Skocz do zawartości

NoFuck

Zarejestrowani
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e46 318i

Osiągnięcia NoFuck

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. NoFuck

    BMW 328i odma

    Witam, zauważyłem u siebie ulamane mocowanie w przewodzie powietrza tam gdzie wpina się wężyk od odmy. Przewód już zamówiony ale jest jeszcze jeden problem, w przewodzie powietrza było trochę oleju, nie było tego dużo ale rura była brudna od środka. Postanowiłem wymienić odme ale nie mogę nigdzie znaleźć, są jakieś z całą pokrywa zaworów po kilkaset złotych lub za stówkę jakiś kapsel z uszczelka i sprężyna. Czego dokładnie potrzeba? Auto to f30 328i
  2. Witam, dowiedziałem się że w moim aucie czyli BMW f30 328i z 2012 roku z przebiegiem 200 000 km jest zwiększona moc z 245km na 300km. Chciałbym wrócić do ustawień Fabrycznych lecz nawet nie wiem w jaki sposób moc została zwiększona a firma od chip tuningu życzy sobie 300-500 zł za samo sprawdzenie. Co polecacie zrobić? Myślę że jak na taki silnik to i 245km jest wystarczające. Pozdrawiam
  3. Dowiedziałem się też że w moim aucie podniesiona jest moc z 245km na 300. Może to też ma jakiś wpływ?
  4. Dzisisj znowu dziwna sytuacja, odpalam auto, pracuje na ssaniu czekam chwilę aż obroty spadną i ruszam. Dojeżdżam kilometr do świateł zatrzymuje się i obroty w granicach 800 i silnik pracuje ładnie. Później za kilkanaście minut kolejne światła i obroty już 600-650 i gorsza praca silnika i bujniecia autem. Obie sytuację przy włączonym ogrzewaniu.
  5. Zauważyłem dzisiaj że przy włączonej jak i wyłączonej klimie obroty są takie same na poziomie 600-650
  6. Drgania były już wcześniej, nawet jak było cieplej i gdy zatrzymywałem się na światłach i miałem zapięte D. Na N i P też ładniej pracuje. Tak samo na D jeśli załącze klime też ładniej pracuje. Może on po prostu trzyma za niskie obroty na postoju? A co do błędów to sprawdzałem tylko przez podłączenie obd przez aplikacje w telefonie i błędów nie było. Nie jeździłem do mechanika na podpiecie do kompa
  7. Witam, mam pewnien mały problem. Otóż po odpaleniu auta na zimnym silniku obroty wędrują w okolice 1100 obrotów, silnik wtedy pracuje ładnie i równiutko. Następnie obroty powoli zaczynają spadać i silnik pracuje już gorzej, czuć tak jakby chwilowe zafalowanie obrotami i dalej spadają w granice 600 obrotów i tak zostaje. Obroty nie falują ale silnik nie pracuje tak ładnie jak po odpaleniu kiedy trzyma wyższe obroty. Czuć takie delikatnie szarpnięcia czy jakby to nazwać dławienie. Nie jest to jakoś bardzo mocno odczuwalne ale mimo to denerwujące. Może ktoś miał taki problem albo podpowie gdzie szukać problemu?
  8. Witam, chce w przyszłym tygodniu zabrać się za wymianę tarcz i klocków z przodu w swoim BMW f30 z 2012 roku i mam pytanie, czy idzie to zrobic samemu w garażu? Nie potrzeba podłączać komputera? W jaki sposób można cofnąć tu tłoczek hamulcowy? Gdzieś czytałem że można tylko jakimś programem serwisowym. Na forum nie znalazłam odpowiedzi. Pozdrawiam
  9. Nikt nie jest w stanie czegoś podpowiedzieć? Taka sytuacja jak w pierwszym poście się nie pojawila już ale do szału doprowadza mnie to że zatrzymując się na światłach auto jakoś nierówno pracuje, tak jakby falowaly delikatnie obroty ale wskazówka stoi w miejscu. Nie wiem czy mi się wydaje ale jeśli odpale ogrzewanie i delikatnie zwiększe siłę nadmuchu to tak jakby auto równo zaczynało pracować.
  10. Witam, mam problem ze swoją 328i n20. Rano wyjechałem z garażu i za jakieś 500 metrów zatrzymałem się na parkingu, auto było na Drive a ja trzymałem hamulec, auto pracowało normalnie jak na ten silnik i nagle zaczęło dziwnie stukać w silniku przez kilka sekund i się uspokoiło, chwila spokoju i znowu stukanie. Przełączyłem na P i cisza, zapinam Drive i znowu to samo. Obroty stoją w miejscu, nie falują. Zauważyłem już wcześniej to ale teraz przy takiej temperaturze problem się nasilił. Wcześniej przy zatrzymywaniu się na światłach też tak postukiwal i wchodzil w takie delikatne drgania. Samochód ma 190 000 przebiegu, wymieniony rozrząd z napędem pompy oleju i panewkami.
  11. 2012 , 200 000 przebiegu. Rozrząd był jeszcze w niezłym stanie ale łańcuch pompy to już w ostatnim momencie został wymieniony.
  12. Witam, od niedawna jestem posiadaczem BMW f30 328i. Od razu wziąłem się za wymianę rozrządu, z panewkami i napędem pompy oleju. Chciałbym trochę pojeździć tym autem i zadbać o nie jak najlepiej, spotykałem się z opiniami żeby nie jeździć na trybie eco, lub comfort tylko na sporcie, rzekomo wtedy jest lepsze smarowanie. Macie jakieś swoje zasady które stosujecie przy codziennej obsłudze auta? Funkcję start/stop też mam wyłączona.
  13. Witam, wymieniał ktoś z was rozrząd+ napęd pompy? Ewentualnie z pompą i panewkami? Ile was to kosztowało przy jakim zakresie prac? Przeszukałem forum ale odpowiedzi są sprzed kilku lat a chciałbym zebrać to w jednym temacie. Mi wycenili w serwisie nieautoryzowanym rozrząd + napęd pompy z pompą + panewki + robota czyli wszystko co trzeba zrobić na ponad 10 k , bez ruszania pompy i bez sprawdzania panewek około 7-8k
  14. Miał ktoś jeszcze takie szczęście że w ASO wymienili napęd pompy oleju za free już po gwarancji?
  15. NoFuck

    Zakup BMW F10 328i (n20)

    Myślisz, że to bez różnicy czy to f10 czy f30 z tym silnikiem? Bo mam na oku jeszcze f30 z 2013 roku z tym silnikiem z przebiegiem 90 000 km. Od dwóch lat w pl, olej zmieniany od początku też co 10-12 000 km, raz tylko prawie 30 000 było bez wymiany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.