Skocz do zawartości

guciolukasz123

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 2001 M-pakiet

Osiągnięcia guciolukasz123

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Generalnie auto udało się odpalić po dolaniu paliwa. W prawej komorze było go za mało i pompka chyba sama się wyłączała jak nie była zanurzona. Lewa komora pełna, czyli problem w pompie ssąco tłoczącej, która nie przelewa z lewej komory do prawej.
  2. Cześć, mam problem z moim autem, ostatnio zgasło jak dojeżdżałem do skrzyżowania i nie chciało już odpalić - komp pokazał tylko błąd wtrysku sterującego ale on na pinach ma rezystancję 100ohm więc wychodzi na to, że jest sprawny. Po chwili grzebania zobaczyłem ze z przelewów wgl nie leci paliwo, zerknąłem do filtra paliwa i pompka z baku nie pompuje tam paliwa. Co dziwne zasilanie 12v do niej dochodzi więc sprawa tym bardziej dziwna. Po sprawdzeniu na krótko pompka też działa, kolejna dziwna sprawa jest taka, że w lewej komorze pokazuje mi 0 litrów na teście nr 6. Co może być przyczyną problemu? Czy jak padnie przekaźnik to napięcie będzie dochodzić do pompki tylko nie będzie sterowania? Z góry dzięki i pozdrawiam.
  3. Cześć, w moim 320d m47 wariuje coś z pompą. Auto zgasło i nie chce odpalić, kręci normalnie. Wywaliło błąd 68 Solenoid Valve Einspritzmenge, nie ma żadnego innego błędu. Nastawiać się na regenerację pompy, czy może sam sterownik? Żaden inny błąd nie wywalił. W sieci wyczytałem, że mogło się tylko zapowietrzyć ?
  4. Troszkę czasu minęło, i chce w końcu ogarnąć to swoje audio bo gra to obecnie strasznie słabo. Chciałem kupić kompletną wiązkę i się nie bawić. Troszkę nie potrafię czytać tych schematów z bmw-planet. Może jest ktoś kto byłby w stanie na podstawie takiego schematu rozpisać mi - który pin z kostki wzmacniacze i kostki radia gdzie idzie? Do którego głośnika itp. Dla osoby która ogarnie dobra flacha pocztą leci :)
  5. Cześć wszystkim, potrzebuję schematu audio 10 głośnikowego z e46. Chodzi dokładnie to kość, który przwód z kości wzmacniacza idzie do którego głośnika, oraz który którze przewody z radia idą do wzmacniacza. Mam coś pokombinowane z instalacją, ktoś coś rzeźbił i chciałbym pociągnąć nową instalkę, bo nigdzie nie mogę dostać wiązki takiego audio. Ktoś widziałem już tu na grupie miał podobny problem, ale schematy wysyłane były na priv. Dodam, że na real oem już też patrzyłem.
  6. W piątek wymieniał będę koło pasowe, wtedy sprawdzę czy do przekaźnika dochodzi wgl prąd. Jeśli odepnę czujnik temp (komp pokazuje wtedy -49 stopni) to świece powinny grzać jeśli dobrze rozumiem ?
  7. Cześć, w mojej e46 przy delikatnym ruszaniu trzęsie cała buda. Sprzęgło jest raczej w dobrym stanie, szybko bierze i z tego co się mówił poprzedni właściciel było wymieniane jakieś 40 tyś km temu. Ostatnio wymieniałem lewą poduchę silnika. Bo trzęsie budą przy gaszeniu troch, Lewa przy unoszeniu silnika wyglądała dobrze. Wiem, że do wymiany mam koło pasowe wału (tłumik drgań), bo przez nie piszczy przy gaszeniu, i zaczęło już pukać. Czy to przez nie może trząść przy ruszaniu? Czy raczej szukać gdzieś przy przeniesieniu napędu? Nie chce nastawiać się, że to dwumasa... Czemu przyjrzeć się na kanale? Tuleja nr 9, podpora wału, łącznik elastyczny, coś jeszcze? Druga sprawa to błąd nr 8 - Glow plugs also Glow relay defect, świece i przekaźnik świec z tłumaczenia. Czy ten błąd oznacza tylko przekaźnik w skrzynce, czy cały sterownik świec? Z góry dzięki za pomoc.
