Skocz do zawartości

Dawid2551

Zarejestrowani
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Dawid2551

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Próbowałem odpiąć IBSa, i włączyć klimatyzację, lecz to nic nie dało i samochód po zgaszeniu silnika nie odpalił. Dodatkowo ostatnio pojawił się błąd pasów i poduszek.
  2. Witam wszystkich, BMW E60 M54b22 2004r Mianowicie, rok temu wymieniałem akumulator na nowy Boscha 85Ah, po tamtej wymianie wszystko działało poprawnie, lecz jakiś czas temu, zaczął się wyświetlać komunikat o słabej baterii, więc postanowiłem podładować akumulator i jak widać to niezbyt pomogło, bo po kilku dniach komunikat wrócił. Problem jest z klimatyzacją, jeżdżąc na A/C wszystko działa poprawnie, gasząc samochód i idąc np.do sklepu i po ok.45min wracając, samochód już nie odpali, jest wyładowany do zera. Kolejna problem to radio, które to odbiera fale radio z zakłóceniami, kiedy jest chłodniej, bądź jest wieczór i temp spada poniżej np.10 stopni, natomiast w południe, kiedy samochód się nagrzeje i stoi w słońcu radio działa poprawnie i odbiera bez najmniejszych zakłóceń fale radiowe. Miał ktoś może podobny problem?
  3. Model: E60 Silnik: 520i m54b22 Przebieg: 275 000 km Styl jazdy: mieszany/raczej spokojny Użytkowanie: trasa/miasto Zużycie bieżące na l/1000km: 500-700 ml Instalacja LPG: tak DPF: nie Dotychczas: VALVOLINE LL01 5W40 Zastanawiam się Panowie, czy nie zmienić oleju na orlen platinum 10w40 gas, ponieważ zużycie oleju wzrosło, a silnik pracuje troszkę głośniej, podejrzewam, że to wina zaworów już.
  4. Może to wina IBSu. Odepnij go i wtedy spróbuj odpalić.
  5. W takim razie trzeba będzie podpiąć go pod komputer.
  6. Adaptacja była robiona nowego akumulatora. Po wymianie IBS-u nie podpinałem go jeszcze do komputera.
  7. Witam, Jakiś czas temu okazało się, że mam do wymiany kleme IBS - samochód podczas podpiętego IBSu, po kilku godzinach nie mógł odpalić (brak prądu) pomimo, że bateria była wymieniana. Przez jakiś czas jeździłem z odpiętym IBS-em, lecz zauważyłem, że samochód zaczyna mięć także problemy z odpaleniem tzn. tak jak by go coś odcinało. Postanowiłem zakupić używaną kleme IBS-u. Po kilku dniach użytkowania na używanej klemie IBS, przestał działać nawiew na kierowce oraz pasażera, a także na nogi, na szybę działał bezproblemowo. Przeczytałem na forum, że taki objaw może wskazywać na uszkodzony IBS - więc ponownie go odpiąłem i wszystko wróciło do normy, zareklamowałem zakupioną klemę i otrzymałem inną w zamian, po montażu klemy wyskoczył na ekranie błąd Restraint systems i tutaj moje pytanie czy w/w błąd może sugerować, że kolejna klema jest uszkodzona? czy może wystarczy sama kasacja błędu? BMW E60 2004r M54B22 Czekam na wasze podpowiedzi oraz dziękuje za zainteresowanie się tematem. http://s6.ifotos.pl/mini/RESTRAINT_qwpsphe.jpg
  8. Świece wymienione :D , dokładnie tak, jak pisał kolega, zdemontować trzeba było filtr przeciwpyłkowy z sprawej strony. P.S Filmik także, był pomocny :) Dzięki wam za pomoc!
  9. Świece już mam ;) teraz pytanie czy jest może jakaś instrukcja jak je wymienić? Dodam, że posiadam kpl. zestaw kluczy do tego rodzaju wymian.
  10. Witam wszystkich, chciałbym zadać pytanie jakie ze świec polecacie do w/w modelu (m54b22) rok produkcji 2004r. Dodam, że posiadam instalację gazową i słyszałem, że polecane są świece firmy NGK, lecz chciałbym to zweryfikować z waszymi doświadczeniami.
  11. Dzięki za odpowiedź, mechanik stwierdził że ten pierścień jest wporządku dodatkowo go czyścił ale dla świętego spokoju wymienię go.
  12. Witam, Mam pewień problem z samochodem, BMW SERII 1 E87 , 118D , 2007r. Samochodem na prostej drodze szarpie i coś stuka w tylnym kole, podjechałem do specjalisty podpieliśmy komputer, zrobiliśmy jazdę testową i padło na czujnik ABS prawego tylnego koła, został on wymieniony oraz ponownie podpięty do komputera, podczas jazdy próbnej prawe tylne koło pokazywało inną prędkość niż pozostałe(czasem prawidłową, czasem inną), co ciekawsze prawe tylne koło pokazywało prędkość nawet podczas postoju. Gdzie dalejsz szukać co wymieniać? Dodam że czasem objaw ustępuję po wyłączonym DTC.
  13. Kolego a robiłeś adaptacje nowego akumulatora? może komputer cały czas myśli że pracuje na starym akumulatorze i stąd te problemy z datą i godziną (taka moja hipoteza).
  14. Nie wierzę! i ktoś taki nazywa się DIAGNOSTĄ. :shock: :duh: no.. może i by się udało zrobić lepiej.. :idea: Powiem ci że sam nie wiem jak to jest z ustawianiem tej zbieżności w samochodach, jak miałem poprzedni samochód to także miałem podobną sytuacje chyba z 5-6x ustawiałem zbieżność jak nie więcej... i tylko 1x udało się tak ustawić że można było powiedzieć jest OK. A co do obecnej chwili to albo sam to zrobię że wezmę i zacznę odkręcać drążek po obrocie i będę sprawdzał aż będzie (może ok) , albo podjadę do jakiegoś ,,fachowca'' i mu powiem proszę dotykać tylko lewy drążek! nic więcej! :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.