Skocz do zawartości

M2bZ

Zarejestrowani
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d, e90 330d, e85 Z4 2.5i, e87 120d, F20 125d

Osiągnięcia M2bZ

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Właśnie o tym warto pamiętać, że jak auto jest spoza UE to procedura wygląda inaczej. Często jednak (głownie w przypadku aut z USA) bardziej opłaca się odprawić celnie w Niemczech i stamtąd przywieźć jako nabycie wewnątrzwspólnotowe, a wtedy już będzie widoczna akcyza w systemie bo trzeba ją zapłacić w nazwijmy to zwykłym trybie (co i tak się opłaca).
  2. A jaki to problem? Wpisujesz w Googlach PUESC, zakładasz konto, i już możesz sprawdzić każde auto po VIN. Wiele czasu Ci to z życia nie zabierze
  3. Ja też mam wersję na ciepłe kraje i mam światła przeciwmgielne przednie fabrycznie z VINu
  4. Nie do końca rozumiem. Jeśli badanie w zagranicznym dowodzie jest dłuższe niż rok, to skracają do roku dla pojazdów starszych niż 5 lat, skąd więc trzy miesiące? Takie info uzyskałem pod koniec ubiegłego roku w WK jak rejestrowałem samochód. Tutaj ewidentnie była duża luka w badaniu, ale WK nie mógł nic zawalić bo ta luka przypada na okres dużo późniejszy
  5. To chyba nie zależy od tego czy to e46 czy e90, tylko od konkretnej wersji wyposażenia danego egzemplarza. Ja się np. przesiadłem z e46 ze zwykłymi stołkami w szmacie na e90 ze sportami w skórze i byłem zachwycony przeskokiem jakościowym na plus
  6. Te 8 miesięcy liczysz od domniemanego upływu ważności pierwszego bad. tech., które nie były rejestrowane w CEPiK więc WK nie ma tu nic do rzeczy - wydali dowód zapewne z ważnym badaniem a czy ktoś potem robił na bieżąco było poza kontrolą WK
  7. Nie przesadzaj...na szczęście to jest tylko Twoja opinia. Dokładnie. Na oryginałach zawsze będzie wyglądać dobrze. Tu w dodatku jest bardzo ładny wzór.
  8. Czy ktoś się orientuje jakie elementy w drzwiach są jednorazowe i po zdemontowaniu nie będzie ich można użyć ponownie? Przypuszczam, że spinki, gdzieś mi też mignęła informacja, że wygłuszenie drzwi... Pytam pod kątem wyciągania wgniotek metodą PDR - na jakie dodatkowe koszty trzeba się nastawić - bo zakładam, że te dwie, które ja mam, nie będą się dały wyciągnąć na klej od zewnątrz.
  9. Nikt Ci nie powie co powinieneś zrobić, sam musisz zdecydować czy jesteś gotowy na ryzyko zrobienia przynajmniej 500 km w jedną stronę i wrócenia z niczym. PS. Optymistycznie założyłem, że możesz mieć pół Polski, a w rzeczywistości masz nawet dalej. Z ceny powinieneś coś urwać skoro auto nie może się sprzedać i ma wady, ale też nikt nie powie na podstawie zdjęć, bez oglądania, ile naprawdę jest warte. No i jeśli się nie znasz, jak sam napisałeś, to przydałoby się mieć pomysł co na miejscu? Bo pooglądasz i co potem? Umówisz wcześniej jakiegoś mechanika, stację diagnostyczną, specjalistę od BMW, zamówisz kogoś do inspekcji, czy kupisz na podstawie własnych oględzin i tego co sam zobaczysz? To trzeba przemyśleć już wcześniej. Co do koloru to zgadzam się, że do zetki pasuje, ale z tego co czytałem na różnych forach sporo ludzi uważa go za delikatnie mówiąc niezbyt atrakcyjny więc trzeba też mieć świadomość późniejszych problemów z odsprzedażą.
  10. Widzisz co jest napisane w tytule tematu? Kolega dostał informację w innym wątku, że auto pochodzi z USA, dlatego tu zapytał. Osobiście nie wiem na jakiej podstawie było to stwierdzone
  11. Tak jak pisałem w dziale Z3 - ja to auto kojarzę z ogłoszeń chyba sprzed dwóch lat, cena jaką pamiętam wtedy to okolice 23.000 zł. Sprzedaje się baaardzo długo, nie sądzę żeby tylko z powodu kontrowersyjnego koloru. Uszyli nowy dach i nadal nie znalazło nabywcy. Przygody na pewno jakieś były bo szczeliny z przodu nie są równe. Zależy Ci na automacie a z3 z taką skrzynią nie ma zbyt wiele więc jeśli nie masz pół Polski do przejechania w jedną stronę to najlepiej się wybrać i przekonać na własne oczy jak się sprawy mają.
  12. Jeżeli Ci zależy to najlepiej oglądnąć i sprawdzić jak w realu sytuacja wygląda
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.