Skocz do zawartości

ju5twed

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 316i

Osiągnięcia ju5twed

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. ju5twed

    Zmiana silnika z N42 na N46

    Ja trzymałbym się od tych silników N42/N46 jak najdalej... Z każdym silnikiem po przekładce jest ryzyko bo kupujesz teoche kota w worku, ale jak później dokładać do tego padła to lepiej do czegoś mocniejszego i teoretycznie tewalszego
  2. Błędy sczytane z obd: F5 [245] No CAN message (ASC1) F9 [249] No CAN message (ASC3) F4 [244] No CAN message Kody F naprowadzają na system powietrza wtórnego.
  3. Serio, problem polega na tym że auto odpala dopiero od ok 11:30... troche śmiesznie to wygląda ale z rana poprostu nie da sie odpalić, nie ważne jaka jest temp, za to w południe , też nie zależy od temp pali od „strzała”. Czy to ma jakiś związek z wilgotnością powietrza... nie mam pojęcia.. ktoś miał podobne cyrki? Silnik to N46b18.. Pozdrawiam
  4. Serio, problem polega na tym że auto odpala dopiero od ok 11:30... troche śmiesznie to wygląda ale z rana poprostu nie da sie odpalić, nie ważne jaka jest temp, za to w południe , też nie zależy od temp pali od „strzała”. Czy to ma jakiś związek z wilgotnością powietrza... nie mam pojęcia.. ktoś miał podobne cyrki? Silnik to N46b18.. Pozdrawiam
  5. Niska, ale dla Touringa nie ma takiego wyboru jak do kupety czy sedana. Generalnie w seri tył u mnie jest niżej o ok 2cm więc takie -40 p i 0 na tyle może by i siadło wizualnie, ale nie wiem jak to będzie się prowadzić:p. Ktoś coś poleca. Gorna granica za zestaw amory plus sprężynki ~1200zl
  6. Witam Wylał mi sie pp amortyzator, w związku z czym postanowiłem wymienić wszystkie 4... i przy okazji obniżyć nieco auto. Max -40/-20 najlepiej -30/-20. Jakie zawieszenie polecacie? (Wszelkie gwinty odpadają) Znalazłem takie: https://mts-technik.pl/2961/product/bmw-seria-3-e46-kombi-cabrio-mtskplbm081 ktoś miał z tym doczynienia? I dlaczego w tym zestawie nie ma sprężyn obniżających na tył. „Baba” z infolinie mtsa powiedziała że zaklada się je na seryjne sprężyny. Troche dziko tak -40 przód i seria na tył...
  7. Witam Ugiołem dolny wachacz w tylnym kole po uderzeniu w krawężnik. Koło widocznie pochylone, zbierzność wiadomo poleciała komplętnie. Auta o dziwo nie ściąga ani nic nie „bije”. Czy dojade tak 300 km?
  8. Cześć Ktoś oskubał mnie z zaślepki w przednim zderzaku zakrywającej miejsce na "wihajster" od haka :roll: szukając zaślepki znalazłem takiego składanego TOW HOOKA... http://allegro.pl/tow-hook-jdm-czerwony-przykrecany-bmw-i6844472482.html montowałbym.. tylko nie wiem jak policja się na to zapatruje.. ktoś wie?
  9. Witam przymierzam się do przekładki silnika w moim bmw e46 2004 . Obecnie siedzi tam rozsypany n46b18. Czy ktoś w Podkarpaciu (okolice Rzeszowa) podjąłby się przełożenia obecnego 1.8 na 2.8 ( ewentualnie 3.0 ) lub zna jakiś wart polecenia warsztat ? poproszę również o wstępny kosztorys. Jeśli ktoś już robił podobną operacje mógłby się podzielić info czy ori hamulce i zawias mogą zostać?
  10. ju5twed

    316ti - swap z n42 na jaki??

    jak tam Twój swap? mi padł n46 (e46 2004r) i czekam na wycenę przekładki na 2.8, wstępnie za silnik i osprzęt wyjdzie ok 6k plus robocizna myślę że w 8 tyś się zmieszczę. czy ktoś robił już coś podobnego i ma rozeznanie w kosztach?
  11. Wiam problem dotyczy e46 316i z 2004 roku. przez cały okres od kąd goposiadam, jeździło aż miło. wszystkie sprawy ekspoatacyjne robione na czas itp. poprostu dbam o to auto. ok 3 miesiące temu wyskoczył EML i check engine. zanim doszło do umówionej wizyty w warsztacie na diagnoze i wymiane przejeździłem ok tygodnia. ( kilka razy w trybie awaryjnej wracałem z pracy). Wymienili ten silniczek od valvetronica zrobili adaptacjie i wszystko śmigało jak trzeba. kilka dni temu przyszedł czas na zmiane oleju. Po wymianie przy ruszaniu ze skrzyżowania zgasł mi (za mało gazu :lol: zdusiło go) po ponownym odpaleniu wywaliło po raz kolejny EML i check engine. Kolejnego dnia już było ok i bez błędów, do czasy gdy wieczorem chciałem go przeparkować... już nawet nie odpalił. Rozrusznik kręci wszytstkie kontroli gasną (oprócz oleju oczywiście) ale nie odpala :shock: kolega przyjechał z komputerem podpiął jakimś "BMW scaner" i efekt jest poniżej... ktoś ma jakieś pomysły? można sie załamać patrząc na to liste... :( 04 [004] 90 degreesdifference of wiper too large ( Adjustment operation) 09 [009] No CAN message (ASC) 2F9E [12190] Thermal oil level sensor **2A70 [10864] Error current plausibility 2A6D [10861] VVT-system overload 2D29 [11561] Plausibility diff presure sensor 2A63 [10851] VVT- Actuator monitoring **2B63 [11107] Camshaft sensor outlet 2A6B [10859] Power supply limit VVT-emergency :mad2: :mad2: :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.