Skocz do zawartości

rekuu1337

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rekuu1337

  • Urodziny 04.05.1999

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91

Osiągnięcia rekuu1337

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Kurwancka szkoda troche no ale cóż dobra w takim badz razie dzięki za pomoc pozdrawiam
  2. problem w tym ze przy 3-4 osobach obciera o nadkole i pytam czy ten problem da sie jakos rozwiazac aby nie trzeba bylo usuwac dystansow a zarazem mozna bylo zabrac te 3-4 osoby plus jakie bagaże bez obcierania
  3. Czołem. Mam taki problem, że mam założone na tyle koła o rozmiarach 255/30/19 et37 9j i koła wtedy były troszke schowane w budzie wiec postanowiłem dołożyc dystanse o rozmiarze 20mm na tył i zdecydowanie sie to poprawiło pod względem wyglądu ale zaczeło przy 3-4 osobach lekko obcierac na wybojach i teraz mam pytanie czy istnieje jakis sposob który moglby to poprawic oporcz rolki nadkola. Moze zmienic sprezyny na jakies twardsze albo cos takiego, bo w ostateczności chcialbym rolowac bo to jednak nieodwracalny zabieg. Z góry dzieki za pomoc. Podrawiam przed montazem dystansów: https://ibb.co/tCj6Dwj po montażu: https://ibb.co/C9d2DCW
  4. @scaramanga mi osobiscie DRL nie spelniaja wymagan, poniewaz mam ringi i orzy DRL nie sa widoczne a tutaj wszystko jest ladnie i nie musze pamietac o kazdorazowym zapalaniu swiatel szczegolnie, ze jestem zapominalski @maniek21112 ja tak samo :norty:
  5. No wiesz są tacy co wola wejsc do auta wlaczac manualnie a sa tacy jak np. Ja co wole wejsc przekrecic kluczyk i miec je odrazu i nie zaprzatac glowy ich wlaczaniem. Jak kto woli, mysle, ze tego typu komentarz nie byl potrzebny
  6. No czesc majstry. Dzisiaj przy zabawie z NCS przypadkiem odkrylem ciekawa funkcje. Moze to i blad, moze i nie, ale skutki przynosi pozyteczne. Ogolnie w planach bylo zakodowanie kierunkow US (przedlift).I tak sobie kodowalem, ale nie moglem znalesc dwoch wartosci to pomyslalem, ciul sproboje z tym co mam. No i po zakodowaniu tego zapalily mi sie swiatla mijania bez przekrecania pokretla od nich. Pomyslalem, ze zglupial, ale nie normalnie po przekreceniu kluczyka zapalaja sie krotkie. Pisze o tym, bo nigdy sie nie spotkalem z tym na zadnym forum, nie znalazlem nigdzie. No dobra tam pie***le Wam a nie powiedzialem jak zrobic, otoz ja zmienilem tylko linijke Od PROGRAMMPARAMETER_LSZ_1 do PROGRAMMPARAMETER_LSZ_13 No wiec sprobojcie sobie moze u Was tez zadziala u mnie dziala pieknie :D Pozdrawiam
  7. Dobry majstry. Ogarniacie moze co to za bledy? Bo ja za chiny nie moge znalesc ich tlumaczenia na polski ani kody bledow nic mi nie mowia. Wie ktos co to sa za bledy? (Silnik m47 2000r jakby sie przydalo) https://zapodaj.net/58201ce492f17.jpg.html
  8. Dzieki bardzo. Kurde dobrze, ze takie forum są zawsze lepiej zapytac sie praktykow niz tylko z ksiazek robic. To dzieki majstry temat uwazam za zamkniety :D
  9. No fakt, slyszalem o takich przypadkach. Czyli blokuje wał i normalnie przykrecam nie patrzac np wzgledem czegos bo kolo np jest tak i tak wywazone
  10. No, no rozumiem. A powiedzcie mi chlopaki o co chodzi z tym zlym zalozeniem ze niby musi byc klucz pryzmatyczny czy cos takiego o co tu chodzi http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=5&hl=pl&ie=UTF8&nv=1&prev=_t&rurl=translate.google.com&sl=ru&sp=nmt4&tl=pl&u=http://tis.bmwcats.com/doc1045339/&usg=ALkJrhjqN9J0BWsCAmu5S9lbLbU1LU_ogg
  11. To jeszcze nie ma tragedii, na allegro za tyle znajde ale w sklepach np aparts za 650 :shock: a ogolnie problematyczna jest wymiana? W TIS pisze, ze jest przymocowane kluczem pryzmatycznym i takie inne a w praktyce jak to wyglada?
  12. Ku***, tego sie obawialem... moja wina, dalem sie namowic mechanikowi a ja sam sie nie zapoznalem z tematem... trudno, czlowiek na bledach sie uczy. Ile mnie wyniesie takie corteco?
  13. Witam Panow. Otoz do momentu padniecia kola pasowego bylo ok, lecz po zamontowaniu nowego (nieznajmomej mi firmy, poniewaz podjal sie tegi mechanik) zaczely sie problemy otoz ciagle piszczy i w efekcie zdziera sie pasek. Wymienialem juz pompe wspomagania ktora mialabyc przyczyna, kolejno alternator ktory tez mialbyc przyczyna(oddalem do regeneracji), nastepnie rolki (te naprawy przeprowadzalem sam) lecz nadal nic pasek ciagle z czasem zaczyna popiskiwac coraz mocniej az wkoncu sie autentycznie tnie poprostu widac, ze jest przeciety. Jest przy tym jeszcze minimalnie drganie paska miedzy kolem alternatora a kolem pasowym wału. Jade juz 3 pasek. Co powiecie co moze byc przyczyna? Kolo pasowe walu czy moze cos innego
  14. ID: 394 284 138 Haslo: 5434 Panowie takie informacje to na PW się wymienia nie oficjalnie na forum.Moderator
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.