Skocz do zawartości

Detter

Zarejestrowani
  • Postów

    148
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Obecne: E61 525D
    Było:
    E46 330D 2002 sedan.
    E34 2,5 Pb.
  • Lokalizacja
    Legionowo
  • Zawód
    IT

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Detter

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Diagnoza pompy wspomagania bez oglądania auta? hmm.... Ja bym poszukał, czy któryś wahacz nie ucierpiał przy kręceniu bączków. Nie było przygód z krawężnikiem czy jakąś dziurą?
  2. Detter

    Mazowieckie

    Kolego, z Bemowa masz blisko do Auto Kliniki na Danusi 6 (Białołęka). Specjalizują się w BMW i robią porządnie. Co ciekawe, nie zdarzyło mi się, aby próbowali mnie na coś naciągnąć. A jeśli coś wychodzi w trakcie naprawy: zawsze dzwonią, żeby dopytać czy robimy podając kosztorys. Tak więc polecam!
  3. Witam. Mam możliwość załatwienia dobrej ceny na ozonowanie klimy w Warszawie na Białołęce. Cena: ok. 30 zł - jeszcze zależy od ilości zainteresowanych. Ktoś jest zainteresowany?
  4. Ja mam prosty sposób: mam segregator w którym wrzucam wszystkie faktury/zlecenia serwisowe itp. Do tego na każdej piszę normalnie długopisem przebieg. Jak sprzedawałem kiedyś A8, nabywca nie mógł uwierzyć - tym bardziej, że segregator był dość gruby :)
  5. Hmm... coś w tym może być... Problem występuje właśnie od czasu wymiany filtra. Na co dzień poruszam się raczej spokojnie + nie za każdym razem tak się dzieje, więc nie mam 100% pewności od kiedy to występuje, ale na pewno po wymianie filtra. Posprawdzam to dziś i po testuję. edit: Posprawdzałem dolot, znalazłem jeden luźniejszy plastik - dopchnięty i już jest sztywny i szczelny. Poza tym, nic innego nie widać a problem występuje nadal. Jakieś sugestie, w którym kierunku szukać? Silnik po sprincie kuleje jak by miał co najmniej jeden cylinder mniej, co ciekawe, problem zanika po kilku / kilkunastu sekundach od zatrzymania. Mam dziwne wrażenie, że dziś poczułem spaliny w kabinie - ale nie jestem pewien czy to na pewno z mojego auta. Trochę czytałem o pękających kolektorach - ale czy pęknięty kolektor może być przyczyną takiego kulenia silnika? Potrzebuję rady, w jakim kierunku iść z diagnostyką...
  6. Witam. Od niedawna mam taki problem, że po dynamicznym przyspieszeniu silnik zaczyna falować. Co ciekawe, jeśli wciąż jadę (szybciej lub wolniej) - silnik chodzi ok. Natomiast jak zrobię dość mocny sprint od świateł i zatrzymuję się na następnych: silnik dość mocno zaczyna falować. Trwa to kilka sekund i się uspokaja. Przy spokojnej jeździe nie zdarza się to wcale. Ma ktoś jakiś pomysł? Od czego zacząć? dodam, że auto dopiero co dostało świeży filtr powietrza + oleje (jeszcze przed wystąpieniem usterki. Co ciekawe, nie dzieje się tak za każdym razem...
  7. Pragnę trochę odkopać wątek. Ponieważ mam podobny problem - wyrobiła się linka pomiędzy stacyjką a skrzynią. Niestety, przez to nie oddaje kluczyka. Wygląda to tak, jak na foto poniżej - muszę dociskać tą linkę do stacyjki aby odzyskać kluczyk. Pytanie: Czy ma ktoś namiar na numer katalogowy tej linki, czy ona jest jedna jako całość, czy składa się z dwóch łączonych linek? No i gdzie się kończy z drugiej strony? :) ps. rozchodzi się o e46 330d z 2002 roku. Nie wiem, czy to taka sama linka jak w e39... http://invo.pl/bmwe46/kluczyk.jpg
  8. Detter

    Problem z wyjęciem kluczyka

    Dzięki kolego za linka. Zapoznałem się z tym postem i faktycznie - objawy podobne. Natomiast, chłopaki w tym pości doszli do wniosku, że była uszkodzona linka - do czego ja już też doszedłem :) Pytanie: Czy ma ktoś namiar na numer katalogowy tej linki, czy ona jest jedna jako całość, czy składa się z dwóch łączonych linek? No i gdzie się kończy z drugiej strony? :)
  9. Detter

