Skocz do zawartości

Kerrak

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kerrak

  • Urodziny 13 Stycznia

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 M57ND30 sedan 375km 740nm
    E36 M50B25 cabrio
    E36 M50B25nv w gruz

    RIP:
    wiele innych, w tym x7 e36
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia Kerrak

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Cześć :D zakupiłem e38 z silnikiem m52b28 z założoną instalacja LPG, furka 3 lata temu sprowadzona z Holandii. Sama instalacja wyglądała bardzo archaicznie (3 reduktory), dodatkowo butla miała datę ważności do 2013 roku :lol: . Od początku był problem z lewym powietrzem dlatego nie cackając się postanowiłem wywalić całe LPG i założyć „nowy” kolektor bez dziur (dzięki Kaszi za kolektor). Przy okazji jak miałem wszystko odkryte to wymieniłem czujnik wałka, wału, krokowiec, gumy od dolotu…a nawet z marszu dałem nowe świecie i „nowe” cewki. Po wywaleniu LPG auto nie chce zapalić. Kręci, kręci ale nie odpala. Iskra jest (sprawdzałem plakiem), pompa paliwa działa, paliwo jest. Podpinałem iste oraz inpe - brak błędów. Ręce mi opadają, gdzie szukac przyczyny? Zakładam ze jakieś kabelki od LPG musiał być połączony z ori wiązką…ale w którym miejscu? Wywalał ktoś też LPG i miał podobny problem? Jak wrócę do domu wrzucę fotki pacjenta, siedzę teraz wkur. na warsztacie :8)
  2. Cześć! Przepraszam, że tak późno odpowiadam :) raczej już do Ciebie to nie dotrze, ale dla potomnych zostawiam informację; Tarcze kupiłem MoMana na allegro. Licznik zakodowałem poprzez Perfect Toolbox, przy prędkości wspomagałem się DRAGy a co do temperatury oleju kupiłem czujnik który wkręciłem w miskę. Ogólnie projekt był gruby, szpera z m5 (pozdrawiam Michała ze Strykowa), zaciski 6 tłok z maseratti, ori 2tlg BBSy 18" lecz w nocy pijany typ bez świateł wyleciał mi z krzyżówki i...tak skończyła porobiona ori 4.4 v8 z 6b manualem. PS: 6 bieg odcinała pod 290 km/h :lol:
  3. Ogarnięte! Finalnie kupiłem zegary z angola X5 4.6is , wsadziłem tarczkę Europe „M5” i jest gitarka, wszystko działa nawet temperatura oleju :),
  4. Cześć, czy jest ktoś tutaj na forum, lub znacie kogoś, kto zakoduje mi licznik i zmieni tarcze tak aby prędkościomierz pokazywał wartość wyższą niż 250km/h? Jeżdżę na co dzień troszeczkę porobioną e39 4.4 v8 w 6 biegowym manulu i denerwuje mnie to że na niemieckiej autostradzie skala prędkości kończy się na "h" (przy tym znaczku km/h) :) Niby pierdoła i nie codziennie zamyka się licznik ale jeżeli można to zakodować to czemu by nie. olx przejrzane, na ebay patrzyłem (są tam same tarcze do 300km/h na zasadzie "wsadź bez kodowania") aliexpress przejrzałem, no i skorzystałem z opcji szukaj na forum - nic nie ma. edit: wiem, że można wsadzić liczniki z 4.6is z X'a ale trochę druciarstwo
  5. Kerrak

    E36 wydech m52

    Wrzucam zdjęcia silnika i przepustnicy, kolektora. Wygląda chyba że są z 2.5i bo przepływka jest dość duża, przepustnice ściągnę w wolnej chwili i zobaczę numery, niby pikuś ale już 2 dzień siedzę nad skrzynią w garażu, wymieniam bo nie wchodziła dwójka, i kurczę nie mogę ściągnąć tego "trójkąta" (łącznika skrzyni z wałem). Próbowałem naprawdę wielu sposób, poddałem się i po prostu wrzucę jeszcze inną skrzynie z e34 2.0i (to nowa jest z 2.5i e39) mam nadzieję że rozstaw śrub będzie pasować do mojego wału. No a tutaj zdjęcia wydechów, dziwie się bo ten m52 wydaje się mniejszy ale domyślam się że w kolektorach jest lepsze ciśnienie dlatego zmiana powinna być na plus. Zastanawiam się czy nie jest coś nie tak z komputerem bo skoro z 2.0 jest na siemensie to jakim cudem obsługuje 2.5i 177km, dla mnie wykres słaby, wrzucę nowe cewki, świece, olej, może na coś jeszcze wpadnę i go po raz drugi z hamuję, chciałbym jak najbliżej serii.
  6. Kerrak

