Skocz do zawartości

eclipse10

Zarejestrowani
  • Postów

    252
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O eclipse10

  • Urodziny 05.11.1994

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 528iA "98
  • Lokalizacja
    Inowrocław
  • Zawód
    Technik Informatyk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia eclipse10

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. No nic trtzeba bedzie narazie nacieszyć sie tym a w przyszłości pomyślę nad czymś lepszym, orientujesz się czy DSP oryginalne gra faktycznie lepiej i czy można do niego dołożyć np aux ?
  2. Też własnie to radio gra plastikowo i wydaje mi się że jest mono... więc zakup nie trafiony myślałem że będzie choc trochę lepiej grało od oryginalnego radia 😐
  3. Juz zrobilem we wtyczce antenowej cienki drucik był luźny polutowalem i jest okej odbiera
  4. A jak sprawdzić czy odbiera ten sygnał ? U mnie takowej wtyczki raczej nie ma jest coś innego wkręcane zdjęcia załączę tutaj
  5. eclipse10

    Wymiana radia na android

    Witam wynieniłrm u siebie w 528i 98r touring radio business CD na android i nie wiem od czego jest druga wtyczka taka jakby antenowa ktora wchodziła w oryginalne radio ? Jedna wtyczka jest standardowa gruby kabel antenowy a druga cienka( opis na starym radiu był ANT) Czy to jest jakis wzmacniacz ? Radio słabo odbiera mi między zabudowaniami, na oryginalnym nie było problemu.
  6. Witam czy ten silnik [N52B25A] 218KM posiada w kolektorze ssącym jakiekolwiek klapki zawirowań tak jak było to naprzykład w m47n Dieslu ? Pozdrawiam
  7. Witaj, na szczęście została uszkodzona uszczelka pod głowicą, przepaliła się między tulejami 2 i 3 cylindra i zaczynała już puszczać miedzy 3 a 4 cylindrem. Teraz mam już splanowaną głowicę ale jest problem bo chce wymienić jeszcze uszczelniacze zaworowe i zalatwilem sobie taki ściagacz ale tym dziadostwem nic nie idzie zrobić, za mały ruch jest żeby wyciągnąć zamki, macie może jakiś sprawdzony ściągacz do zaworów żebym sie z tym nie pier... caly dzień ? Pozdrawiam :) https://photos.google.com/share/AF1QipPF5gOzCzfHoCDUtu89TWas17ysmDd63iGsI5vJQwfyl_Bdf-yN0UvP8twoJHgAtA?key=WnZ4ZGRfc37LuhsnCgHr4FJWAksEeTQrARN71Vxiocu https://photos.google.com/share/AF1QipM1GwF4kqUmBQLKI3tR_Am-MZMapYciSbt7rIXs_WzHvbQLQJ348nspHo4-NFfoOQ?key=bnE5dlB1emtMS1NUX0JYVkpVMkxHeWtPQnFQcEV3
  8. Dzięki, jutro jak zdążę to zdejme głowice i się okaże.
  9. Witam, ostatnio moja e39 straciła moc, momentalnie opadła z sił. Zaznaczę że jest zamontowana instalacja LPG. Na benzynie było tak samo, pomijając to przejde do sedna, okazuje się że nie ma wogule kompresji na 3 cylindrze. Pozostałe cylindry kompresja 14 bar. Sam sprawdzałem, ogólnie mechanicznie robię wszystko przy aucie. Wiadomo że glowicę bedę zdejmował tak czy tak , tylko pytanie czy jest to możliwe że od gazu wypalił się zawór lub gniazdo zaworowe i czy wogule to że jest gaz ma wpływ na szybsze zużycie zaworów ? Dodam że przed usterką silnik pracował jak zegarek, nie było spadku mocy nie dymił nie brał oleju. Pozdrawiam
  10. Tak zrobiona była i jbbf zgłaszał błąd tylnego zamka od szyby, ale okazało się że kiedyś ktoś musiał zmieniac instalacje i zamienił miejscami przewody tylna klapa/szyba i tutaj zamiana przewodów w prawidłowej kolejności dała rezultat :cool2: Dzięki za zainteresowanie i poradę, temat uważam za zamknięty.
  11. Witam, co może być przyczyną że nie działa mi wycieraczka tył oraz otwieranie tylnej szyby w e91 ? Uprzedzam co zostało sprawdzone i jest sprawne, jeśli chodzi o otwieranie szyby tylnej został sprawdzony włącznik ten plastikowy ze scieżkami w środku- sprawny, zostały sprawdzone przewody w peszlach miedzy dachem a klapą we wszystkich trzech peszlach przewody nie popękane nie pourywane, przejscie między wtyczką przycisku otwierania szyby a wtyczką pod spoilerem JEST, przejście od tej wtyczki dalej w wiązkę JEST, Jeśli chodzi o wycieraczke nie jest zatarty trzpień ani nic z tych rzeczy, sam goły silnik na wierzchu jest nie działa, prąd dochodzi do wtyczki, sam silniczek wycieraczki na krótko działa, przekaźnik w skrzynce bezpieczników SPRAWNY. Czy jest możliwość że jakiś moduł zablokował te dwie rzeczy ? Na forum są wyłącznie tematy mówiące o uszkodzonych przewodach w peszlach gumowych, natomiast u mnie te przewody są całe. Jedyne co działa z tyłu to światła w klapie i ogrzewanie szyby. Jak to jeszcze posprawdzać ? Jest jakaś kostka dalej w tych wiązkach np nad podsufitówką ?
  12. U mnie problemem również był jak wyżej napisano, przetarty przewód w miejscu zawiasu, najlepsze podejście jest właśnie przez wyjęcie maskownicy i głośnika z podsufitki z tyłu od strony kierowcy i wyjęcie peszla. Potem tylko lutowanie przewodu złożenie plastików przy zawiasie (dla mnie najgorsze :roll: ) i trzeci stop działa jak należy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.