Skocz do zawartości

bazibazooka

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E87

Osiągnięcia bazibazooka

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Silnik to diesel 2l 163km rocznik 2004. MIalem nadzieje ze przyczyne znajde na laczeniu ktoregos weza tylko jak to sprawdzic. Plyn ucieka ale nie az tak ze jak podniose maske to widze gdzie cieknie. Co w zasadzie sam moglbym zrobic zanim auto oddam do mechanika? Ogolnie zapewne auto znowu wyladuje na warsztacie a zaczynalem sie cieszyc ze mam problem z plynem z glowy. Auto nie kopci wlasnie wiec chociaz to jest pozytywny aspekt calej sytuacji.
  2. Co okolo 2 miesiace usredniajac pokonuje 3000km i niestety musze uzupelnic zbiornik z plynem chlodniczym o okolo 2 litry tego plynu. Nie wiem co jest przyczyna ale wiem co mam nadzieje moge wyeliminowac. Chlodnica byla wymieniana jakis czas temu, pozniej co gorsza wymienialem uszczelke pod glowica, ktora zaostala splanowana. Przed tym wszystkim tez bylem zmuszony uzupelniac plyn ale chyba nawet nie w takiej ilosci. W koncu bodajze wydmuchalo uszczelke i samochod zaczal kopcic bardzo gestym szarym dymem z rury wydechowej. Ogolnie kleby dymu za samochodem tak duze ze auto nie nadawalo sie do jazdy wiec wyladowalo u mechanika. Po usunieciu usterki nie dolewalem plynu powiedzmy rok i teraz jest taka sytuacja jak napisalem wyzej. Nie wiem gdzie szukac.
  3. Dzieki panowie za szybka odpowiedz. Auto z 2004 roku, 163km diesel , jezdze nim jakies 5 lat takze nic o zatopieniu nie wiem. W tym roku sam wymienialem kola i to zauwazylem. Przymierzam sie do przelozenia tego elementu, mam nadzieje ze nie bedzie wiekszych problemow z odkreceniem srub.
  4. Problem naprawiony za pare zlotych, moze komus sie przyda ale problem tkwil w szczotkach silniczka. Z czasem poprostu zuzywaja sie i stad ten dziwny objaw ze wycieraczki zaczynaja pracowac wolniej az w koncu przestana calkiem dlatego ze prad nie jest przekazywany przez szczotki (bo sa za krotkie) na komutator i silnik nie kreci sie. W tym wypadku bardzo latwe do wymiany. Wyszlo 40zl zamiast 300.
  5. Glupie pytanie ale dla uzytkownikow tego forum bardzo proste. Moglby ktos rzucic okiem na zdjecie ponizej i napisac co to za element, do ktorego przymocowane sa wahacze ten mocno zakorodowany az tak ze wypadly na nim dziury. To jest prawa strona tyl samochodu. https://zapodaj.net/6758858fec91c.jpg.html
  6. Gdy zalaczam wycieraczki po odpaleniu samochodu wlacza sie poczatkowy automatyczny tryb wycieraczek gdzie smigaja 6 cykli po szybie i wylaczaja sie (tak jest zaprogramowane) do tej pory wszystko jest OK. Pozniej chce wrzucic obojetnie ktory tryb pracy wycieraczek wlacza sie tak przypuszczam znowu automatyczny tryb i losowo po ktoryms cyklu wycieraczki zawieszaja sie w roznej pozycji na szybie. Najwiekszy problem rodzi sie teraz bo wycieraczki i przedni spryskiwacz do szyby i swiatel przestaja dzialac. Pomaga wylaczenie samochodu wyciagniecie kluczyka/karty ze stacyjki ale ponowne wykonanie czynnosci zatacza kolo. Sprawdzilem przekaznik wycieraczek umieszczony w panelu bezpiecznikow - jest OK. Jakies pomysly co moge zrobic, sprawdzic?
  7. bład " MASK " w Bmw 3 320d Po jezdzie około półtorej godziny gasnie komputer pokładowy a o za tym idzie nawigacja, nie mozna odtwazac piosenek itp. Po paru nastepnych minutach wszystko dziala spowrotem. I znowu Czynnosc powtarza sie, tylko o wiele szybciej. Wyglada na to jak by cos sie przegrzewalo i Wyłaczało komputer przed spaleniem Auto zostalo oddane do stacji diagnostycznej w celu sprawdzenia komputera, wszystko okazalo sie ok, cena wyniosla 450 euro https://www.autoscout24.de/angebote/bmw-320-320d-mitdpf-turbo-neu-kupplungssatz-neu-pdf-neu-diesel-grau-0a700b54-a242-9c2b-e053-e350040a3a46?cldtidx=3 Mieszkam w Niemczech i pojawila sie niedaleko mnie przyzwoita oferta, jedynym minusem jest ten problem, ktory opisalem wyzej. Wiele informacji nie podalem ale wiem ze sa na tym forum specjalisci co albo mieli taki lub podobny problem albo potrafia wskazac co by moglo byc przyczyna. Chcialbym kupic ten samochod ale dopiero wtedy gdy bede wiedzial jak zaradzic tej usterce, bo wydac kase na auto a pozniej ladowac jak w skarbonke w poszukiwaniu usterki to troche slaba opcja.
  8. Chce dac typkowi felgi do malowania, ktory zajmuje sie tym i powiedzial mi zebym sobie sam farbe zalatwil. I w tym miejscu zaczyna sie problem bo chce zeby felgi byly wymalowane w kolorze ferric grey (bmw wypuszczalo felgi w tym kolorze) moze to tez byc kolor hyper black (kolor felg dla japan racing wheels). Jak mam dobrze dobrac kolor skoro w sklepach z farbami proszkowymi oznaczenia farby sa w tzw RAL xxxx (numer farby). Prosze o jakies porady bo jestem zielony w tym temacie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.