Skocz do zawartości

wrzesi0

Zarejestrowani
  • Postów

    146
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E82 123d
    ex. F10 520d, E83 2.0d, F25 X3 2.0d

Osiągnięcia wrzesi0

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Rok na forum Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. W xenonach jest oddzielna żarówka doświetlania zakrętów - jest to H3 wymieniane od góry reflektora (mała klapka) Wymieniałem to w tym tygodniu u siebie
  2. Rozkminiałem to już wcześniej również za granicą..... nie da rady w E82/E88 :( Za krótkie siłowniki i składają się do zera. Nie ma miejsca na sprężyny. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=164&t=383659
  3. Gratuluję zakupu i powodzenia w dalszych modach. Choć "black" styl to nie moja bajka to chętnie zobaczę dalsze zmiany.
  4. nadkola są takie same dla bez M i z M pakietem https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=UE71-EUR-04-2007-E87N-BMW-118i&diagId=51_6536 różnica polega na wycięciu w przedniej części nadkola. Bez M jest zaślepka, z M pakietem jest bez zaślepki otwór na kanał powietrza od zderzaka Jedyne co jest inne z przodu to dodatkowa listwa między zderzakiem a osłoną silnika w poz 10 https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=UE71-EUR-04-2007-E87N-BMW-118i&diagId=51_6526 poz 13 https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=UE71-EUR-04-2007-E87N-BMW-118i&diagId=51_6530 to ten sam element zależnie od osłony silnika
  5. I jedne i drugie będą OK tylko jeden warunek - nawet wpisane to jest na https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=UR51-EUR-11-2010-E82-BMW-123d&diagId=12_1416 "Uwaga! Montaż mieszany produktów Beru i Bosch jest niedozwolony." Zapewne sterownik ogarnia oba napięcia ale musi być jeden rodzaj świec - nie wolno robić mixów
  6. Faktycznie E81/E82/E87/E88 maja różne zderzaki M w tych latach Dlatego warto po 7 ostatnich znakach z VIN sprawdzić na https://www.realoem.com/bmw/pl/select jaki jest tam M zderzak i jakie "nerki" tam pasują dla E87 2009 118d M Pakiet - https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=UD71-EUR-05-2009-E87N-BMW-118d&diagId=51_5442 kratka 51137077129 i 51137077130 to ta którą jest na foto z 1 postu i to jest kratka z pre LCI - była stosowana w E87 LCI + M pakiet do 2011r https://www.realoem.com/bmw/pl/part?id=UD71-EUR-05-2009-E87N-BMW-118d&mg=51&sg=20&diagId=51_5442&q=51137077129
  7. To zerknij u mnie w galerii - M pakiet 2010 - nerki mają zaokrąglone góry na zewnątrz i sam zderzak jest bardziej zaokrąglony wokół nerek po zewnętrznej stronie Daj foto całego zderzaka i Vin auta - zobaczymy jak to wyjechało z fabryki i co jest na nim teraz
  8. To zależy czy M Pakiet tylko zewnętrzny - jeśli tak to tylko wygląd ale opcji M do E81 było wiele - tu np. elementy M w mojej 123d S715 M Aerodynamics Package S7XA M Leather St.Wheel+Shiftpaddle+Multif. S7AZ Advantage + Comfort + Sport Package M S337 M Sports Package S704 M Sports Suspension S2MR BMW LA Wheel, M Double Spoke 261
  9. W klapie bagażnika powinna być nakrętka plastikowa (5) i mocuje się obudowę śrubą soczewkową (4) Poz. 4 i 5 https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=WY31-EUR-10-2010-F25-BMW-X3_20dX&diagId=51_8215
  10. Mam przedlifta F25 2010 z opcjami 316 i 322 i nie ma bezdotykowego otwierania "smart opener" Sam Przewód czujnika Smart Opener jest przypisany dla wszystkich roczników F25 ale jego daty produkcji startują od 03.2014r podobnie jak sterownik "smart opener" ok 11.2014r więc tylko po tych datach można mieć z salonu zostaje retrofit https://www.bimmerfest.com/threads/smart-opener-kick-to-open-trunk-retrofit.835896/
  11. wrzesi0

    Tarcze hamulcowe

    Przerabiałem temat bicia tarcz zarówno w F10 jaki i F25. Te układy są bardzo podobne i oba mega wrażliwe. W F10 nawet polecane ori BMW na przodzie 10k nie wytrzymały - też się pokrzywiły. Wg mnie sam układ tarcze/klocki jest mega podatny na bicie. Po tych przygodach za namową mechanika zamontowałem w F10 - to nie żart - polskie ATM MIKODA + klocki ATE ceramic - i przez 40k km nie było żadnych problemów teraz w F25 też zamontowałem MIKODA + klocki MIKODA - i jak na razie po 3-4k km jest OK
  12. J.W. 2 zakupy z bimmer-check.com (E83 i F10) oba super
  13. Patent z USA - sprawdzony u mnie - Działa :) https://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=1036617 U mnie świst pojawiał się przy prędkościach autostradowych po stronie pasażera. Najmocniej było słychać gdy był boczny wiatr od strony kierowcy. Podciśnienie na zewn. stronie odciągało szybę od uszczelki i to gwizdało. Po "wzmocnieniu" uszczelki - cisza
  14. Ja juz przerobiłem kilka N47 i złego słowa nie dam powiedzieć. J.W. zrobić rozrząd i śmigać.. a który wybrać.. 123d :)
  15. To że świecą nie równo - to fakt. Natomiast jeśli chodzi o widoczność po włączeniu xenonów no to się nie zgodzę. Ringi widać wyraźnie na foto powyżej a w realu jeszcze bardziej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.