Wielkie dzięki, dużo mi rozjaśniłeś. W najbliższym czasie chcę sobie zorganizować jazdę próbną, jak się uda to byłoby 330i, 428i i 430i po LCI, więc dałoby mi to dość dobry pogląd na sprawę. Jak się uda i będę po to opiszę swoje wrażenia. Z xdrive to jest tak, że tam gdzie mieszkam mam dość ostro pod górkę i jak spadnie większy śnieg, to nim odśnieżą bywają problemy z podjazdem. Najgorzej jest jednak wtedy, kiedy na mokrej drodze gorszej jakości chcę kogoś dynamicznie wyprzedzić, zwłaszcza jak mnie zdrażnił (np. sam zaczął przyspieszać w czasie mojego wyprzedzania), a samochód albo przyhamowuje, albo zaczyna iść bokiem. Wstyd tak bardzo ;) I to zaledwie przy 218KM. Ogólnie rzecz biorąc, gdybym miał odpuścić xdrive to pewnie w ogóle poszedłbym w kierunku M3. Oczywiście najbardziej chciałbym ten M Xdrive z nowej M5, żeby czasem móc go sobie odłączyć, ale to może zejdzie do niższych modeli w przyszłych generacjach ;) Co do silnika to muszę jeszcze pogadać z jakimś mechanikiem pod kątem możliwości ewentualnej wymiany N55 na B58 gdyby mnie w przyszłości baaaardzo mocno przycisnęło, a nie chciałbym zmieniać całego auta. Chociaż podejrzewam, że prędzej zrobiłbym tuning N55, żeby uniknąć tak daleko idącej ingerencji w auto. Póki co bez jazdy, wyłącznie na bazie odczuć estetycznych i tego, co napisali poprzednicy wychodzi mi na to, że ostateczny wybór będzie pomiędzy 340i i 435i coupe. W 4er bardzo mi się podoba ten agresywny wygląd i to, że auto jest bardziej zauważalne na drodze, ale widziałem też ciekawe przykłady tuningu optycznego 3er i tam również nie ma powodów do narzekań. Odnośnie 4GC to oglądałem ostatnio w salonie i jednak coupe bardziej do mnie przemawia. Na koniec coś ode mnie, udało mi się odszukać zbiór recenzji 4er po LCI, z tym, że nie ma żadnych po polsku. Ze swojej strony mogę pomóc z krótkim podsumowaniem wersji angielskich. Zdecydowana większość tych recenzji wskazuje na bardzo drobną zmianę odczuć po LCI.