Skocz do zawartości

Kubulek89

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31 320xd 2013

Osiągnięcia Kubulek89

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, piszę ponieważ rozleciała mi się skrzynia rozdzielcza (reduktor) w f31 320xD podczas ruszania na skrzyżowaniu coś gruchnęło i skończył się tylny napęd, dodam że było ostatnio dość głośno (stuki) podczas zmiany biegów ,szczególnie podczas ruszania (skrzynia manualna). Wszystko wskazywało na to że jest luz na łączniku wału i taka była moja diagnoza (bo luz był jest naprawdę znaczący). Jednak stało się. Moje pytanie. czy ktoś takie coś naprawiał czy wymieniał, jeśli już naprawiał to co się popsuło, ewentualnie jakie są typowe usterki? Dodam jeszcze że skrzynia biegów działa normalnie,a rozdzielacz podaje moment i moc na przednie koła "normalnie".
  2. mam już 193 tys przejechane i chyba zaczne zmieniać olej co 15tyś, może to coś da. fajnie jak by 300 wytrzymał.
  3. No właśnie silnik M47 od N47 rózni się.... wszystkim a podstawowa róznica to to ze łancuch rozrządu jest przeniesiony w stronę skrzyni biegów.
  4. Witam serdecznie, od miesiąca jestem posiadaczem BMW 320xd f31 z 2013r. o mocy 135kw (184KM). Chciałbym się dowiedzieć jak ma się łańcuch rozrządu w tych samochodach, bo z tego co wiem to w e90 cierpiał na rozciąganie i urywał się siejąc spustoszenie w silniku,a samo koło zębate było zintegrowane z wałem korbowym no i oczywiście sam rozrząd został przeniesiony na drugi koniec silnika czyli w stronę skrzyni biegów. A jak to ma się do F30? Z tego co czytałem silnik N47 bo o nim mowa, był wielokrotnie poprawiany, więc jestem ciekaw czy w końcu BMW coś s tym zrobiło. Dodam tylko ze chyba mam silnik N47n. Pozdrawiam Kuba.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.