Skocz do zawartości

marek789

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 3.0D 231KM 2006R

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marek789

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, znajomy ostatnio kupił F13 z USA i jest kilka problemów które być może w łatwy sposób da się rozwiązać. Czy ktoś spotkał się z przypadkiem gdzie podczas naciśnięcia hamulca wraz ze stopem świecą kierunkowskazy z tylu? Kierunki świecą światłem ciągłym wraz ze stopem. Kierunkowskazy z tyłu pomarańczowe jeśli to ma znaczenie Da się wyłączyć system kontroli ciśnienia kół albo przerzucić na pomiar po obwodzie opony? I ostatnie to błędy z czujników poduszek które widnieją, poduchy do wymiany? Być może ich tam nie ma, jeszcze nie weryfikowałem. Konfigurację systemu airbag w razie w da się zmienić bmwaicoder?
  2. Są zaślepione, węże nie są połączone ze sobą. Główny właśnie z tego powodu wymieniłem bo stary miał pęknięte zaczepy wkładu. Myślę nad wymianą pompy wody, prawdopodobnie wymienię ją po weekendzie. Gdyby się poprawiło to dam znać Zaślepki które zastosowałem na węże chłodzenia dałem takie jak w tym ogłoszeniu https://allegro.pl/oferta/zestaw-do-usuniecia-chlodnicy-egr-bmw-m47n2-m57n2-10130256573 Tą zasklepke z odpowietrznikiem dałem tak samo jak na 3 foto z aukcji
  3. Główny kupiłem w intercarsie gdyż potrzebowałem na już w sobotę. Ze zniżkami nie wyszedł bardzo drogi.
  4. Zarówno główny jak i th 580 z firmy behr
  5. Witam, od jakiegoś czasu zmagam się z powolnym nagrzewaniem oraz w zasadzie wielkim problemem nie dogrzewania się silnika na trasie. Wszystko zależy od stylu jazdy, jeśli po mieście jeżdżę bardzo dynamicznie to nie problem zagrzać go do 94'C i wtedy spada i utrzymuje okolo 85-86'C. Jeśli jeżdżę normalniej po mieście to zagrzanie go do chociażby 86'C trwa bardzo długo, myślę że nawet 15km. Jednak prawdziwy problem mam na trasie, włączyłem na ostatniej trasie ukryte menu z temperaturą (opcja 7) a tam przez całą drogę od Katowic aż do Krakowa z prędkością +/- 100 (droga przez Olkusz) temperatura trzyma poziom 60'C :shock: E90 2006 330xd M57N2 231KM Dołożony TH580 Usunięta i zaślepiona chłodniczka spalin wraz z termostatem Wymieniony korek wraz ze zbiorniczkiem płynu chłodniczego Wymieniony termostat główny (poprzedni termostat widać było, że był już wymieniany wcześniej) Płyn chłodniczy nowy Żadna z tych rzeczy nie przyniosła pozytywnego skutku. Gdzie mogę szukać aby znaleźć problem? Chłodnica byłaby uszkodzona? Ale w jaki sposób?
  6. Ogrzewanie soczewki da się wyłączyć. Wyłączyłem u siebie. Radar działa :D Na przyszłość to @dealer25 podasz namiary na tego fachowca?
  7. Witam, bmw e90 231km 2006 m57n2 370k km przebirgu i zaczyna puszczać turbo olejem w dolot. Zacząłem zastanawiać się nad regeneracją jednak wpadłem na pomysł kupienia gotowego wyważonego korasa z firmy Melett aby uniknąć wsadzenia chińczyka przez firmy które robią regenerację. Czy po wymianie rdzenia należy coś robić z nastawnikiem elektronicznym? Czy wystarczy że złożę i zakładam do auta?
  8. Cześć, mam ten sam błąd w swoim E90. Złapało go po prostu po nocy. 5D0F czy rozwiązałeś już problem? Konieczna była wymiana radaru?
  9. Opony mam zgodne z tym co jest na tabliczce przy drzwiach kierowcy. Także dzięki za informacje bo nie wiele znalazłem informacji na ten temat czy należy coś zmieniać czy nie. Odnośnie zmiany wartości w liczniku rozchodzi Ci się o PerfektToolbox?
  10. Cześć, zmieniłem już opony na letnie. W każdym moim poprzednim aucie potrzebowałem zmienić indeks prędkościomierza w systemie ABS aby prędkościomierz wskazywał prawidłową prędkość. Gdzie szukać takiej możliwości w modułach E90? Czym to zmienić? NCSem? W ISTA nie widzę takiej zakładki w funkcjach serwisowych Pozdrawiam
  11. Ja dodam od siebie, że zmieniłem frmfa na frm2 i lusterko zadziałało bez żadnych już problemów :)
  12. Zamówiłem FRM2 XE. Jak zamontuje to dam znać czy zadziała
  13. Edit: Poprowadziłem CAN jednak z FZD, przeprowadziłem ponowne kodowanie do stanu przed i ponownie dodałem $5AC DO FA oraz factory reset przez EXPERTMODE w NCSie. Jednak dalej asystent się sam wyłącza po chwili od włączenia w CCC. Ale mam pytanie dotyczące świateł. Moje reflektory przednie są przerobione na biledy i długie realizowane za pomocą przesłony. ISTA widzi spalone żarówki świateł drogowych (fizycznie ich brak) więc dlatego nie załącza się astystent?
  14. Nie potrafiłem zdjąć tego z podsufitki. Nie chciałem nic urwać a tak poszło wszystko sprawnie. Z tego co pamiętam to w czarnej wtyczce klimy znalazłem parę skręconych przewodów zielony i zielonopomaranczowy. Do nich się wlutowałem. Cała odległość od klimy do lusterka jest skręcona jak ori can. Czy możliwe jest, że na przyklad licznik potrzebuje aktualizacji?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.