Nie jest. Przedlifta z wyłączeniem mocniejszych silników znajdziesz. Generalnie benzynowe silniki, nawet te słabsze są w w tym modelu dość skomplikowane, przez co problematyczne i kosztowne w serwisowaniu i naprawach. Niezawodne są 2.0 do 2007 roku i R6 2.6 do 2007 roku. Czyli 318i N46 129 KM (muł), 320i N46 150 KM, 323i N52 177 KM, 325i N52 218 KM (ten już fajnie jeździ). W E90 akuat najmniej awaryjne są diesle N/M57 i M47 T2 163 KM. Zależy co robisz, jak chcesz wymienić na raz wszystkie tuleje, sprężyny, wahacze i amortyzatory to tak, idziemy w tysiące. Wymiana wielu rzeczy typu hamulce, będzie droższa niż w jakimś Golfie czy Megance. Nie, nie biorą oleju. Nie tylko pierwsze egzemplarze biorą olej, późniejsze też, z tym że już trochę mniej. Jeśli szukasz taniego w utrzymaniu samochodu i nie zwracasz uwagi na osiągi i właściwości jezdne, to polecam kupić coś innej marki typui Skoda/Dacia/Suzuki/Toyota.