Skocz do zawartości

lexiu

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320xd, 2011

Osiągnięcia lexiu

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dziękuję za opinię i informacje, zatem zamawiam.
  2. Moje obawy wynikały, iż są XL oraz, że nacisk mają 94 co bardziej podchodzi pod cięższe X1. W sumie cena zacna to można spróbować.
  3. Mam podobnie z zimówkami i nie żadne chińczyki, pekińczyki tylko opony klasy premium - Conti. Powyżej 130 km/h auto lekko pływa. Dlatego na lato szukam rof.
  4. Auto: e90 320xd 135 KW Poszukuję opon letnich. Obecnie w dobrych cenach są 205/55 R16 Bridgestone Turanza T005 DriveGuard Run Flat, 94 W. Z tego co widzę w opisie są XL czy wzmocnione. Z etykiety wynika, że na mokrym mają A, opory toczenia C, głośność 72 dB. Miał ktoś może styczność z tymi oponami? Będą odpowiednie? Nie będą za twarde? Zimowe mam bez RoF i auto trochę pływa przy większych prędkościach, stąd na lato chcę pozostać przy run flat'ach. Może jakieś inne godne polecenia? Z góry dziękuję
  5. A mnie spotkała taka przypadłość. Olej wymieniłem jakieś 2,5 tys. km temu - Valvoline MST C3 5W30. Śmigam sobie i zapala się lampka, że mało oleju. Grzecznie zjechałem, odczekałem z 15-20 min, mierzę bagnetem i olej... jest w max. Po przejechaniu kolejnych 30-50 km to samo. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu kontrolka nie krzyczy. Czytałem, że ktoś na forum miał podobnie i wymienił czujnik. Stąd pewnie mnie ta przyjemność czeka. Wczoraj wracając do domu, jakieś 450 km, złapał mnie ww. przypadek jednakże zauważyłem, iż kontrolka nie zapala się gdy komp ustawiony na pokazywanie zasięgu. Przy przejechaniu blisko 400 km, żadnej reakcji. Takie cuda.
  6. Czy jest jakaś znacząca różnica pomiędzy Valvoline Synpower MST C3 5W30 a Valvoline SYNPOWER XTREME XL-III C3 5W30? Z ulotki wynika, że oba mają BMW LL04. Komputer wskazuje mi, że wymianę mam za 5k km, jednakże ostatnio auto "schlało" mi olej i musiałem dolać 1l. Stąd chcę zrobić w najbliższych dniach wymianę. Owszem było gorąco i jeżdżę bardzo dynamicznie tzn. szybko, ale z takim czymś spotkałem się po raz pierwszy tj. abym musiał aż tyle dolewać. Zawsze jeździłem od wymiany do wymiany praktycznie bez ubytków. Skontaktowałem się z ASO (Bawaria Gdańsk) powiedzieli mi, że przy wymianie był zalany przez nich Shellem. Jeżdżę głównie autostradami stąd prędkości są znaczne. Z góry dziękuję za pomoc.
  7. Na początek przywitam się bowiem jestem tu nowy. Zakupiłem jakiś czas temu e90 z 2011 320xd, obecny przebieg (prawdziwy) to 65 tys. km. To moje pierwsze BMW, dotychczas przez lata jeździłem Audi. Poprzednik jak i ja serwisowaliśmy auto w ASO. Nadchodzi czas wymiany oleju stąd moje pytanie na jaki? Nie jeżdżę agresywnie ale dynamicznie :8) Model: E90 320xd Silnik: N47T Przebieg: 65.000 km Styl jazdy: dynamiczny Użytkowanie: głównie trasa - autostrady Zużycie bieżące na l/1000km: nie wiem DPF: TAK Dotychczas: nie mam pojęcia, auto serwisowane w ASO Jeśli czegoś nie doczytałem i/lub naruszam jakąś zasadę to z góry przepraszam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.