Skocz do zawartości

A145

Zarejestrowani
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    540i xdrive LCI

Osiągnięcia A145

  1. Ważne, jazda w trybie sport indywidual (miasto), tak aby wyłączyć start/stop lub comfort. A.
  2. Żartując, ile Wlejesz tyle spali. Ja jestem pozytywnie zaskoczony spalaniem oczywiście in +. W zależności od trasy, warunków itp. mój potrafi spalić od 5,7 ! trasa 50km średnia prędkość 84,8 do np. 6,7 trasa 396, średnia 126. Odnotowałem też taki wynik 7,1 średnia prędkość 112 , trasa 925,2.( spokojnie na jednym baku). Wszystkie jazdy głównie na tempomacie. Miasto 11-13. Jak dla mnie rewelacja! . A.
  3. Potwierdzam, silnik 540i bajka! Mam przejechane 16 tys. (olej wymieniałem po 2. i 15.). Właśnie, że czuć R6 od BMW- cisza, aksamitny dźwięk przy przyspieszaniu, co w połączeniu z pracą skrzyni daje niesamowite wrażenia i możliwości niezależnie od stylu jazdy! :D
  4. Jak na ten silnik, to żadna rewelacja! A
  5. Cześć, u mnie ostatnio spalanie takie jak poniżej https://ibb.co/Nrv5tSV https://ibb.co/JpTYS2Q. Uważam, że przy R6 w benzynie średnie spalanie 6,7 czy 7,1, to rewelacja. Ten silnik, to bajka! Samochód x drive z przebiegiem ponad 9 tys. W mieście spalanie do 12. Nie wspomnę już o radości z jazdy, dynamika, komfort (fotele) itp. Potwierdzam, prawdziwa radość z jazdy BMW zaczyna się od 6. cylindrów. Pojazd po lifcie tzw. miękka hybryda. Ustawiony na tryb sport indyvidual, tak aby wyłączyć start/stop. Chociaż w tym trybie praktycznie niezauważlne jest włączanie się silnika. Olej wymieniany po pierwszych 1500. Poprzednio był G 530i xdrive z podobnym wyposażeniem np. komforty. Różnica jest. A.
  6. Dokładnie tak jak mówią Koledzy. Konfigurując moją 540 sprzedawca zdecydowanie odradzał nappę z uwagi na względy praktyczne i to niezależnie od koloru. Byłem zdecydowany na koniak ale zrezygnowałem na rzecz dakota w tym samym kolorze, po tym jak handlowiec pokazał mi nappę w 5. demonstracyjnej po miesiącu użytkowania. Dakotę miałem również w poprzedniej 5. i po 4. latach praktycznie żadnych śladów zużycia. Oczywiście po zakupie została zabezpieczona, a w trakcie użytkowania jedynie co jakiś czas przecierana ściereczkami do skóry. A.
  7. Potwierdzam (540i xd) jeśli chodzi o miasto (Warszawa). Jeżdżę w trybie sport indywidual ( silnik komfort, skrzynia sport), co eliminuje "mrowienie kierownicy" przy przyspieszaniu z niższych obrotów i wysokiego biegu (1000-1400 - ustawienie skrzyni komfort) aby wyłączyć system start/stop. Poza tym fajne odczucia przy przyspieszaniu. :D Wszystko zależy od stylu jazdy. Natomiast co do trasy, to przy równej jeździe w granicach 130. można zejść spokojnie poniżej 7. Ogólnie jak na razie (przebieg 3200) odnośnie spalania jestem b. pozytywnie zaskoczony. Poprzednia 530ixd osiągała porównywalne wyniki. A
  8. A145

    G30 restrykcje

    Zmień dealera! W tych silnikach olej powinno się wymieniać średnio co 10-15 tys., to podstawa. Każdy rozsądny mechanik tak twierdzi. Swego czasu nawet ASO reklamowało się, że ma taką usługę w swoim katalogu. Ja po 1500 wymieniłem, teraz mam2500. A.
  9. A145

    Mrowienie kierownicy

    Dokładnie tak jak Kolega mówi. Generalnie, zarówno w poprzedniej jak i obecnej staram się nie korzystać z systemu start /stop. Teraz mam skrzynię ustawioną na sport indywidual gdzie silnik jest pracuje w systemie komfort, a skrzynia sport. Zamiana tych ustawień powoduje "mrowienie". Z drugiej strony sadzę, że BMW mogłoby w prosty sposób rozwiązać ten problem zmieniając delikatnie soft skrzyni. A.
  10. A145

    Mrowienie kierownicy

    U mnie (540ix LCI) mrowienie na kierownicy przy przyspieszaniu występuje w trybie komfort. Przy ustawieniu na tryb sport ten objaw nie występuje, ponieważ jak widzę skrzynia zmienia biegi powyżej 1500 -1600. Oczywiście serwis twierdzi, że wszystko jest ok. Wg. mnie zmiana np. softu skrzyni, tak aby zmieniała biegi powyżej 1300 ten problem by zlikwidowała. Obecnie potrafi utrzymywać obroty na poziomie 1000-1100 i przy delikatnym naciśnięciu gazu z np. 50-60 km/h przyspieszać wywołując owe "mrowienie" kierownicy. Poprzedniczka z silnikiem b48 takiej przypadłości nie miała, po prostu od określonej prędkości obrotowej redukowała bieg. Czy ktoś z Kolegów ma odnotował podobną sytuację? A.
  11. U mnie (540ix LCI) mrowienie na kierownicy przy przyspieszaniu występuje w trybie komfort. Przy ustawieniu na tryb sport ten objaw nie występuje, ponieważ jak widzę skrzynia zmienia biegi powyżej 1500 -1600. Oczywiście serwis twierdzi, że wszystko jest ok. Wg. mnie zmiana np. softu skrzyni, tak aby zmieniała biegi powyżej 1300 ten problem by zlikwidowała. Obecnie potrafi utrzymywać obroty na poziomie 1000-1100 i przy delikatnym naciśnięciu gazu z np. 50-60 km/h przyspieszać wywołując owe "mrowienie" kierownicy. Poprzedniczka z silnikiem b48 takiej przypadłości nie miała, po prostu od określonej prędkości obrotowej redukowała bieg. Czy ktoś z Kolegów ma odnotował podobną sytuację? A.
  12. To 540xi pali tak samo. Prawda. Moja 540i xdrive przebieg 2200 miasto (W-wa) 11,5 - 13 niezależnie czy w trybie komfort czy sport ale ustawiony na komfort, tak aby nie działał system start stop. Trasa- bez problemu poniżej 7 jeśli nie przekraczam 130.
  13. Zapytaj jaki ma status. Mój 540i xdrive wyprodukowany 7.09. stał ponad miesiąc na placu w fabryce czekając na panel dotykowy. Odebrany w połowie listopada. A.
  14. A145

    G30 restrykcje

    Na szczęście to nie obejmuje serii 5. U mnie produkcja podobno na koniec listopada.. Zobaczymy. Obejmuje. Moja 540i xdrive wyprodukowana na początku 09. czeka właśnie na ekran.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.