Skocz do zawartości

samurai

Zarejestrowani
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91

Osiągnięcia samurai

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. czy jest możliwość wyłączenia ściemniających lampek na ordynarne zapalanie i gaszenie jak z guzika w podsufitówce przy otwieraniu i zamykaniu drzwi , lampki zachowują się w taki sam sposób z włączonym i wyłączonym kluczykiem przygasają... da się ustawić żeby gasły natychmiastowo ?
  2. Na pierwszy rzut wymienić żarówkę i obejrzeć pcb , jeśli nie pomoże ponaciskać kable w klapie w gumowym peszlu przy zawiasach
  3. Jack79 Kiedy był dokładany asystent wszystko było tak, jak powinno, czyli z nietykanym licznikiem, ale i tak fla nie działało... jak mówiłem kodował mi to kolega z forum, po jakimś czasie kupiłem i założyłem inny licznik bez ingerencji w soft, pominąwszy dzisiaj założyłem oryginalny licznik zczytałem błędy wszystko ok bez problemowo wykonałem poniżej załączonej instrukcji i nadal nic jak było tak jest, chyba mi pozostaje winkfp i aktualizacja softu tylko kurde nigdy tego nie robiłem i trochę się peniam... Myślę ze jak DIN76 programował mi pdc na przód i działa to chyba i fla dodał do vo poprawnie a pamietam ze trochę się bawił przy fla ale nie mógł powiedzieć czemu to nie bangla. Reason: These ECUs must be reset: CAS, NFRM, KOMBI, FLA Fix: NCS EXPERT (EXPERT PROFILE - to reset to factory settings) F1+F3=e89 chassis F6 back F4 - ECU: Pick the first ECU above F2 = SG_CODIEREN F3 = start coding (repeat for the other ECU's: NFRM, KOMBI, FLA)
  4. Ok Jack79, podłączyłem się, kombinowałem trochę z inpa i koniec końca pokazuje wszystko i pomiary bardzo wiarygodne nie zawyża nie zaniża, naprawdę bardzo czysta instalacja tak jak powinno być postawiłem na xp x64 jeden mały problem że jest po niemiecku , kombi jest z anglika teraz, ale jak było kodowane to siedział oryginalny licznik nie używam go na codzień...
  5. Miałem tylko fotochrom seryjnie, a szczerze mówiąc to mi kiedyś robił nasz kolega z forum kodowanie Pdc na przód i przy okazji zakodował fla, ale nie mógł powiedzieć, dlaczego nie działało ja odstawiłem to na bok czytałem trochę temat na forum i myślałem, że może być za to odpowiedzialny frm prawdę mówiąc, nigdy nie podłączałem się inpa do fla, ale wiem, że widnieje na liście i nie wywala błędów. Sprawdzę to jutro dzięki.
  6. Witam u mnie tez asystent nie działa, chociaż wyświetla się na liście modułów. DIN76 mi kiedyś coś programował i przy okazji dodał FLA, ale nie działa i nie mógł mi powiedzieć tak naprawdę, w czym jest problem moduł widać w inpa w CCC jest ikonka, ale nie da się zaznaczyć po chwili odznacza się automatycznie mam e91 pre lci dołożone przyciemniane lusterka zewnętrzne ,fabryczne ksenony klima auto i czujnik deszczu pytanie jest, czy FRM musiałbym tez wymienić ? Może ktoś z forum miałby chwile, żeby na to spojrzeć?
  7. Dobra mały serwis dostał silnik ciekło na grocie od chłodnicy i elektrycznej pompki wody przy okazji nowy kabel zasilający przekaźnik plus 4 świece i okrągłe uszczelki do kolektora (kolektor miał być z 318d ale po porownaniu otworów fizycznie okazało się ze z 318d jest bardziej restrykcyjny zostałem z orginalem z korkami) jak zwykle rzuca przez 2-3sek. poniżej 5º jak zwykle pali ze strzała czy z dobrymi świecami czy nie, zrobiłem test przelewowy proszę o opinie https://files.fm/thumb.php?i=c4f8nwqsy
