Skocz do zawartości

nussnuez

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 320i, e36 325i, e38 735i, e46 320d, e60 530d
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia nussnuez

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Przed wymianą odliczanie stanęło na 20 tysiącach klocki się skończyły i czujnik był przetarty. Teraz odliczanie znowu stoi
  2. Tylko który moduł skoro wszystkie inspekcje kilometry odliczają, a problem jest tylko w tylnych klockach?
  3. Witam Panowie może ktoś coś takiego przerabiał. W październiku zeszłego roku przy hamowaniu, usłyszałem hałas. Skończyły się tylne klocki chociaż komp wskazywał 20 tysięcy do wymiany (zatrzymał się w miejscu wskazując 20 tysięcy). Wymieniłem klocki przód tył, założyłem nowe czujniki, pokasowałem inspekcje. Mamy kwiecień i zużycie klocków z przodu spadło z ustawionych 40 tys na 30, tył niestety stoi na 50 tysiącach. Od resetu inspekcji nie ubyło ani kilometra. Czy ktoś z Was zna przyczynę zwieszenia tego systemu?
  4. Miałem to samo. Pęknięty kolektor wydechowy
  5. Ja też. Oprócz błędu 480a pamięć czysta
  6. Witam Miałem ten sam problem. Wieczny błąd 480a w sterowniku. Od 3 lat wymieniłem wszystko pod kątem dpf i nie pomagało nic. Jeżdżę głównie w trybie miejskim (Wrocław) , dlatego raz na 2 tygodnie robiłem wypad na autostradę. Zero efektów. We wrześniu 2017 odcinka mocy, tryb awaryjny i po jeździe. Diagnoza zatkany dpf. 500 zł w plecy i radość po serwisowym wypalaniu filtra i informacji, że dpf mam zdrowy. Niestety błąd 480a ciągle się pojawia. Grudzień 2018 w wigilie o 10 rano filtr znowu zatkany. Kolejne 500 zł i radość, że nie zostaje bez auta na święta. Szczerze mówiąc przerosło mnie posiadanie dpfa. Próbując go naprawić wydałem trochę grosza i cierpliwość się skończyła. Jestem wrogiem poprawiania fabryki i starałem się zrobić wszystko żeby tego uniknąć, ale w zeszłym tygodniu pozbyłem się chwasta. Teraz auto płynie po drodze, a nie toczy się jak wóz z węglem Pozdrawiam
  7. Tu mam pewne wątpliwości. Przy uwalonym głównym termostacie silnik na trasie osiągał 72 stopnie. W moim przypadku jest 85 stopni. Temperatura spada do 80 przy depnięciu i normuje się na 85 stopniach. Albo minimalnie puszcza albo problemem jest coś innego
  8. Witam Panowie mam problem z dogrzaniem silnika. W 2016r wymieniłem termostat egr i główny (oba ori) i do lata tego roku wszystko było ok. W ruchu miejskim temperatura wynosiła 97 stopni, na trasie podobnie. Teraz na trasie przy 140 km/h silnik nagrzewa się do 85 stopni i trzyma temperaturę, o ile nie przyspieszam. W momencie wciskania gazu temperatura chwilowo spada do 80 i normuje się przy 85 stopniach. Wykluczam termostat egr, bo wymieniłem w sobotę, więc do wyboru jeszcze dwa. Który Waszym zdaniem? Od asb czy główny? Czy uszkodzony główny termostat dogrzałby silnik do 85 stopni?
  9. Niestety część o której mowa w oryginale sprzedawana jest tylko w całości (cała rura od IC do przepustnicy). Koszt nowej to około 700 zł, używka około 300-400. Żeby wymienić tylko element gumowy musisz w swoim starym wężu rozciąć srebrną opaskę bo inaczej tego nie sciągniesz. Ja kupiłem zamiennik za 199 zł, od gościa chyba z Łodzi. Wygląda prawie jak oryginał. Ale prawie robi dużą różnicę. Metalowa opaska zaczyna ppowoli się zsuwać. Muszę czekać aż spadnie do końca, rozciąć i założyć taką opaskę jak na wybranym przez Ciebie zamienniku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.