnika po lewej stronie jak otworzysz maskę). ale poduszki silnika swoją droga bym sprawdził
  11. Pełna racja.. zakładając Yokohama 285/35/20 był problem i porównując np. z Dunlopem czy Continentalem było widać znaczącą różnicę. Dunlop czy Continental były tak jakby ścinane do środka w taki sposób, że koło ładnie chowało się w nadkole natomiast z Yokohama była zupełnie na odwrót stąd mocno obcierało o nadkole.
  12. a jesteś pewny czy przy tych układach doboru nie będzie nic obcierać ?
  13. Racja! Nigdzie indziej nie zweryfikujesz praw fizyki jak w realnym życiu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.