Skocz do zawartości

rjuser

Zarejestrowani
  • Postów

    472
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 318d 2014

Osiągnięcia rjuser

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Może nie trzeba od razu jeździć dziesiątków kilometrów, ale przez pierwsze 10km będzie Ci się rozgrzewał 🙂 Zatem jak masz krótkie dystanse, to jednak szedłbym w benzynę.
  2. To chyba wcześniej coś było nie tak, bo przy wdepnięciu w podłogę chwilowe spalanie zamknie każdą skalę, czy to 30, czy tym bardziej 20. Nie ma bata, że wcześniej (na skali do 30) nie wychodził poza 20.
  3. rjuser

    Nowe opony

    Kurde, to zwykłe letnie mi się szybciej zużywają :o Na innym samochodzie przejechałem na letnich ok. 80kkm (tak z grubsza) i zostało trochę ponad 3mm. Założyłem :) Na razie jest przepaść pomiędzy zużytymi Conti, a nowymi Hankook :) Ale to pewnie w każdym przypadku będzie podobnie. Natomiast auto jedzie dużo precyzyjniej i w ogóle jest lepiej, ale to wynika ze zmiany 17" na 18" i niższy profil - polecam :cool2:
  4. A czemu takie rozwiązanie? Płukanka raczej krzywdy nie zrobi, a może pomóc. Jeżeli silnik ma jakiś problem to oczywiście wypłukanie jakichś nagarów może mu zaszkodzić, ale tak naprawdę, nie powoduje to powstania problemu, a tylko go uwidacznia - problem już był.
  5. rjuser

    Nowe opony

    :cool2: A jak ze zużyciem? Ile Ci wytrzymują (w sumie to zależy przy jakim bieżniku wyrzucasz)?
  6. rjuser

    Nowe opony

    Ja nadal sceptycznie podchodzę do opon wielosezonowych. Tzn. jakbym nie miał miejsca gdzie trzymać kół, to może bym się zdecydował - raz zakładasz i kłopot z głowy na ~3 lata. Wielosezonowe zimą są OK (szczególnie, że ostatnio brak zim), ale w upały (a tych ostatnio coraz więcej) spisują się dużo gorzej.
  7. rjuser

    Nowe opony

    No dać się da, ale co kto lubi. Mam teraz 225 na 8" i już widzę, że wolałbym 7,5" (wtedy rant felgi jest chroniony). 8" jest na równo z oponą, 8,5" zapewne będzie już wystawać. Co do opon kupiłem Hankook - bardzo dobrze wypadają w różnych testach, ale co będzie to się dopiero okaże ;)
  8. Ale ten backup robi się z automatu. Jak nie odinstalowałeś apki, to po każdym kodowaniu powinieneś mieć stare dane. Mi raz zerwało połączenie bluetooth i ten backup (też nie wiedziałem, że mam) uratował mi .upę.
  9. To chyba jakieś średniowieczne nawyki z jazdy samochodami elektrycznymi :lol: Jak tankujesz auto spalinowe, to na stację nie musisz wchodzić, wystarczy apka i przy dystrybutorze, za granicą też w 50% płacę kartą przy dystrybutorze. Ale w jakim kraju 3/4 ludzi ma domy? W jakim kraju 3/4 ludzi ma domy z jakimś wallboxem, tak żeby auto po wyjechaniu akumulatorów jednego dnia, było w miarę naładowane przez noc? Zwykłe gniazdko nie wystarczy. Przecież byle wyjazd na działkę (150km) czy jakiegoś parku rozrywki i powrót to akumulator rozładowany. To jest te kilka razy w roku? Wszystko fajnie jak na co dzień ktoś jeździ do pracy 10-20km, czyli właściwie mieszka w mieście, czyli nie jest posiadaczem domu. Co najwyżej ma szczęście jak ma garaż pod budynkiem :lol:
  10. O gustach się nie dyskutuje, ale trochę to wygląda jakbyś na dojazdówkach stał :mrgreen:
  11. U mnie na tabliczce znamionowej jest: 225/40/19 i 255/35/19 Założyłem właśnie 225 na felgę 8J i to już jest wg mnie na granicy - lepsza byłaby 7.5J przy tej szerokości opony. Felga 8.5J przy 225 będzie wystawać.
  12. Tu cie zaskocze. Zarowno w serii 5 mam jak i w ix1 bedzie (to akurat w x1 jest w standardzie :D ) Gdybym nie mial to bym nie pisal, ze otwieram bagaznik z kluczyka nie wyjmuajc go z kieszeni. Elektrycznie otwierana/zamykana klapa bagaznika w serii 5 akurat wymagala nieduzej doplaty, ale jestem na 80% pewny ze nawet jak ktos nie ma tej opcj ito bagaznik z kluczyka tez sie otworzy, ale sie nie zamknie. W moim struclowatym już F30 mam otwieranie mechaniczne bagażnika z kluczyka :D I też często otwieram nie wyjmując kluczyka z kieszeni :)
  13. Ubezpieczenie jest zestawione z jakimś pakietem assistance. Zawsze powinieneś móc zmienić na "wyższy model" - ja w Allianz miałem ograniczenie kwotowe zgodne z OWU (teraz jest bodajże 2000 EUR), w Warcie miałem chyba 1500km, czy jakoś tak.
  14. Nie wiem jak cała reszta, ale ostatnie zdanie w artykule to kłamstwo: "Jak widać podróż Teslą wyszła całkiem korzystnie cenowo - tym korzystniej, że realne ceny paliw na trasie byłyby wyższe niż tu przytoczone, zatem za 900 złotych realnie pokonany dystans byłby mniejszy." Właśnie wróciłem z Alp i cena diesla w Czechach to ~7 PLN/l (najtaniej widziałem po jakieś 6,8). Fakt, w Austrii tankowałem po ok. 8 PLN/l, ale widziałem ceny ok. 7,80 PLN/l. Tak więc średnio, ceny jak w Polsce ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.