Skocz do zawartości

marcinkar78

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E53 3.0i 2001r

Osiągnięcia marcinkar78

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. czyli DENSO IK20TT powinny byc ok :)
  2. a co powiecie o świecach bosch platinum FR7KI3325 lub NKG BKR6EQup
  3. IK20TT użytkowane w silnikach 4.4 z gazem i chwalone przez użytkowników na forach
  4. większość pisze o przerwie w tych Denso zalecanej między 0,80-0,90 mm dla gazu przeważnie 0,85mm już trochę tych for przeczytałem ;) ale nadal nie trafiłem na post z E53 M54B30 z BRC aby ktoś konkretnie sie wypowiedział jakie sam stosuje w tym silniku i poleca
  5. Witam serdecznie :) posiadam BMW E53 3.0i z silnikiem M54B30 231kM z 2001r z instalacją gazową BRC zwracam się z zapytaniem do użytkowników takiego silnika z gazem BRC - jakie polecicie świece, których sami używacie, ponieważ szykuje się mi ich wymiana, gdyż na rozgrzanym silniku po dodaniu gazu w przedziale niskich obrotów szarpie delikatnie silnikiem i jest słabszy, na zimnym wszystko jest ok, brak błędów więc podejrzewam świece, gdyż ich jeszcze nie wymieniałem, a słyszałem i naczytałem się rożnych opinii przez tydzień na temat świec ich doboru ustawiania przerwy innej dla benzyny innej dla gazu i powstał w głowie mętlik, dlatego zwracam się z zapytaniem do użytkowników którzy użytkują takowy silnik jak ja z instalacja gazową BRC. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
  6. sprawdzałem u kolegi mechanika i nie wiem jakiego programu używał, ale dzięki za podpowiedź :) sprawdzę na innym programie i dam znać :)
  7. Witam serdecznie :) zwracam się do szanownego grona z zapytaniem o pomoc w kwestii czujnika temperatury cieczy chłodzącej na wyjściu z chłodnicy, który u mnie po podłączeniu pod komputer pokazuje -48 stopni, posiadam silnik M54b30 231KM z 2001r. Co może być tego przyczyną, dodam, że czujnik wymieniony na nowy, nie pokazuje żadnego błędu poza tą wartością -48 stopni po odłączeniu wiązki od czujnika wyskakuje błąd niesprawnego czujnika, jeżeli jest podpięty to nie wyświetla żadnego błędu poza tą minusową wartością.
  8. czyli nie będzie jakiś dodatkowych czujników w tym poliftowym i instalacja elektryczna będzie pasowała ta sama ;)
  9. Na wstępie Witam serdecznie wszystkich na forum :) Jestem tu nowy i jeszcze nie bardzo orientuje się tu w poszukiwaniach interesującego mnie tematu. Posiadam BMW X5 E53 z 2001r z silnikiem M54B30 i właśnie ten silnik mnie tu sprowadził, ponieważ w moim została uszkodzona panewka na wale korbowym i wał też został porysowany w pobliżu miejsca gdzie zamieszkuję nie ma dobrego mechanika od tego modelu silnika aby go naprawić więc zdecydowałem się na wymianę całego słupka. Jednak znalazłem cały silnik M54B30 z poliftowej wersji E53 Z 2004r. I tu moje zapytanie, czy taki poliftowy silnik podejdzie zamiast mojego? Czy są jakieś różnice mechaniczne, elektryczne w tych modelach pomiędzy 2001 a 2004r które stwarzają problemy w zamianie. Z góry dziękuję za okazaną pomoc w wyjaśnieniach :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.