  8. Zainstalowałem na innym kompie i było ok, dało się skonfigurować sieć. Inpa działa, ale dis nie chce "connection is not ok, no voltage at terminal...", w inpie jak tylko podepnę kabelek to od razu mam 2 kropki czarne, czyli od razu pokazuje włączony zapłon. Na moim lapku wykrywanie zapłonu działało normalnie na tym kablu, czy to przez to pojawia się komunikat w dis? Niestety u mnie, nie mogę tego skonfigurować, odinstalowałem wszystko, zainstalowałem na innym dysku, i nadal mam tylko wmnet1 i 8. chyba problem siedzi gdzieś w karcie sieciowej. UP. Na kompie na którym mam skonfigurowane sieci w VM wykrywa też zapłon. Jak podepnę pod kompa swiecą się obie na czarno, ale jak podepnę do auta to jedna ginie i normalnie reaguje na zapłon. Jednak w disie cały czas nie działa automatyczne wykrywanie auta, kiedy wybiorę ręcznie to i tak nie mogę wejść w żaden moduł - wyskakuje Diagnostic bus error 200.28. Chciałem sprawdzić na gotowiec.v3 tandolfa bo gdzieś wyczytałem, że komuś to pomogło ale nie chce mi się połączyć z diaghead, na "inpadlaDis" diaghead łączy się ale DIS jak wyżej. Ktoś jakieś pomysły ? Dodam, że moim kompie też mam od razu 2 czarne kropki i dopiero po podpięciu pod samochód jedna ginie. Wcześniej tak nie miałem - po podłączeniu pod kompa zapalała się jedna. Może kabel się uszkodził? Chociaż Inpa czyta normalnie wszystko.
  9. Niestety po instalacji 10 miałem tak samo jak w 12 i 7. Czyli vmnet 1 i vmnet 8, i żadnego nie mogę zrobić na bridge... Ktoś jakieś pomysły?
  10. W końcu udało mi się uruchomić inpę na VMware. Inpa śmiga, z tym że za każdym razem kiedy kasuje błędy silnika to nie wyskakuje, że usunięto błędy tylko wisi to wszystko i muszę robić powrót. Potrzebuję zrobić adaptację przepływomierz i potrzebuję do tego disa, niestety nie mogę zmienić VMnet0 na bridget. Wyskakuje mi komunikat - cannot change network to bridged vmware. There in no un-bridget host. Ktoś wie jak sobie z tym poradzić?
  11. Po zamontowaniu diody i opornika błąd maty dało się skasować. Jednak wydaje mi się, że pokazuje, że fotel nie jest zajęty. W inpie w zakładce zajętość mam coś takieg, czy nie powinny być wszędzie czarne kropki? http://obrazki.elektroda.pl/1143730500_1295971772.jpg
  12. Dzięki bardzo, za błąd "1" odpowiadała wtyczka przy poduszce kierowcy, a jeśli chodzi o błąd 26, to kiedy wchodzę w poduszki i zajętość fotela to właśnie fotel pasażera mruga co jakiś czas, czy jest to przerwana mata, czy może gdzieś coś nie styka? Nie wiem czy wlutować od razu diodę z rezystorem czy próbować bawić się w inne rzeczy? Ruszanie kostkami nic nie daje. A może próbować w wyłączyć ją w ncs expert (nigdy wcześniej nic nie kodowałem)?
  13. Cześć, świeci mi się kontrolka od poduszek. Mam 2 błędy z inpy : - 1 ingition circuit ZK0 - airbag driver error active at the moment resistor too large error is not sporatic -26 seat occupied recognition 1 (SBE1) active at the moment (wiring) brak seat mat error is not sporadic Błąd 26 to błąd maty pasażera jak wyczytałem na forum, ale skąd błąd 1? Czy mata może go powodować? Nie chcę kupić emulatora, żeby okazało się, że błąd leżał gdzieś indziej. Pozdrawiam i z góry dzięki.
  14. Dziwiło mnie, że ds nie pokazał które koło abs. Poczytałem z necie i ludzie odczytywali to właśnie za jego pomocą. Podłączyłem jeszcze raz i jest dokładnie błąd magistrali can - komunikacja w układzie abs egs. Czyli wgl nie łączy się z układem. Jako, że dziś poprawiałem też instalację to od razu pomyślałem o 2 przewodach, które po wyjściu ze skrzynki widnieją zaizolowane. Są to 2 grube brązowe przewody, które dochodzą do kostki sternika ASC do pinów 8 i 24. Wie ktoś może czy są to przewody masowe? Jest może ktoś, kto mógłby sprawdzić u siebie, albo podesłać jakiś schemat tej kostki? Z góry dzięki. I wie ktoś może ile przewodów dokładnie powinno dochodzić do czujnika abs w lewym przednim kole? Ponieważ mam 3 przewody, z czego 1 jest urwany, ale we wzązce go nie widzę. Czy też nie jest to przypadkiem przewód masowy?
  15. Ok, czyli wszystko winą kabla. KKl z vaga nie będzie działał? Bo teraz już nie zamówię kabla, ani części żeby go polutować a mógłbym pożyczyć od kolegi bo miałbym spokojniejsze święta jakbym odczytał który czujników abs do wymiany. Chociaż teraz po zlutowaniu tego k-line 7 i 8 pinu łączy mi się np z poduszkami, ale z abs nie chce. I niestety po usunięciu średników nadal nie mam do wyboru dde3.0, jakiś pomysł?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.