Skocz do zawartości

Razor68

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Nie długo

Osiągnięcia Razor68

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, zastanawiam sie nad swapem silnika w mojej e46 m54b22 lpg na b30 raczej odpada bo zbyt duze kosztu samego silnika a co dopiero reszta fakt moc najwieksza ale nie chce znow spalania oleju, myslalem o b28 lecz chcialem zapytac co dokladnie potrzebuje, jak z ukladem wydechowym, katalizatorami, ukladem dolotowym, filtrem, przepustnica i rura, jak z ukladem przeniesienia napedu sprzeglo, skrzynia, dyfer, pol osie i jak z elektronika tego, co musze dokladnie miec, co moge pozostawic a co moge zmienic pozniej i nie wymaga wymiany odrazu oraz tak samo na b25. Czytalem o roznicach i swapie ale chce dokladnie wiedziec z gory dziekuje. Np. Potrzebuje kompa z ews ale moglbym stary komputer oddac i wgrac soft z b28 i usunac immo czy jak, prosze o wytlumaczenie wszystkiego.
  2. Adaptacje zrobione, pojezdze troche na pb I wstawie wtedy zdjecia z inpy, o dziwo od kilku dni komp sie nie pali ale w inpie dalej bledy sond, dodatkowo raz pqli sie blad termostat kfk cos takiego raz nie pali
  3. Wezyk zrobiony, adaptacje skasuje wszystkie od gory na dniach, na odpalonym silniku, wlaczonym samym zaplonie czy jsk to zrobic?
  4. Podmienilem z ciekawosci przeplywke kolegi, 0 zmian wiec moja jest dobra.
  5. Prosze, nagralem filmy z roznych zakladek inpy podczas jazdy na rozgrzanym silniku (lpg) 1,2 bieg normalnie 3 do konca. parametry silnika, analog korekty patrol adaption vanos Ostatnio w patrol adsption odejmowalo teraz dodaje, uszczelniacze vanoss wymieniane 2tys temu. Zdjecia bledow z dzisiaj oraz ostatnio zapalila mi sie poducha skasowalel, po kilku dniach znow sie zapalila I jak skasowalem dzis po chwili znow wyskoczyla. https://zapodaj.net/b4992f27ea50a.jpg.html https://zapodaj.net/e8ee42455c629.jpg.html https://zapodaj.net/336ddd60acb87.jpg.html https://zapodaj.net/162c54dab2589.jpg.html https://zapodaj.net/e5852ea6c16fd.jpg.html W inpie w zakladce adaption ktora adaptacje wykonac bo jest kilka I nw? https://zapodaj.net/202a700ce5fd0.jpg.html Pomoze ktos?
  6. https://zapodaj.net/c1f42f6033b8c.jpg.html te cienki wezyk mi sie zlamal I lezy z boku swobodnie
  7. Okej, postaram sie nagrac w trakcie jazdy parametry, skasuje I pojezdze. To sa sprzed tygodnia bledy, dzis zobacze pewnie sa tez zwiazane z sondami ale inne info moze dotyczace tego bledu. Mam zamiar przeczyscic sprawdzic I przeczyscic dise, krokowy I przepustnive oraz nowe uszczelki tam dac. Za przeplywka np. Idzie do przepustnicy ta rura I w nia z gory wsadzone za dwa wezyki jeden grubszy drugi cienki I ten cienki mi pekl, od czego on jest?
  8. https://zapodaj.net/2007d48337b6f.jpg.html https://zapodaj.net/77da2d6593e73.jpg.html https://zapodaj.net/ab412b10fee1a.jpg.html Prosze to sa sprzed kilku dni, raz mialem blad przeplywki nw dlaczego
  9. Okej, nagram jak znajde czas, jak skasowac adaptacje? Bledy to 228 I 227 lambda control tolerance bank 1 oraz 2 nie mam zdjec teraz. Po korektach widze ze jest w ok. 0 ale po dodanii gazu do 3 tys odejmuje jej -20 paliwa tak?
  10. Witam, z racji iż posiadam program inpa postanowiłem przejrzec nim swoje auto i prosiłbym was o komentarz czy wszystko jest prawidłowo. E46 M54B22 z LPG, gaz zamontowany pół roku temu, swiezo po wymianie olejow, filtrow i uszczelniaczy vanosa. Problemy w aucie to od kilku tygodni non stop palacy sie check, jak zniknie to na kilka godzin i znow sie zapala, kiedys zapalał mi sie bardzo rzadko i na chwile, na czystej benzynie tego nie było, byłem u gazownika powiedział ze nie ma błedow co do lpg i korekty wszystko sa ok, auto na gazie chodzi ok, delikatnie ale to ja jako kierowca czuje ze tyci jest slabsze na lpg ale to mniejsza, w inpie pali sie bład 227 i 228. Kolejny problem to dojezdzajaca do skrzyzowania, wciskaja sprzegło, redukujac bieg auto potrafi zgasnac ale to bardzo rzadko, lecz czesto obroty spadaja do 500rpm zauwazylem to teraz przy wlaczonej klimatyzacji, bez niej jest okej, moze to przez to ze silnik jest bardziej obciazony. Czasami mam wrazenie ze auto jest bardziej mułowate. Prosze o spojrzenie na parametry silnika. Lambdaintegrator na wyzszych obrotach(3000) nie jest zbyt na minusie? Czyli zbyt duzo paliwa i odejmuje jej ? Oraz air consumption nie jest zbyt niskie? https://zapodaj.net/567bdcd0baae7.jpg.html https://zapodaj.net/863091805f29f.jpg.html https://zapodaj.net/3da2b4b2d4ea7.jpg.html https://zapodaj.net/29ac4c082ccf4.jpg.html https://zapodaj.net/d9309dbbe2369.jpg.html
  11. Sorki, moze zapomnialem sondy wstawic. Vanos I tak regeneruje
  12. Wstawiam zdjecia z INPY analogow czy jak to sie zwie, lambd i vanosa, sprawdzcie jak mozecie. Silnik rozgrzany na biegu jałowym(LPG). Nie moge znalesc w INPIE czujnika cieczy wychodzacej ile pokazuje. https://zapodaj.net/3ba2962163309.jpg.html https://zapodaj.net/56ca7acf0acb3.jpg.html https://zapodaj.net/51181699314ef.jpg.html https://zapodaj.net/e6100501efcae.jpg.html https://zapodaj.net/15e55de1b819d.jpg.html https://zapodaj.net/96bbd3a47ee71.jpg.html
  13. Czujnik cieczy na wyjsciu z chlodnicy wymienialem na nowy ostatnio, jesli to nie on to czego to wina?
  14. Gdzie moge miec te nieszczelnosc, jak to sprawdzic? Te wszystkie objawy moga powodowac wyzsze spalanie?
  15. 1. Termostat do wymiany? 2. Czujnik temp na wejsciu czy wyjsciu? Na wyjsciu wymienilem ostatnio ale na jakis zamiennik, gdzie to w inpie sprawdzic jaka temp pokazuje? 3.sprawdze szczelnosc, jesli jest szczelnie to sondy do zmiany czy jak? Jeszcze sprawdze w inpie sondy na livie 4.Po odpaleniu czujnik mi sie zapala na 10sec na zolto I gasnie do zmiany 5.alarmu nie mam(chyba) 6. Tak mam problem przekaznik do zmiany bo problem z odkluczaniem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.