wchodzenabit
Zarejestrowani-
Postów
24 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
530D +
-
Lokalizacja
Olsztyn
Osiągnięcia wchodzenabit
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
Hej. Auto znów wypłynęło. Niestety miałem przyjemność je dziś obejrzeć, poza cofniętym licznikiem wyszło sporo kwiatków! Mianowicie: -Przebieg po korekcie, ale to już wiadomo -Tylna i przednia część dachu w szpachli, pół auta pomalowane, ponadto rdza na dachu i na przednich nadkolach na których również jest szpachel - Wycięta wiązka podnoszenia tylnej klapy, klapa unosi się tylko "ręcznie" - Połamane plastiki w środku, w bagażniku, pod maską wszystko lata -Brak kuli od radaru w zderzaku przednim, nie działa aktywny tempomat, night vision -Stuki z dołu silnika, pani twierdzi że to wtryski. Po diagnozie inpą korekty na wszystkich wtryskach w granicach +/- 2.5-3.0 -Masa błędów, od niedziałającego pdc, nightvision po błędy od DPF. Silnik mocno kuleje, z rury leci biały dym o nieprzyjemnym zapachu - Luźne sztangi od rzekomo regenerowanych sprężarek, wszystko jest okopcone i nieszczelne VIN WBANJ91020CR71163 Oczywiście Pani przez telefon informuje że posiada auto 4 lata, na miejscu okazuje się że ma je kilka miesięcy, ponadto na auto jest kilka pośrednich umów.. Generalnie szrot na kółkach :) ZDJĘCIA, POPROSZĘ O WRZUCENIE POD POST http://pokazywarka.pl/o8ejb8/
-
Gdyby ktoś był zainteresowany autem, nie polecam. W skrócie, auto ma wstawiony bok razem ze słupkiem od strony kierowcy, w okolicach mocowań tylnych drzwi prześwituje jeszcze niebieski kolor wstawionego słupka....Słupek środkowy, tylny błotnik szpachlowany i okropnie pomalowany. Przedni błotnik nieudolnie spasowany, drzwi kierowcy wraz z szybą w kolorze z anglika - nie da sie ustawić lusterka tak aby było w nim cokolwiek widać, dodatkowo szyba ma wygrawerowaną końcówkę vinu z innego auta. Ostrzegam! VIN WBAVD91050AE65543 REJSTR. NDZ31544
-
Siemka, od jakiegoś czasu jestem posiadaczem e90 330xd.. Mam mały problem, konkretnie problem z napędem... Na wyświetlaczu nie palą się żadne kontrolki, w pamięci xdrive nie ma żadnych błędów jednak.... Przy mocnym przyśpieszaniu czuć pojedyncze stuknięcia/szarpnięcia z napędu, owe stuknięcia zaczynają się od prędkości mniej więcej 80 km/h, generalnie występują tylko przy przyśpieszaniu.. Startując z miejsca na pełnym gazie - 1 do końca - brak stuków, 2 do końca - brak stuków, stuki zaczynają się dopiero od 3iego biegu - czyli mniej więcej od prędkości podanej wyżej.. Również jadac stałą prędkością np 120km/h i mocno przyśpieszając odczuwa się te same objawy. Byłem pewny że to wina opon bo z tyłu miałem założone 255/30/18 a z przodu zużyte 225/40/18 natomiast wymieniłem przednie opony na nowe i dalej problem pozostaje taki sam.. Mimo stuknięć/szarpnięć napęd działa, spina tak jak należy.. Po odłączeniu xdrive za pomocą bezpiecznika stuki ustały.. Naczytałem się sporo o plastikowej zębatce ale w każdym przypadku wraz z jej zużyciem wyświetlały się komunikaty na wyświetlaczu, mam plan również wymienić olej w rozdzielaczu ale nie wiem czy to pomoże... Ktoś ma jakiś pomysł? Pozdro!
