Skocz do zawartości

naira

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E91 330D

Osiągnięcia naira

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Bmw E93 w wersji individual i kuje po oczach brak m pakietu na zewnątrz. Czytałem trochę wątków ale jest dużo z przed kilku lat, a może coś się zmieniło w niektórych kwestiach. A mianowicie jeśli chodzi o progi to wstępnie zdecyduje się na zamienniki look m3 i spoiler również, ewentualnie możecie polecić coś z ebay lub jaki rodzaj zamiennika kupić? Szukam od 3 miesięcy oryginalnego ładnego przodu i tyłu na allegro aczkolwiek praktycznie wszystko było naprawiane i do malowania. Za przód kompletny dobry stan trzeba dać 1600-2000 zł + malowanie. A widziałem dużo zestawów za 2-4 tysiące przód, tył, błotniki i progi, tylko ciekawe jak ze spasowaniem oraz jak lakier by się trzymał? Prosiłbym o sugestie, uwagi i ewentualne linki co warto kupić? dzięki ;)
  2. dzięki za odpowiedź, kupiłem dzisiaj rurę od fmic, zobaczymy jak będzie się spisywać, zamiennika taniego nie chciałem ponieważ różnie bywa.
  3. 63 pasuje ale pod intercooler sam, a ta druga rura gumowa ma już inne wymiary.
  4. Witam, zna ktoś wymiary rury/węża turbo od bmw E9X 330D? Oryginał kosztuje dużo i chciałbym kupić kolanko redukcyjne od FMIC, ale nie znam wymiarów rury. Również interesuje mnie zewnętrzna średnica na plastikowej rurze od drugiej strony niż szybkozłączka, Ps: podsyłam zdjęcia http://imageshack.com/a/img922/9333/ebCdxI.jpg http://imageshack.com/a/img923/3083/qe65QV.jpg
  5. Witam, Wymieniłem sprężyny mtechnik na eibach pro kit, ponieważ miałem z prawej strony jeden zwój pęknięty i mam wrażenie że są bardziej miękkie. Póki co wymieniłem tył i odczuwam przy dużej prędkości jakby bardziej bujało i siadało. Amory były wymienione miesiąc temu i było wszystko ok. Mam jeszcze na przód eibachy ale teraz nie wiem czy jest sens wymieniać skoro jest bardziej miękki? Mam gumy usztywniajace ale nie wiem czy jest sens je wkładać w sprężyne?
  6. czyli lepiej kata zostawić w spokoju i wyciąć tylko środkowy tłumik oraz końcowy + wywalić DPF?
  7. Witam, Posiadam BMW E91 330D chciałbym z hamować autko na więcej kucy. W Szczecinie w RMotors to koszt koło 1400-1500 zł program i 700-800 zł wywalenia DPF. Co sądzicie o cenie? Czytałem tutaj na forum różne opinie czy walić DPF czy nie, zatem? Na dniach chciałbym się zająć przelotem. Myślałem że baze wezmę z oryginalnego wydechu, w miejsce kata planuję dospawać brakującą kwasówke oraz na miejscu tłumika dać z każdej strony po dwie końcówki wydechu. Jakich średnic użyć kwasówki na miejsce kata oraz na końcówki wydechu? Pytanie czy sąda lambda nie będzie świrować czy również wymaga jakiejś korekty w programie? Prócz tłumika i kata coś jeszcze trzeba wyciąć? a może warto kupić jakieś sportowe tłumiki w rozsądnej cenie? zależy mi na zyskaniu lepszego dźwięku z wydechu, bardziej grubego. A najlepiej mruczenia co pewnie w dieslu jest ciężkie do osiągnięcia. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.