Skocz do zawartości

Regis25

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 525d 2012

Osiągnięcia Regis25

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki, to udało mi się znaleźć, ale mimo to poszukuję zdjęcia tabliczki z tego konkretnego modelu. Według oznaczeń graficznych ta instrukcja podaje wartości dla maksymalnie załadowanego pojazdu, a ja jeżdżę głównie sam. Dodatkowo, na znalezionej w sieci tabliczce z M240xi wartości ciśnienia są dużo niższe od tych w instrukcji dla M235xi. Nie wiem jednak, czy i jakie są w tym zakresie różnice pomiędzy M235xi a M240xi. Stąd chętnie zapoznałbym się z tabliczką ciśnień z M235xi.
  2. Witam, czy ktoś mógłby mnie poratować zdjęciem tabliczki/naklejki z wartościami ciśnienia opon z BMW M235xi? Moja ma tylko jeden rozmiar opon, a wydaje mi się, że powinno być tego więcej.
  3. Witam, odkopuję stary temat, żeby ustalić czy coś się zmieniło w dostępności usług związanych z doposażeniem i kodowaniem BMW serii F w trójmieście i okolicach. Wspomniana przez piosurf firma Creative nadal działa, jeśli ktoś jeszcze korzystał to dajcie znać czy polecacie. Poza tym znalazłem na Olx znalazłem ogłoszenie niejakiego Mateusza z Gdyni Chwarzno-Wiczlino. Jeśli ktoś korzystał to też chętnie poznam opinie, ewentualnie inne propozycje.
  4. Wielkie dzięki, dużo mi rozjaśniłeś. W najbliższym czasie chcę sobie zorganizować jazdę próbną, jak się uda to byłoby 330i, 428i i 430i po LCI, więc dałoby mi to dość dobry pogląd na sprawę. Jak się uda i będę po to opiszę swoje wrażenia. Z xdrive to jest tak, że tam gdzie mieszkam mam dość ostro pod górkę i jak spadnie większy śnieg, to nim odśnieżą bywają problemy z podjazdem. Najgorzej jest jednak wtedy, kiedy na mokrej drodze gorszej jakości chcę kogoś dynamicznie wyprzedzić, zwłaszcza jak mnie zdrażnił (np. sam zaczął przyspieszać w czasie mojego wyprzedzania), a samochód albo przyhamowuje, albo zaczyna iść bokiem. Wstyd tak bardzo ;) I to zaledwie przy 218KM. Ogólnie rzecz biorąc, gdybym miał odpuścić xdrive to pewnie w ogóle poszedłbym w kierunku M3. Oczywiście najbardziej chciałbym ten M Xdrive z nowej M5, żeby czasem móc go sobie odłączyć, ale to może zejdzie do niższych modeli w przyszłych generacjach ;) Co do silnika to muszę jeszcze pogadać z jakimś mechanikiem pod kątem możliwości ewentualnej wymiany N55 na B58 gdyby mnie w przyszłości baaaardzo mocno przycisnęło, a nie chciałbym zmieniać całego auta. Chociaż podejrzewam, że prędzej zrobiłbym tuning N55, żeby uniknąć tak daleko idącej ingerencji w auto. Póki co bez jazdy, wyłącznie na bazie odczuć estetycznych i tego, co napisali poprzednicy wychodzi mi na to, że ostateczny wybór będzie pomiędzy 340i i 435i coupe. W 4er bardzo mi się podoba ten agresywny wygląd i to, że auto jest bardziej zauważalne na drodze, ale widziałem też ciekawe przykłady tuningu optycznego 3er i tam również nie ma powodów do narzekań. Odnośnie 4GC to oglądałem ostatnio w salonie i jednak coupe bardziej do mnie przemawia. Na koniec coś ode mnie, udało mi się odszukać zbiór recenzji 4er po LCI, z tym, że nie ma żadnych po polsku. Ze swojej strony mogę pomóc z krótkim podsumowaniem wersji angielskich. Zdecydowana większość tych recenzji wskazuje na bardzo drobną zmianę odczuć po LCI.
  5. Gratuluję i dzięki za info :) A orientujesz się jakie jest w 435? Póki co znajdowałem bardzo różne liczby. Rozumiem, że odnosisz się do LCI, czy jeszcze do zmiany silników przed LCI? Miałeś może okazję porównać coupe i GC przed zakupem? Jeśli tak, to jeździ się tak samo, czy jednak różne wrażenia? Dzięki :) Cały czas szukam informacji i wychodzi mi na to, że funkcja Stop&Go też była. Teraz się zastanawiam czy było już Selective Beam w adaptacyjnych ledach.
  6. Witam, mam problem z wyborem kolejnego auta. Zależy mi na czymś wygodnym, ale z pazurem. M na razie odpada, jestem nastawiony raczej na xDrive w automacie. To, czy auto będzie nowe, czy używane, ma dla mnie drugorzędne znaczenie. Jasne, że fajnie byłoby kupić i nowsze i tanio, ale powiedzmy sobie, że rozpatruję bardziej realne opcje ;) I tu pojawia się problem, co wybrać. Samochodem jeżdżę głównie sam, stąd liczba drzwi nie ma większego znaczenia. Pewnie zemści się przy odsprzedaży, ale z drugiej strony radość z codziennego podziwiania 4 coupe zdaje się być tego warta. Poza tym liczę na to, że kiedy przyjdzie do sprzedaży to znajdę pasjonata, któremu również liczba drzwi nie będzie robić. Oprócz prośby o ogólne porady użytkowników mam kilka konkretnych pytań: 1. Czy jest jakaś lista różnic pomiędzy 435i, a 440i przed LCI? Silnik to jedno, a poza tym dodali przesuwaną pokrywkę uchwytu na napoje. Niestety nic więcej nie znalazłem. Interesują mnie też ewentualne choroby wieku dziecięcego, które zostałyby usunięte dopiero w 440i. 2. Czy aktywny tempomat w 435i miał funkcję stop&go? 3. Czy w 435i były już kamery surround view? 4. Czy komuś udało się już odnaleźć jakiś rzetelny, niezależny test (lub może coś powiedzieć z własnego doświadczenia) czy są istotne różnice w prowadzeniu 440i przed LCI i po LCI? 5. Czy pomiędzy 340i, a 435i/440i jest jakaś odczuwalna różnica w charakterystyce jazdy? 6. Jakie opcje dotyczące układu jezdnego są istotne? Póki co z recenzji wychodzi mi na to, że najważniejszy jest zmienny sportowy układ kierowniczy, ale muszę się jeszcze przejechać samochodem, który byłby w niego wyposażony. 7. Zawieszenie sportowe M vs zawieszenie adaptacyjne. Na czym polega różnica pomiędzy nimi i który lepiej sprawuje się z xdrive? To tyle, pomocy :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.