WItam wszystkich bardzo serdecznie :) bardzo bylbym wdzieczny za Wasza pomoc. Zawsze chcialem miec BMW E30 i oto zaczela sie moja przygoda z tym youngtimerem, nie wiem jeszcze w co sie wpakowalem bo wyglada na to ze jest duzo do roboty. Poki co to pozbylem sie troszke rdzy i juz jest ladnie zakonserwowana, ale teraz pozostalo powymieniac mchaniczne ustrojstwa by mozna jezdzic i zarejestrowac. Zakupilem E30 320i coupe z 1989. Oto i ona http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z720/7208360/small/1.jpg http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z720/7208360/small/2.jpg http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z720/7208360/small/3.jpg http://www.galerieallegro.pl/views/7208360/1.jpg W zwiazku z tym ze jestem kompletnie zielony w mechanice, chcialem sie zorientowac u kolegow forumowiczow jakich firm polecacie komponenty i co omijac dalekim lukiem 1. W zwiazku z tym ze auto ma swoj wiek chcialbym wymienic zawieszenie (sworznie, amorki, laczniki) 2. brak hamulcow wiec (komplet tarcze i klocki), czy Ate jest dobra firma? Co polecacie 3. Wydech tez troche dziurawy 4. Swiece, wiazke zaplonowa tez warto byloby wymienic Oczywiscie auto chcialbym zachowac w jak nablizej zblizonym do oryginalnego wygladu. Bo rozwazam opcje zarejestrowania jako zabytek. Zastanawia mnie jaki moglby byc calkowity koszt takiej operacji. Pozdrawiam