Skocz do zawartości

perry_84_pl

Zarejestrowani
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O perry_84_pl

  • Urodziny 09.10.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 LCI 318d 186KM 400Nm 2009r, X5 E53 LCI 330d 218 km 2006r.
  • Lokalizacja
    Bielsk Podlaski

Osiągnięcia perry_84_pl

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Czyli jak rozumiem, bo jestem laikiem, podłączam się pod OBD2 i tym programem mam zmienić na NTSC lub na pal i sprawdzić???
  2. Kamera tak jak w opisie na Ali NTSC/Pal, a podłączam pod oryginalne radio BMW proffesional i tuner TV.
  3. Witam. Zamówiłem taka oto kamerę https://a.aliexpress.com/_mOZq3WL. Jest niby na NTSC/pal. Na początku jak podłączałem to miałem czarny ekran po wrzuceniu wstecznego. Dzisiaj kiedy podłączyłem dałem zasilenie prosto z akumulatora i przy uruchomionym silniku pojawił się skaczący obraz i linie pomocnicze id kamery lecz był tak ciemny że praktycznie nic nie widać. Ktoś podpowie czy to kamera walnięta czy problem tkwi w czymś innym.
  4. Dzięki dostałem twoje ustawienia. A czy to są same ustawienia na LCM czy innego modułu??? Bo jakoś bardzo dużo jest parametrów.
  5. Oki bardzo chętnie. Wrzuć mi to na maila perry20michalczuk@gmail.com z góry bardzo dziękuję.
  6. Zielona dioda właśnie świeci mi się cały czas. Z tego co kojarzę to w kodowaniu czujnik RLS był wszędzie active i jego czułość też była włączona. Ale podjadę którego dnia i zobaczę jeszcze raz. A możesz ta procedurę tu wrzucić co tam trzeba przekodiwac powlaczać???
  7. Byłem dzisiaj u elektronika specjalizującego się tylko w BMW. Posprawdzam różnymi programami wszystkie sterowniki, ustawienia co jest zakodowane a co wyłączone. Żadnych najmniejszych błędów sterownik LCM ani sterownik RLS nie ma. Czujnik światła reaguje i zmienia swoje wartości od 0 kiedy jest zakryty do 50 i więcej kiedy świeci się mu światłem. Systemowo jest włączony i ustawiona czułość, A światła dalej się świecą na przełączniki Auto i kiedy jest widno czy jak się świeci w czujnik świateł. Nie mam pomysłu co może być nie tak że to nie działa. Rozumiem żeby jakieś błędy były a to nic kompletnie nie ma. Robił nawet testy światem adaptacyjnych i ładnie się skręcają w każdą stronę bez najmniejszego problemu. Może ktoś z Was miał podobny problem i podpowie o co chodzi. Bo ani ja ani elektronik, a naprawdę jest tęga głowa, nie mamy pojęcia o co chodzi z tym czujnikiem, że nie ma żadnych błędów a w pozycji auto w dzień palą się xenony- światła.
  8. Witam wszystkich, przejrzałem tematy odnośnie ww zagadnień jak w temacie jednak nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. 1. Mam czujnik zmierzchu, przełącznik w pozycji auto i przed wymiana akumulatora, światła w dzień mi się nie świeciły ta zielona dioda zgaszona, kiedy wymieniłem akumulator to teraz światła świecą się w pozycji auto i w dzień no i jak najbardziej w nocy, dioda zielona się świeci, jakby czujnik nie działa czy jak??? 2. Webasto w moim aucie kiedy jest mróz i uruchamiam silnik słychać jak pracuje dymek leci z pod drzwi kierowcy, ale kiedy np włączę je ręcznie na postoju lub zaprogramuje żeby rano było ciepło w aucie to włącza się tylko nadmuch i nawet po 15 minutach nie robię się cieplej i leci chłodne powietrze. Dodam że podłączałem pod kompa nie było żadnych błędów. Ma ktoś jakiś pomysł???
  9. A podpowie ktoś ile trzeba oleju do wspomagania kierownicy, i do układu hamulcowego podczas wymiany. Auto to X5 e53 2006 rok 3.0d.???
  10. A ja mam jeszcze pytanie czy do tego Shella Am-L to warto wlać ten Archoil i w sumie jaki 9100 czy 9200???? Plan mam taki leje do starego oleju płukankę oileem, zalewam Shella i nie wiem czy dawać ten dodatek i jaki???
  11. No a co z tymi olejami??? I jakie termostatu brać bo niedomaga któryś, zamienniki z Mahle czy oryginały???
  12. Dzięki za wszelkie info kupiłem inne X5. Temat do zamknięcia.
  13. Oki a jak jest z kupowaniem olei na alledrogo. Bo załóżmy ten sam Shell za 5 l. u oficjalnego dystrybutora kosztuje ok 140 PLN, a już w jakieś innej firmie nawet 104 PLN tylko ciekawe czy nie jakaś podróba???
  14. Witam. Moje aut to :Bmw E 53, 3.0 D, 218 KM, 2006 r. 186 tys. km przebiegu. Jaki polecacie olej do mostów wiem że idzie 75w90. Czy lepiej zalać oryginał??? Bo jak sprawdziłem w serwisie do przedniego idzie 0.7 litra, a do tylnego 1 litr. I to samo pytanie do skrzyni xdrive, oryginalnie zalewany DTF 1. I dodatkowo muszę wymienić termostat lub termostaty czy warto iść w zamienniki Mahle czy zainwestować w oryginały??? VIN: WBAFB71010LX74832
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.