-
Dzięki za odpowiedź, powiedz mi jeszcze, manetka musi być od takiej samej wersji silnikowej? Czy moge wrzucić manetkę z jakiejkolwiek wersji która miała tempomat i kiere multi??
-
Panowie a czy ktoś z was montował tempomat w 330xd? Nie mam czujnika zmierzchu/swiatła, kiera multifunkcyjna jest..
-
Też się przez chwilę nad nią zastanawiałem... Przez chwilę, do póki nie porozmawiałem ze sprzedawcą. Człowiek bez wiedzy o samochodzie, najpierw mówi małe poprawki lakiernicze a zaraz, że jednak cała do malowania - pod carbonem na masce podobno jest jakaś niespodzianka murarska :D Pozatym w coś w zawieszeniu do roboty - nie pamiętam co dokładnie, brak potwierdzenia na przebieg ani jakiekolwiek naprawy więc w sumie jedna wielka niewiadoma. Ja po jednej rozmowie odpuściłem temat bo niby 16k jak za polifta w spoko opcji to śmiech, ale jak doliczysz malowanie, zawias, pakiet startowy to robi się ładna sumka :) Wg. mnie żadna okazja. Pozdro
-
Siemanko. Poszukuję dla siebie kolejnej e46 330cd, natrafiłem na takie ogłoszenie. Z rozmowy ze sprzedającym wynika że auto było całe malowane z powodu obcierek parkingowych natomiast w przeszłości było niegroźnie uszkodzone z przodu. Podobno są na to papiery od rzeczoznawcy wraz z zaświadczeniem o stanie poszczególnych elementów. Jeśli ktoś coś widzi to prosze o info :) pozdro! https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-3-0-diesel-m-pakiet-ID6yKs3l.html#e431dabb07 ======================================== Vehicle information ======================================== VIN: WBABV91050PJ91318 Type code: BV91 Model: 330CD (EUR) E-F-R series: E46 2FL Series: 3 Type: COUPE Steering: LL Doors: 2 Engine: M57/TU Displacement: 3.00 Power: 150 (204 hp) Drive: HECK Transmission: MECH Paint code: A22 - SPARKLING GRAPHITE MET Upholstery code: N6SW - STANDARDLEDER/SC Prod.date: 2005-06-11 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S8SP Control unit COP S167 EU4 exhaust emissions standard S210 Dynamic stability control S226 Sports suspension settings S249 Multifunction f steering wheel S251 Runflat indicator S338 M Sports package II S428 Warning triangle and first aid kit S459 El. front seat adjustment w. memory S473 Armrest front S481 Sports seat S494 Seat heating driver/passenger S495 3-point belt head restr'nt,rear middle S502 Headlight cleaning system S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S530 Air conditioning S548 Kilometre speedo S550 On-board computer S661 Radio BMW Business (C43) S674 Hi-Fi system Harman Kardon S710 M leather steering wheel S716 Aerodynamics package S760 High gloss shadow line S772 Interior strip strips, Alu Black Cube S775 Headlining anthracite S785 White direction indicator lights S787 BMW alloy wheel, M double spoke 135 L801 NATIONAL VERSION GERMANY S832 Battery in luggage compartment S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German
-
Witam, wczoraj wybrałem się na male testy bmw. Zauważyłem ze na wszystkich biegach tj. 1 2 3 4 5 auto kręci się normalnie do końca pola obrotów natomiast na 6 biegu obroty zatrzymują się na 4.000rpm skutkiem czego jest vmax w granicach 230. Czy to normalne?
-
Głuche bicie w podłogę przy przyśpieszaniu 330CD
wchodzenabit odpowiedział(a) na wchodzenabit temat w E46
Wszystkie cztery miałem w ręce i swag jest najtwardszy. W szoku byłem bo myślałem że podpora z ASO za 399zł będzie najtwardsza a tu zonk. Zobaczymy ile to polata bo po weekendzie dostanie pakiet 300+ :p