Auto po gradobiciu i licznych obcierkach, obie strony i tył, tylna klapa do wyrzucenia, drzwi kierowcy od spodu całe zjedzone, pasażer początki rudego, maska bardzo dużo odprysków, pod maską bardzo dużo rdzy (śruby, mocowania, a nawet vanos) który zresztą po diagnostyce komputerowej okazał się do wymiany, zerowy stan płynu chłodniczego, brak płynu wspomagania( pompa wyje) piszcząca rolka alternatora. wyciek z pod pokrywy zaworów, pod korkiem oleju szlam. komputer pokazał problem komunikacji skrzyni biegów ze sterownikiem a auto było dopiero co na kompie- właściciel wymieniał czujnik położenia wałka, przepływomierz ,odmę oraz olej. akumulator słaby, bardzo słaby hamulec roboczy, brak zbieżności, nie wyważone koła plastiki w środku żyją własnym życiem, nie działa tylna prawa szyba. z plusów 90% auta w oryginalnym lakierze, progi wydawały się zdrowe, automat pracował prawidłowo. bardzo fajnie wyposażony model lecz w mojej ocenie stan techniczny nie adekwatny do ceny. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-528i-full-skora-webasto-automat-1-wl-org-231-tys-km-xenon-ID6z2CWk.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8 vin WBADD61090BR37566