Skocz do zawartości

lukasz2605

Zarejestrowani
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukasz2605

  • Urodziny 26.05.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 320d (2004r.)
    BMW E39 530d (2003r.)
    BMW E61 520d (2008r.)
    BMW E91 (2007r.) JEST
  • Lokalizacja
    Strzelce Opolskie

Osiągnięcia lukasz2605

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam Serdecznie W moim E91 (318d) niestety ale zaczął szumieć tylni most (dyfer) po wymianie uszczelnień i oleju. Mechanik stwierdził że wyje łożysko w tylnim lewym kole i dyferencjał..... Problem polega na tym że nie chce kupywać używanego mostu gdyż wiąże się to ze zbyt dużym ryzykiem trafienia na most w podobnym stanie lub nawet gorszym. Nowy też odpada gdyż cena jest ZABÓJCZA ! Także potrzebowałbym namiarów na jakiś warsztat (SPRAWDZONY) który zajmuje się regeneracją tego typu rzeczy. Ważne aby dawali gwarancje na regeneracje i aby to był warsztat sprawdzony najlepiej przez was Znacie kogoś takiego ? Mieliście podobny problem ze swoi BMW ? Jakie są wasze doświadczenia?
  2. Dziekuje kolego za rzetelna odpowiedz. Pomogłeś bardzo !
  3. Macie Panowie racje przyznam bez bicia ! Kwestie rozrządu odrzuciłem bo jest wiele informacji w internecie na forach itp ze tego silnika ta awaria nie dotyczy chociaż dziwie się przecież to tez 2.0d. Jedynie o tym wale korbowym tyle jest tematów i sporo osób twierdzi ze nagminnie to Pada. Myśle ze na zapas nie ma co się przejmować tak jak mówicie. Dbam O to auto wymieniam często oleje itd wiec może odwdzięczy mi się bezawaryjnością
  4. Ja olej wymieniam często ale poprzedni właściciel nie wiem dokładnie co jaki czas wymieniał. U mnie kwestia Turbiny puki co chyba odpada... brak jakichkolwiek objawów niedomagań ze strony sprężarki. Martwi mnie tylko ten wał korbowy
  5. Witam Serdecznie wszystkich Jestem "Szczęśliwym ?" posiadaczem BMW E91 318d TOURING (Silnik M47/TU2 - 122KM) od RÓWNO roku. Generalnie jestem bardzo zadowolony z samochodu, podoba mi się wizualnie, jeździ się bardzo przyjemnie a co najważniejsze ekonomicznie. Nie przeszkadza mi małą liczba "koni pod maską' gdyż jeżdżę raczej przepisowo i spokojnie. Samochód posiadam w dość dobrej wersji wyposażeniowej (Skóry, duża nawigacja, roletki w szybach itp) Samochód mam z pewnej ręki z potwierdzonym przebiegiem w ASO (Aktualnie: 275.000km) i potwierdzoną bezwypadkowością. Problem polega na tym że zaczynają mnie martwić coraz częstsze naprawy tzn. (Wypiszę po kolei): - WYMIANA KOŁA DWUMASOWEGO WRAZ ZE SPRZĘGŁEM (MAJ 2017 zaraz po zakupie) - WYMIANA TERMOSTATÓW I STEROWNIKA ŚWIEC (CZERWIEC 2017) - WYMIANA AMORTYZATORÓW TYŁ (KWIECIEŃ 2018) - WYMIANA KOŁA PASOWEGO CORTECO (KWIECIEŃ 2018) - USZCZELNIENIE TYLNEGO MOSTY, wymiana Zimmeringów na wale i półosiach (KWIECIEŃ 2018) Dodam że w między czasie oczywiście wymieniłem ze 2-3 razy olej Motul 5W30 (Ostatnio robię dużo tras a staram się wymieniać olej góra co 13.000km) wiadomo wszystkie filtry oraz płyny, klocki wraz z tarczami (Komplet). Wszystkie wymiany eksploatacyjne rozumiem zresztą to normalna sprawa. Zresztą dbam o ten samochód na tyle że zawsze kupuję części z najwyższej półki bądź ORI i nie szczędzę grosza na kwestie związane z eksploatacja. Dokupiłem jakieś tam felgi, i inne dodatki. Nie ukrywam że wszystko było by cacy gdyby nie fakt że po przeczytaniu kilku tematów z forum mam MEGA obawy przed kolejnymi naprawami a szczególnie tymi dwoma: - Pęknięcie wału korbowego (Podobno częsta usterka) - Zerwany rozrząd (choć w tym wypadku podobno mój silnik nie miał tej przypadłości) KLAPEK W KOLEKTORZE SSĄCYM NA SZCZĘŚCIE NIE POSIADAM I TAK SIE SKŁADA ZE OD NOWOSCI ICH NIE BYŁO.... Ostatnio z tyłu