Skocz do zawartości

ThePolarQ95

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E34 2.4TD 1989r.

Osiągnięcia ThePolarQ95

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Okej, Panowie. Słuchajcie. Wczoraj było 4 moich kumpli (specjalistów) i wczoraj szyba tylnia przyszła. Jeden przyniósł lewarek, drugi śrubokręt, trzeci piwko, czwarty technik obserwator i ja. Zrezygnowaliśmy z wybicia szyby. Podnieśliśmy BMW na lewarku, ale była próba podpiąć prostownik pod ALTERNATOR. Drugi kolega polecił otworzenie maski, przez grilla, wsadzenie płaskiego i odciągniecie jakiegoś dzyndzla i faktycznie po 3 minutach bawienia się poszło. Podłączyliśmy normalnie BMW na kable i otworzyłem z pilota, na chwile obecną BMW ma ładowany akumulator (całą noc) i później podłączę. Więc udało się. Myślę, że temat zostanie zamknięty. Dziękuje wszystkim za pomoc. PS: Mogę komuś sprzedać szybę tylnią lewą trójkątną. Pozdrawiam.
  2. Jak nie odpalę. Słuchaj, plan jest taki. 1. Jak szyba przyjdzie sprawdzę czy jest cała przy kurierze i następnie pójdę do auta i wybiję szybie tylnią lewą boczną trójkątną. 2. Wsadzę rękę do środka i opuszczę szybę (w środku mam korbkę). 3. Odłączę akumulator i wezmę go do ładowania. (trochę go podładuje). 4. Zamontuje akumulator 5. Otworzę auto z pilota. 6. Zamontuję szybę. Więc myślę, że chyba da się tak, prawda? Uważam, że tematu drążyć nie trzeba, pewnie szybka przyjdzie w Poniedziałek lub Wtorek, więc napiszę jak mi poszło. :)
  3. Zakupiłem na allegro szybę tylnią boczną trójkątną. Chyba najlepszym sposobem będzie zbicie szyby, i otworzenie drzwi, wyjęcie akumulatora i naładowanie go, a przy okazji zamontuje sobie szybę.
  4. A słuchajcie, zmienia to postać rzeczy jeśli zamknąłem auto z pilota? Byłem dzisiaj u miejscowego mechanika i powiedział mi, abym lepiej nie robił prób z podłączaniem się pod auta światła podświetlające rejestracje, bo mogę popalić kable (tam idzie inny prąd, inne kable i nie bezpośrednio do akumulatora). Mówił, abym się dostał nalepiej pod spód auta i podłączył się pod alternator. Innego sposoby nie ma na tą chwile.
  5. Albo coś robię nie tak, albo coś jest nie tak... :( Męczy Mnie to, że nie mogę tego otworzyć. Żadnych w necie filmików, porad... Nic, kompletnie.
  6. Oki, w takim razie zaraz to sprawdzę. :)
  7. Słuchajcie, ale rozumiem, że w lewo się kręci tak? Pokombinuje wtedy. :)
  8. Słuchaj, może być problem, bo mam tylko zamek od strony kierowcy.
  9. Cześć. Słuchajcie, może ktoś mi pomoże. Jest jakaś kombinacja otwierania zamka za pomocą zapasowego kluczyka (podobno taki posiadam, dzięki niemu mogę otworzyć samochód) Kupiłem BMKę z 3 miesiące temu. Problem wygląda tak, że zawsze zamykałem auto centralnym, a w momencie gdy padł mi dosłownie akumulator nie mogę otworzyć, znajomy mówił mi coś o podwójnym ryglowaniu, kompletnie nie wiem o co chodzi. Siedzę od wczoraj i kombinuje, wcześniej otwierałem bagażnik jak mi padł i dostawałem się tamtędy - za pomocą "przedłużenia ręki" otwierałem szybę za pomocy korbki, a teraz nawet bagażnika otworzyć nie mogę. Kompletnie nie wiem co robić. Próbowałem sposobu z podniesieniem klamki od strony kierowcy i kręceniem kluczykiem ale bez skutku. Mam tylko zamek od strony kierowcy i zamek od bagażnika (ale tam normalnym kluczykiem zawsze otwierałem poprzez wsadzenie go i dociśnięciem, bez żadnego przekręcenia (bo tam się nie da). Czy jest jakiś sposób, czy jest jakaś kombinacja? Opadam z sił, a nie chcę załatwiać "Specjalistów" wolałbym sam sobie poradzić z tym problemem. PS: Przepraszam, ale przejrzałem forum i próbowałem problem znaleźć, ale u każdego co innego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.