  8. Przepustnica do m47/m57 Pierburga to huam nie polecam sprwdz coś bez sprężyny ja mam autex nie cieknie nawet pod wężem (nowa uszczelka) ale to pewnie do czasu... (się wyrobi) jeśli masz problem z elektronika części z przepustnicy powinni pasować od n47 na ale gro tanie jak barszcz podłączałem i działa poprawnie ale fizycznie nie pasuje rozstaw 1 z 3 śrub i jak dobrze pamietam to mufa/kolanko od m47 jest diametr 1,/2mm mniejszy wszystko idzie dopasować ja mówię tu o p&p
  9. witam wszystkich Zmieniona jest koncepcja zbiornik został przesunięty na sanki estetyka poszła w efektywność wejście do zbiorniczka było około 0,5cm wyżej od wyjścia odmy z silnika, dlatego opuściłem go na sanki wzuce kilka fotek w niedziele, co do zbiorniczka od magla to został usunięty, bo zamontowałem EPS podziękowania dla DIN za kodowanie. ps jestem po wymianie pompy wody luz około 0,5cmm na kole 270k bez wycieków ale nadal coś wyje (po luzach podejrzewałem ze to pompa ale po wymianie okazało się ze to nie to) na pasku został się alternator i klima muszę kupić krótszy pasek zeby odłączyć jedno z dwóch wtedy będę pewny co wyje https://files.fm/u/sxq39jrh2 pozdrawiam
  10. mnichu daj znac po kilku tygodniach czy problem ustąpił definitywnie ja regenerowałem wtryski ale problem nie ustąpił , prawdę mówiąc to żałuje tej regeneracji nawet kodów ima nie dostałem a wtryski przypisane były jako XXXXXX
  11. to były ostatnie sztuki ale proponuje zadzwonić może maja coś na stanie https://allegro.pl/oferta/przepustnica-powietrza-autex-961009-bmw-8337727574
  12. instrukcja jaka otrzymałem znanego na tym forum usera din75 pod e90 m47 163km agm Expertmodus F1 F3 E89 Cas Ok F2 wybierz fa enter E89 Vin ok Wpisz w okno -A090 Add kliknij Odznacz swoj stary akumulator -B090 i kliknij delete Jak usuniesz Kliknij Ok F6 F4 wybierz ecu Cas ok ok F2 zmień prace Fa_write Ok F3 wykonaj F1 zmien ecu Frm lub nfrm zalezy jaka data Ok ok F3 wykonaj F1 zmien ecu Cas Ok ok F2 zmien prace Sg_codieren Ok F3 To wszystko w ncs Potem inpa Dde6 Ibs szukaj w status F5 lub activate Pod f5 reset histogram F6 wymiana baterii To wszystko Sent from my iPhone
  13. czy ktoś może mi powiedzieć jak podciągnąć kable przez ścianę grodziowa ?
  14. Po tych świętach samochód sobie postał temperatura cieczy spadła do temp. Otoczenia 0-1º na blacie pojawiło się podgrzewanie świeć przez około 1-2 sek. Ale efekt taki jak zawsze... następnego dnia wymusiłem podgrzewanie świeć kablem inpa ok. 20 sek. Ten sam efekt... pobór prądu z około 12.0v spadło do 11.5v podczas grzania , brak błędów, zamówione mezurki do testu przelewowego to jedyne co mogę jeszcze zrobić.
  15. Mam tę klapę różnica to cena miedzy emka i grubsza ścianka oraz brak rantu na o-ring, bo jak autor pisze klapa 50 zyla do enki przydała, by się taka uszczelka z flanszy wiem ze podejdzie bo mam taka. https://allegro.pl/oferta/f79-zaslepka-zamiennik-egr-bmw-e60-61-e90-91-8561974206?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aqueryandcategory&bi_c=MzFiNDE3MTMtMDI4Yi00MzVhLTg0ZDAtNGE3Y2U4MDVmMTM4AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=9de53c0e-8156-43e6-a6ba-3203b7b0815f a ta grubsza ścianka to na 99% będzie identyczna w tej przepustnicy , jak by ktoś szukał węży czy podejdą https://allegro.pl/oferta/przepustnica-bmw-mini-2-0-n47-7810752-9425339228
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.