jedynie mam silny szum podczas jazdy (Tak od około 80km/h w zwyż...) podobno może być to most, łożyska lub opony (Które są chyba lekko poząbkowane) ... Nie wiem co zrobić, inwestować nadal czy może sprzedać... szczerze powiedziawszy nie bardzo widzi mi sie sprzedaż lecz jak pomyslę o którejś z dwóch wyżej wymienionych awarii to dreszcz przechodzi mnie po całości... Stąd moje pytanie.. Jak wygląda rzeczywista kwetia awaryjności tego silnika ?? Jakie są jego konkretne bolączki i czego mogę się jeszcze spodziewać ??? Macie jakieś porady ??? Prośba do administratora. Jeżeli popełniłem jakiś błąd przy wystawianiu posta to proszę Pana/Panią o wyrozumiałość Proszę rownież forumowiczów jako fanów marki, mechaników lub osoby które jeździły bądź jeżdżą podobnym modelem o porady i pomoc w podjęciu decyzji
  6. Chętnie bym doposażył swoja E91 w ten bajer tylko że ten użytkownik jest z Warszawy... Nie bardzo mam czas i chęci aby tam jechać w tej sprawie... zbyt daleko... A samemu nie będę bawił się w tego typu rzeczy bo zwyczajnie się nie znam na elektronice itp.... Gdyby to było same przełożenie itp to spoko ale jeżeli trzeba bawić się w sprawy związane ze zmianą PIN-ów, bezpieczniki itp itd .... to ja nie dam rady a nie znam nikogo ze śląska lub opolskiego kto by to wykonał
  7. To podaj kontakt do kogoś (Najlepiej z woj. Śląskiego lub Opolskiego) kto byłby mi w stanie to zrobić to wtedy dogadamy się co do kupna
  8. Panel do drzwi mam ponieważ zakupiem kiedyś wraz z boczkami.... nie lubie cięcia w instalacji itp.... A w tym wypadku bez tego się nie obejdzie... Plug&Play to niestety nie działa... Choć funkcja składania fajna sprawa ale same lusterka, Panel i kodowanie nie wystarczą
  9. Aktualnie mam 5 PIN (Zwykłe lusterko elektryczne, podgrzewane nie składane) i generalnie jedynie co mnie zniechęca puki co to fakt że nie wiem jak będą wyglądały lusterka z lifta na przedlifcie, czy będzie to się komponowało z resztą bo nie chciałbym uzyskać efektu końcowego takiego że nie bedzie pasowało jedno do drugiego przez co nie bede zadowolony z wymiany a prócz tego stratny 400zł (koszt zakupu lusterek)
  10. Tak apropo PIN-ów wiem i takowe znalazlem tyle że nie wiem jak to bedzie wyglądało w efekcie końcowym... Wyświetla wa te zdjęcia czy nie ? Bo mi pokazują się znaki zapytania zamiast zdjęc autora tematu a nie ukrywam ze przed zakupem wolałbym zobaczyć aby później nie żałować zmiany
  11. Panowie nie wyświetla mi tych zdjęć a sam zastanawiam się nad taka zmiana. Czy macie gdzieś takie zdjęcia porównujące ?
  12. Witam Niestety ale jestem zmuszony wymienić swoją kierownicę w mojej E91 gdyż niechcąco przejechałem po niej ostatnio śrubokrętem powodując rozdarcie skóry... i wygląda to nie za ciekawie a nie jestem zwolennikiem obszywania czy malowania.. poprostu wolę jak coś jest w oryginale..... Ale mniejsza z tym Moja aktualna kierownica jest zwykła z multifunkcją (Przed lift - 2007r.). Znalazłem drugą w bardzo dobrym stanie (nawet lepszym jak moja) na allegro też zwykła z multifunkcją Pytania to: 1. Czy wymiana to TYLKO kwestia przełożenia i wszystko będzie pasowało bez problemu ??? (u mnie wystarczy sama obręcz) bo poduszka i przełączniki są OK 2. Czy zwykła kierownica z multifunkcją tylko że z LCI też bedzie pasowała bez problemu ?? (Mocowania poduszki, kierownicy itp) 3. Czy można przełożyć przyciski z multifunkcji ??? gdyż moje (prawe) są troszkę inne niż w tej którą chcę kupić z allegro 4. Czy wszystkie kolory czarne są takie same czy różnią się czymś ??? Proszę o pomoc i porady Pozdrawiam
  13. Szkoda że nie jesteś z okolic woj. Opolskiego lub śląskiego bo sam z tym nie dam rady
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.