    Problem z wyjęciem kluczyka

    Witam. Mam taki problem: po zgaszeniu auta (e46, 330d 2002r) nie daje się wyjąć kluczyk. Tj. zapłon wyłączony, ale jeszcze brakuje jednego "skoku" kluczyka do pozycji w której można go wyciągnąć. Wachlowanie skrzynią pomiędzy P a D nic nie daje. Rozebrałem kolumnę kierowniczą i dostałem się do stacyjki. Przy samej stacyjce wchodzi taka linka od skrzyni która blokuje kluczyk jeśli na skrzyni nie jest ustawiony "P". Otóż, z tego co widzę, to ta linka jest dość luźna. Wystarczy ją lekko palcem docisnąć do stacyjki i już można dalej przekręcić a następnie wyciągnąć kluczyk. Teraz pytanie: - gdzie kończy się ta linka z drugiej strony? tzn. wiem, ze gdzieś przy skrzyni, ale to znaczy pod tunelem środkowym czy raczej od spodu auta? - Luz na tej lince jak mniemam oznacza jej przerwanie ew. poluzowanie przy skrzyni, więc zapewne trzeba będzie ją po prostu wymienić. Znalazłem takie linki na allegro, ale: z tego co widzę, to są chyba dwie linki łączone ze sobą?? Ma ktoś namiar, na numer części tej linki? Bardziej bym widział, jednak wymianę na nową - dla pewności i spokoju :) Zastanawiam się też, czy to nie jest kwestia wyrobienia się samego mocowanie przy stacyjce - ponieważ dość łatwo daje się linka zdemontować - wystarczy pół obrotu zawleczki...
  10. No to już chyba wszystko jasne :) Gdzieś wyczytałem, że jeśli jest ASC lub ASC+T jest guzik ASC. Dopiero jak jest DSC to jest przycisk DSC... czyli, czy jest ASC czy +t to przycisk jest jeden. - podobno :)
  11. O.... właśnie to kiedyś czytałem... i już wiem czemu nie mogłem wyszukać na tym forum :) A wracając do tematu: więc skoro ASC+T od 92 roku było standardem w 5cio litrowym 7er, to czy 4 lata później nie było przypadkiem montowane w e39? jako standard? Czy tylko ASC? Bo domyślam się że DSC było już w kolejnych latach produkcji.
  12. A mógłby ktoś określić dokładnie co oznacza ASC, ASC+T, DSC.... Ale tak na prosty chłopski rozum.... Bo z tego co się orientuje (tj. co wyczytałem na forum kiedyś, ale teraz nie mogę się dokopać do topicu) to jest tak: ASC - kontrola trakcji tylnej osi (napędowej) ASC+T - kontrola 4 kołek. (chyba miało coś wspólnego z dodaniem obsługi przepustnicy a nie tylko ABS?), DSC - ulepszone ASC+T Zgadza się? Czy namieszałem totalnie? I z tego co zrozumiałem to ASC było standardem od początku (czyli od 96roku) a reszta była opcją?
  13. Witam, niestety nie znalazłem odpowiedzi na to pytanie, (wyszukiwarka mnie nie lubi) :/. Planuje zakup e39 i zastanawiam się czy we wszystkich latach (tj od początku produkcji) była montowana kontrola trakcji w standardzie? czy tylko w opcji?
  14. Jeśli chodzi o duży pobór prądu, to raczej odpada. Ponieważ xenony pobierają mniej prądu niż zwykłe żarówki. A jeśli chodzi o kierunki to ja bym obstawiał na to, że komp wykrywa że nie ma świateł mijania (może właśnie dlatego że xenon pobiera mniej prądu i czasem tak jest wykrywany przez komputer tj. pobiera mało prądu - znaczy nie świeci) - i dlatego zapala kierunki (tak już ma fabrycznie ustawione). Więc próbował bym tak: - próbować zamontować jakiś opornik (raczej sporo roboty i kombinacji). - przeprogramować komputer (kiedyś było o tym na forum) - podobno działa ok. A i jeszcze tak dla pewności - kierunki świecą cały czas czy mrugają? (tj. jak awaryjne?).
  15. A o dzwonieniu ja myślę tak: jak ktoś troszkę szybciej mknie na trasie - chce to niech jedzie (w granicach rozsadku oczywiście), Po mieście jak ktoś się zagapi i np. nie zauważy kogoś i przykładowo zajedzie drogę - bywa, każdy popełnia błędy. Ale jak widze cwaniaka w jakimś przeważnie wiekowym pojeździe (i nie koniecznie bmw) - który ewidentnie cwaniakuje i gra nie wiadomo kogo: lub jeszcze gorzej - jedzie na bani - dzwonić ile wlezie! Na pewno i policji nie jest łatwo kogoś namierzyć po takim zgłoszeniu, ale jak już zaczną się przyzwyczajać do takiego zachowania obywateli - może się i oni poprawią :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.