Skocz do zawartości

fekooo

Zarejestrowani
  • Postów

    97
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e92 N57D30A

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia fekooo

  1. Opublikowano 12 Września (edytowane) Cześć, proszę o sprawdzenie czego dotyczy akcja techniczna: kod akcji: 0011640600 WBAXB11070DX35769 Dziekuję
  2. Cześć, proszę o sprawdzenie czego dotyczy akcja techniczna: kod akcji: 0011640600 WBAXB11070DX35769 Dziekuję
  3. Prośba o sprawdzenie WBAWA91040E205587
  4. Obstawiam u siebie taką możliwą usterkę ze specyfikacji Alternatora bmw: Usterka elektryczna: Usterka w obwodzie zasilania wzbudzenia (tranzystor, dioda), przerwa w obwodzie cewki wzbudzenia, uszkodzony sterownik. Może ktoś pomóc, gdzie są te cewki wzbudzenia, obwód zasilania wzbudzenia? To jest wszystko w sterowniku silnika czy nie?
  5. Obstawiam u siebie taką możliwą usterkę ze specyfikacji Alternatora bmw: Usterka elektryczna: Usterka w obwodzie zasilania wzbudzenia (tranzystor, dioda), przerwa w obwodzie cewki wzbudzenia, uszkodzony sterownik. Może ktoś pomóc, gdzie są te cewki wzbudzenia, obwód zasilania wzbudzenia? To jest wszystko w sterowniku silnika czy nie?
  6. Ja mam problem z wzbudzeniem alternatora i ten sam błąd, raz po odpaleniu jest ładowanie a raz nie. Teraz akurat 30x nie ma, a potem raz jest :). Założyłem znowu nowy oryginalny regulator napięcia VALEO - to samo.
  7. Jestem po wymianie regulatora i dalej to samo. Warto sprawdzać ten alternator? Bo taki mam zamiar, chociaż lepiej zajrzeć chyba do sterownika i go otworzyć czy nie ma zimnych lutów
  8. A sam sterownik świec żarowych myślisz? Skoro wcześniej śmigał a dopiero teraz pojawił się jego błąd (mimo że świece grzeją) Jestem po wymianie regulatora napięcia znowu na nowy i jest to samo. Jutro mam zamiar oddać alternator do sprawdzenia ale czy to dobry trop, nie wiem... Najlepiej otworzyć sterownik silnika i sprawdzić czy nie ma zimnych lutów? Obstawiam u siebie taką możliwą usterkę ze specyfikacji Alternatora bmw: Usterka elektryczna: Usterka w obwodzie zasilania wzbudzenia (tranzystor, dioda), przerwa w obwodzie cewki wzbudzenia, uszkodzony sterownik. Może ktoś pomóc, gdzie są te cewki wzbudzenia, obwód zasilania wzbudzenia? To jest wszystko w sterowniku silnika czy nie?
  9. fekooo

    N57d30 wymiana panewek

    N57D30A melduję 375k km przebiegu E92. Rozrząd zrobiony 40k km temu, panewki niet.
  10. czym się różnią te dwa regulatory? Jeden ma w nazwie ASP a drugi nie. ARE3162 (VALEO)/ASP ARE3162 (VALEO) jakie są różnice? Dobra już wiem, nigdzie nie mogłem znaleźć ale dobrze że sztuczna inteligencja zna odpowiedzi XD "ASP" w alternatorze VALEO oznacza "Automatic Shutdown Protection", czyli system ochrony przed wyłączeniem automatycznym. Jest to funkcja, która zapobiega niekontrolowanemu wyłączeniu alternatora w sytuacjach, gdy napięcie na wyjściu spadnie poniżej pewnego progu. Dzięki temu alternator może dalej ładować akumulator i zapewnić odpowiednią ilość energii elektrycznej do zasilania elektrycznych układów w samochodzie. Elektryk sprawdził niby te linie i przewody, mówi że jest ok i 99% regulator napięcia i mam oddać auto do mechanika który to ogarnie. Zamówiłem regulator ten z allegro, który podałeś. On pasuje do mojego VIN E205587.
  11. Dzięki. Auto stoi już u elektryka, zobaczymy czy sobie poradzi...X D dam znać
  12. Czyli może najlepiej od tego by było zacząć. Ja mam wstawiony VALEO ale nie znam dokładnego modelu. Właśnie po regeneracji i wymianie regulatora na nowy pierwszy raz jesienią pojawił się błąd a teraz pojawia się co raz częściej. Powinien iść taki wg numeru u mnie 12318510087 OE ale nie jestem w stanie znaleźc VALEO, tylko METZGER. Może wsadził po prostu VALEO aby był 150 A.
  13. Ogarnąłeś temat? Mam to samo a na dodatek teraz doszedł błąd sterownika taki jak u Ciebie. Chociaż wcześniej przez 2 lata był 4A07 w pojedynkę. Teraz już szukam elektryka bo w ogóle ładowanie nie chce wrócić, przeczytaj mój temat opisałem tam usterkę. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=395463
  14. No to mi nigdy samoistnie nie wróciło, zawsze musiałem odpalić jeszcze raz i faktycznie, wcześniej też chwilę ciepła wystarczyło i po kolejnym restarcie śmigało a teraz nawet w lato jest problem. U mnie napięcie jest od 12,8 do 15V podczas jazdy ale z tego co wiem jest to normalne że tak się zmienia napięcie w tym modelu z opcją odzyskiwania energii z kół. Ale co z wtyczkami? To co najpierw sprawdzać alternator?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.