Skocz do zawartości

PiotrGS

Zarejestrowani
  • Postów

    76
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 550D
  • Lokalizacja
    100Lica

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PiotrGS

  1. U mnie okazała się "łapa" na wale napędowym (tym długim) - coś się tam już wyrobiło, były luzy i "trzepotało" całą budą. Koszt naprawy lekko pow 1kpln i jest super. A męczyłem się z tym długo (brak właściwej diagnozy).
  2. Coś mi się wydaje iż przód powinien być 2,4 a tył 2,7 przy wyższych wartościach może szybciej się zużywać środek opony. Przy niskim ciśnieniu natomiast szybciej "leci" zewnętrzna część opony.
  3. PiotrGS

    Mazowieckie

    Cześć Czy znalazłeś i polecisz jakieś miejsce do naprawy VTG? Pozdrawiam Piotrek
  4. Cześć Czy znalazłeś jakiś warsztat? Również potrzebuję diagnozy i ew naprawy VTG. U mnie raczej nie szarpie ale w przedziale 110 -140 huczy/buczy i "trzęsie" kierownicą prawie jak przy nie wyważonych kolach. Jednakże opony są nowe, z homologacją i zakładane oraz wyważane z należytą starannością w dobrym warsztacie.
  5. Cześć. Czy i jeśli tak to jak rozwiązałeś problem?
  6. Co do Ceratec to już koniec tematu jak mawiał Piłsudski " z racją jest jak z d...każdy ma swoją" Chcesz to używaj .. nie chcesz to nie używaj... chcesz wymieniać olej co 30kkm wymieniaj ... Ja używam co drugą wymianę (10-12kkm) i za 80pln kupuję lepsze samopoczucie ... 🙂 PS A może ktoś z Was kiedyś w przyszłości kupi mój samochód i doceni jego odrobinę lepszy stan niż średnia rynkowa 🙂
  7. F11 550D - program na 450KM i 850Nm - trasa drogi krajowe i przepisowo - ok 7l - autostrada 140km/h - 7,8-8l - niemiecka autostrada 170-180km/h - 10-11l - miasto ... to parametr bez sensu bo przy spokojnej jeździe będzie 10 jak i 15l (W-wa)
  8. Chyba w F10i F11 z tymi reflektorami to TTTM (ten typ tak ma). Ja w maju ubiegłego roku wymieniałem klosze i dziś mój kolega w swoim też wymienia. A w Wa-wie znam ten warsztat który ogarnia temat dobrze (ja tam robiłem ze 5lat temu Volvo i teraz F11). Można wysłać same reflektory lub zostawić całe auto (ja nie umiem i nie mam gdzie więc zostawiłem auto). Robota wykonana dobrze - bo przy okazji wymiany klosza została wyczyszczona cała. Koszt oscyluje ok 1kpln (z wyjęciem i włożeniem do auta) - przy wysyłce samych reflektorów to nie wiem.. Parującego reflektora nie bagatelizujmy bo tam jest jakaś elektronika która w tej wilgoci .... i mamy + 700-1000pln/szt za tę elektronikę. https://www.multiglas.pl/index.htm I posiadają komputer oraz wiedzę by po zamontowaniu wszytko działało.
  9. Zgodnie z sugestią kolegi Mariusza odpinałem kolejno klamki aż problem zniknął. Oczywiście musiałem odpiąć 3 klamki (działała ta od kierowcy) i dopiero po odpięciu wszystkich 3 przestało "klikać" zamkami. Teraz tylko albo zamówię klamki u azjatyckich braci albo ...i nie 🙂 (przywyknę) 🙂 A z drugiej strony to ceny klamek w ASO są porażające (jak dobrze sprawiłem to coś ok 1800pln?) vs "Azja" 120pln a z dużą dozą prawdopodobieństwa to jedna fabryka robi 🙂
  10. Marcin dziękuję za wyczerpujące informacje. Zatem mam 3 klamki do sprawdzenia i ew do wymiany. Gdyż poprawnie to działa tylko na klamce kierowcy i otwieranie jak i zamykanie pozostałe klamki są "martwe". Dochodzi jeszcze to "klikanie"/praca zamków po otwarciu auta i gdzieś pożerany jest prund 🙂
  11. Cześć, Od kilku dni jestem właścicielem f11 które ma dostęp komfortowy i mam do Was pytanie. Czy opcja zamykania/ryglowania zamka powinna działać z każdej klamki po dotknięciu jej od góry? Mi to działa tylko z klamki kierowcy. Dodatkowo po otwarciu auta słychać przez jakiś czas takie "klikanie/pracę" zamków. Dodatkowo po 3dniach postoju auta w ogrzewanym garażu akumulator się rozładował (choć raczej jest sprawny bo wymieniany na nowy ok 6m-cy temu przez poprzedniego właściciela). Czy niesprawne klamki mogą powodować jakiś pobór prądu powodujący rozładowanie akumulatora? Będę wdzięczny za podpowiedzi nim zrobię testy z odpinaniem w klamkach tych kostek obsługujących dostęp komfortowy. Pozdrawiam Piotrek
  12. Nie wiem czy warto kupić to co pokazujesz. Niewątpliwie warto (bo będzie dobrze) zrobić to tu; http://www.el-tec.pl/pl/oferta/katalizatory/7/15
  13. Po zmianie oleju na świeży raczej zawsze będzie "ciszej" i bez znaczenia czy na tym oleju jeździłeś 10kkm czy 30kmm. Ja zauważyłem bardziej "miekką" pracę po zalaniu i przejechaniu ok 1kkm na Ceratec'a - ale też jest szansa iż słuch mi już szwankuje. Nie twierdzę iż jest to jakiś mega specyfik i uzdrowi już padnięty motor. Jeśli jednak wydłuży jego agonię to już jest to coś. Mój silnik miał i ma się doskonale przed jak po zalaniu Ceratec. Jest czas i kilka pln to można się "pobawić" 🙂
  14. Leję Millersa już od 10lat już do trzeciego auta. Bez względu na to czy on jest super hiper czy przeciętny to wymieniam go co max 10kkm. To czy jest droższy od porównywalnego czy identycznego wszelkimi parametrami jak tańszy olej "X" nie ma to dla mnie znaczenia. Mogę sobie pozwolić na wyższy koszt rzędu 50pln/rok gdyż różnice na 5l to różnica ok 20 czy 30pln. Przynajmniej nie zastanawiam się czy nie kupuję jakiejś cieczy rozlewanej w "rumuńskiej czy bułgarskiej rozlewni" 🙂 (wiem wiem dramatyzuję 🙂 i wymyślam)
  15. Noooo mam takie 550D (F11)i jak chcę coś z bagażnika wyjąć to raczej wyłączam silnik ... (śmierdzi i ciągnie do środka) Nadmienię iż mam silnik sprawny w 100% ale bez kata śmierdzi jak ze starego Ursusa 🙂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.