    E36 wydech m52

    Tutaj wykres z hamownii: Kolektor na bank M50B25 bo ma duże kanały, wtryski zielone, przepływomierz i przepustnica już były, i pytanie, czy gdyby były one z 2.0 to pasowałyby PlugPlay do tego kolektora? Jeżeli nie, to przepływomierz i przepustnica raczej są od 2.5. Wspaniale, taka informacja mnie mega cieszy, bałem się że ten kolektor m52b25 (170KM) też zdławi silnik :roll: ! Słyszałem złą opinie o wydechach M50, że są żeliwne i mają chropowatą ścianę co źle wpływa na przepustowość powietrza, prawda to? Mam możliwość kupno wydechu, oryginalnego, dwu-rurkowego ale za 600zł...dużo, nie dużo, sam sobie skonstruuję wydech, najważniejsze są kolektory wydechowe. Oba silniki z vanosem :lol: Jutro będę robił wydech to dam znać czy jest poprawa na dupohamownii. Wspawam tłumik środkowy z e34 2.0i (on raczej nie będzie miał wpływu na moc, tylko dźwięk), końcowy - rarytasik oryginalny z kwasówki z 2.8i.
  7. Kerrak

    E36 wydech m52

    Cześć, Zrobiłem swapa w coupe z m50, 2.0 na 2.5 (192km) Niestety miałem sam słupek, wiec komputer, wydech, wszystko jest z 2.0. Mam kompresor eaton m65 po regeneracji który chce wsadzić ale najpierw zamierzam ogarnąć silnik do serii, na ten moment wypluł aż (177km) :lol: . Kompresje na cylindrach ma po 13 barów wiec chyba nie jest zle, co nie? Chce zacząć od wydechu, posiadam w garażu kolektor wydechowy od m52b25 (170km), podejdzie bez rzeźby? Czy jest to ten sam kolektor który montuje sie seryjnie do m52b28? Może macie jakieś sprawdzone porady na jakiś „tani, dobry” wydech :D Na ten moment kolektor wydechowy jest z 2.0 i wydaje mi się ze to głównie przez niego jest spadek mocy. Po południu wrzucę tutaj wykres z hamowni, Pozdro
  8. Witam, Na wstępie chciałbym napisać że jestem bardzo zielony z mechaniką, lubię grzebać przy swoim aucie i takie proste rzeczy które mogę zrobić bez kanału wolę zrobić sam także mam nadzieję że zrozumiecie mój problem, ciężko mi go wytłumaczyć. Mam problem ze swoją bunią, mianowicie pali się check engime, po podłączeniu pod komputer wyskakuje błąd zapłonu na cylindrze 1, po chwili na cylindrze 2 by później wypierdzielić błąd na cylindrze 3. Pomyślałem sobie że może świece do wymiany bo w końcu zrobiłem na nich prawie 50tys, więc się za nie zabrałem, kupiłem nowe które wkręciłem jak trzeba ale problem nie zniknął... Ogólnie to silnik najczęściej wpada w nierówną prace gdy jest na biegu jałowym wtedy wystarczy go zgasić zapalić na nowo i znowu działa normalnie (tzn. ma moc ale czuć trochę nierówną prace). Pomyślałem że to może do wymiany będą cewki bo w końcu one (chyba) też mogą powodować błąd. Odpaliłem silnik i zacząłem po kolei odpinać z wtyczek cewki, odpiąłem pierwszą praca silnika się nie zmieniła, odpiąłem 2,3,4,5,6 to już było czuć różnice że spada moc i chodzi bardziej nierówno. Na tej podstawie stwierdziłem że do wymiany jest 1 cewka więc żeby się upewnić odpiąłem ją ale nagle odpięcie jej pogorszyło prace silnika zdziwiło mnie to bo wcześniej "nie działała", odpiąłem 2 cewkę i teraz ona nie reagowała odpinanie jej i wpinanie nie zmieniało pracy silnika. Po chwili grzebania i sprawdzania czy to 1 cewka czy 2 jest do wymiany obie nagle zaczęły działać i 3 zaczęła szwankować...w skrócie 1,2,3 cewka naprzemiennie dziwnie pracują... Co to może być, co zrobić? Cewki były wymieniane w tym samym czasie co świece (50tys temu). Edit: Dla mnie numeracja cewek idzie od przodu samochodu do tyłu (nie wiem czy jest właściwa), mogę pozamieniać miejsca cewek (sprawdzić co się stanie), np pierwszą z czwartą lub drugą z szóstą itd?
  9. Witam serdecznie. Szukałem na forum lecz nie znalazlem odpowiedzi na mój problem. Mianowicie, z kluczyka wypadł mi imobilizer, czy istnieje możliwość zakodowania nowego kluczyka do starego imo? Czy mozna wyciągnąć imobilizer i zrobić tak żeby bez niego po przekreceniu do końca stacyjki samochód odpalał? Na warsztacie chłopaki powiedzieli ze wstawia nowy komputer (imo) z dolaczonymi do niego kluczykami za "okolo" 800zl...troche mnie ta kwota przeraża więc szukam jakieś alternatywny. Ogolnie posiadam e46 323 1998 z silnikiem chyba* poliftowym (*ma elektryczna przepustnice). Autko kupilem po powodzi, wlozylem w nie sporo serca żeby ładnie zamiatało, pomóżcie :roll: .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.