Skocz do zawartości

krzysiek17

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F36, 430i

Osiągnięcia krzysiek17

  1. Poproszę o rabat na poniższe zamówienie I ewentualnie propozycje zamiennika oleju VIN: BN88295
  2. numer cęści znam ale chodzi mi o sposobie oznaczania na felgach i krajach produkcji oem
  3. Witam, orientuje się ktoś w jakich krajach produkowane są oryginalne felgi od bmw styling 415 ? I jaki jest oryginalne oznaczenie w kwadracie czy też w takim jakby zaokrąglonym po bokach trapezie ? https://zapodaj.net/476284bf5ea31.png.html
  4. Co myślicie o silniku B38 100KW (136KM) ? Bo czytałem coś że byl problem z panewkami do połowy 2015 r , czy w nowszych rocznikach to naprawiono i czy ma jeszcze jakieś wady ?
  5. Byłem u pobliskiego mechanika zoriętować się co to może być i powiedział mi że łożysko wału napędowego ale nie mam przekonania czy dobrze ocenił bo nawet się nie przejechał, w przyszłym tygodniu będę musiał podjechać do warsztatu gdzie gościu zna się na e60'tkach i ciekaw jestem co zdiagnozuje
  6. Witam posiadam manualną skrzynię i silnik benzynowy i dzisiaj pojawił mi się problem, a dokładnie podczas odpuszczeniu całkowicie gazu tak mniej więcej po pół sekundzie ściąga mi na samochód w prawą stronę, jest to odczuwalne bo występuje lekkie szarpnięcie po prawej stronie z tyłu i gdy nie dodaje w ogóle gazu to muszę mieć kierownicę lekko przekrzywioną w lewą stronę gdy jadę prosto, gdy już dodam chociaż trochę gazu to jest znowu to szarpniecie i kierownica jst odpowiedniej pozycji gdy jadę prosto Uczucie jest takie jak by jedno koło było napędzane a drugie nie, objawia się to na każdym biegu. Wie ktoś czym to może być spowodowane, czy to wina wału napędowego a może coś bardziej banalnego jak luzy w zawieszeniu (ostatnio wymieniałem wachacz z tyłu po prawej stronie i robiłem zbieżność) albo poduszki od napędu?
  7. Właśnie widziałem na YouTube jak zdejmować boczek, bodajże dwie śruby są i reszta wpinek, chciałem okleić plastiki tylko ale będę musiał wszystkie boczki demontować
  8. Witam, wie ktoś czy aby zdemontować ten element potrzeba zdjąć cały boczek i odkręcić śrubę która znajduje się po wewnętrznej stronie. Bo jeden zatrzask , który jest na dole puścił ale coś trzyma u góry w pobliżu szyby i jak podniosłem to wydaje mi się, że jest tam śruba z nakrętką. https://zapodaj.net/b82ecb5e05e72.png.html
  9. Witam, szyby tylne same mi się odmykają jakieś 20 cm gdy nacisnę przycisk żeby się zamknęły całe, jak lekko naciskam nie do końca to da radę zamknąć, moderator napisał mi że trzeba zrobić inicjalizacje szyb, ale nie wiem dokładnie jak to zrobić czy trzeba jechać do serwisu i komputerem czy tak jak wyczytałem w przypadku szyberdachu nacisnąć 15 s przycisk otwierania okna (próbowałem ale u mnie nie chce to zadziałać) ?
  10. To Dray okiem fachowca jak doradzisz, kupować czy raczej odradzasz zakup ? :) Bo tak jak już wcześniej pisałem na oględzinach nie było się do czego przyczepić, lakier oryginał choć to dziwne przy jakiejś naprawie no i posprawdzałem korozję , odkręcanie drzwi i nic nie zauważyłem, zderzaki ładnie spasowane.
  11. A naprawa była szacowana w granicach 1500- 2500 euro więc do 10k zł. więc trochę mniejszy zakres napraw by był chyba, że to jest zakres uśredniony a ty podałeś 4k euro bo tyle by trzeba było zapłacić w aso ?
  12. Napisałem do niego o więcej info na temat tej naprawy i Dray mi odpisał: "Witam ZakupiĹ Pan historiÄ serwisowÄ pojazdu. Niestety ta naprawa musiaĹa byÄ dokonana poza ASO." Czyli w sumie nic się nie wyjaśniło wiem jedynie że zostało to zrobione poza ASO ale co było robione to nadal nie wiadomo. Myślałem że ma większą bazę danych na temat auta niż aso, jak bym widział że tylko to mi powie to bym za free podjechał do aso bo z tego co się oriętowałem sprawdzenie nic nie kosztuje jedynie jak coś to wydrukowanie 200 zł
  13. W sumie to z tego raportu od Dray'a nic ciekawego się nie dowiedziałem bo uszkodzenie było w 2015 a historia serwisowa kończy się w 2014 r, Jak go sprawdzałem czujnikiem to wszędzie niby jedna warstwa lakieru i reflektory z przodu oryginalne i stan całkiem wporządku, te 1500-2500 euro to co to mogło być, jakieś uderzenie i naprawa karoserii czy raczej np pęknięta szyba? Bo to jest koszt naprawy w aso czy raczej cena uśredniona i biorąc pod uwagę ceny oraz stawki niemieckie to na nasze ile by to wyniosło, z 5 tyś zł czy więcej?
  14. Akurat byłem ciekaw tego uszkodzenia i myślałem że będzie coś więcej napisane niż kwota. No ogólnie to ze 100zł wydałem już na te raporty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.