Skocz do zawartości

danczezzz

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 1.8i

Osiągnięcia danczezzz

  1. Witam, wczoraj zostałem właścicielem pięknego okazu E91Lci z wymieniona w temacie jednostką silnika N53B30 przestudiowalem wiele w internecie na temat potencjalnych wad tego silnika - wtryski, nox, pompa hpfp i inne ale mimo to zdecydowałem się na zakup. Auto zakupione w oficjalnym niemieckim salonie BMW, zarówno na jeździe próbnej jak i wczoraj przy odbiorze auta, była Mi przyprowadzana na „ciepłym” silniku(moja głupota bo wszystko na dziko robione). Wiec przyszedł dzisiaj dzień odpalenia na zimno, od strzała na 950-1000 obrotów, po chwili plynnie na 700->600 no i zaczęło falować delikatnie a następnie potrząsać również delikatnie budą, trwało to około 2 minuty i ustało. Przejrzałem od rana już trochę tematów na forum i wiele wskazuje ze zaczyna się przygoda z wtryskami. Dodam ze auto musiało być w salonie bardzo rzadko przepalane ponieważ po wczorajszym odbiorze i wyjechaniu na niemiecką autobahne hamulce dopiero po 30km zaczęły dobrze hamować i nie szumieć, pod maską już przy oględzinach było pare pajęczyn chociaż wątpię by to miało coś wspólnego z moim problemem. Dlatego przychodzę do Was i szukam namiarów na dobrego i uczciwego mechanika/warsztatu na terenie śląska, który dokładnie by zrobił korektę na zimnym, live data i inne aby znaleźć i czym prędzej wyeliminować problem i zapobiec innym. Pozdrawiam 🙂
  2. Witam, ostatnio mojej kobiecie babka wjechała w tył, efekty: - porysowana i odkształcona klapa bagażnika, - wgnieciony i porysowany pas między klapą a zderzakiem, - zderzak porysowany, lekko pęknięty oraz przesunięty o 3-4cm do przodu, - urwane mocowanie tlumika końcowego Poniżej link do zdjęć: https://imgur.com/a/KKZ7WWm Wycenione przez PZU ponieważ sprawca kolizji nie miała OC wiec mogłem sobie wybrac dowolnego ubezpieczyciela, na kwote 2910zł brutto. W oczekiwaniu na wycene popytałem sie kilku znajomych którzy mieli przygody podobne lub gorsze czy mniejsze to np kolega za drzwi od Punto 2 i jakas drobną pierdole dostał 1600zł wiec na jego tle moja kwota jest śmieszna. Rozmawiałem również z blacharzem na temat tego pasa i powiedział ze ciężko jest to jakkolwiek wyciągnąć i poszpachlowac zeby bylo idealnie równo i najlepszą opcją jest wycięcie kawałka pasa i wspawanie prostego z jakiejś innej bitej BMW i po lakierować. Chciałbym poznać wasze opinie na temat tej wyceny i ewentualne wskazówki co można zrobić bo od tej kwoty napewno będę się odwoływał, jest to moja pierwsza taka sytuacja więc z góry dziękuje za wszelkie rady i wskazówki.
  3. danczezzz

    318i SWAP 1.8 na 2.8

    kolego moze i jest on pancerny bo nigdy mnie nie zawiódł ale panewki to problem w kazdej M43 tak jak i uszczelka podstawy filtra oleju, jeśli jeszcze nie słyszysz panewek to się ciesz ale jesli usłyszysz to zrób to odrazu lepiej bo skończy jak moja :(
  4. danczezzz

    318i SWAP 1.8 na 2.8

    co do mechanika to nie mam jednego stałego, jeden u którego stale robilem elementy zawieszenia i inne pierdoły to garażowy zajawkowicz lecz swap odpada co do Anglika to wrócę do tematu budżetu 'jako taki jest' nie chce oszczędzać aczkolwiek myślę że wyjdzie mnie trochę taniej kupując silnik, skrzynie(z tego co wyczytalem trzeba) i inne podzespoły niz kupując anglika z danym silnikiem 2.8 lub 3.0 za 7-10 tysięcy PLN w zależności od jego stanu. Chciałbym zrobić jeszcze wszystko w tym roku i pocieszyć się tym autem jeszcze z 2 lata i oddać w dobre ręce. Oczywiście wracając do mechanika, zespołu odpowiedzialnego za swap to musze w okolicy Śląska lub zachodniopomorskie kogoś znaleźć
  5. danczezzz

    318i SWAP 1.8 na 2.8

    Witam, na początku chciałbym spławić wszystkich 'odsyłaczy' do opcji 'Szukaj', forum jest miejscem dyskusji, wzajemnej pomocy wiec błagam wstrzymajcie się z komentarzem ze takich tematów bylo sporo, wiem czytałem, jednak moja umiarkowana wiedza w sprawie mechaniki samochodowej skłania mnie do założenia nowego tematu by zebrać wszystkie potrzebne Mi informacje w jednym miejscu dlatego liczę na pomoc. Więc chyba znane wszystkim BMW 318i 118km M43 i pier.. panewki, przekręciły się na amen, silnik po odpaleniu klekocze jak traktor, nie mówiąc juz o dodaniu gazu czy jeździe przez miasto przy 3000tys obrotów i to tyle jeśli chodzi o ten silnik i nie chce o nim nawet myśleć i rozmawiać. Buda w mojej E46 jest wręcz we wzorowym stanie tak jak podłoga, caly lakier po prostu stan idealny plus sentyment do tego samochodu karze mi nie zostawić na pierwszym lepszym złomie i chce przywrócić go do życia. Jako ze budżet jako taki jest, chciałbym włożyć silnik 2.5, 2.8 lub 3.0 z naciskiem na ostatnie dwie opcje. Chciałbym wypunktować wszystkie mi potrzebne rzeczy i porady, jakie rzeczy zakupić by zawieźć auto na lawecie do mechanika. Na co zwrócić uwagę co ewentualnie zlecić do zmodyfikowania po takiej przekładce. Wielkie dzięki za każdą pomoc i wskazówke :wink:
  6. @mr18 http://imgur.com/a/1vhvT Do mnie idzie ten o średnicy 24,6mm rozumiem bo 22.5 do Mki?
  7. @chri$ tak, jest pusty w środku więc jeśli masz go pordzewiały i jeszcze na tyle to tak zapobiegawczo lepiej rzuć na to okiem :P \ no i jeszcze takie pytania, jak już go wymienić to na całej przedniej osi? bo nie widziałem gdziekolwiek żeby był dostępny tylko ten element co wisi i wchodzi do tej gumy :o Czy różnią się te drążki z wersji polift, kombi? Bo na alledrogo masa tego od diesli FL, kombików a nie chce pieniędzy w błoto rzucać :mrgreen:
  8. Witam, dzisiaj całkiem przypadkiem zauważyłem że coś wisi z prawej strony auta, przyglądając się bliżej dostrzegłem, no właśnie, urwany stabilizator, drążek stabilizatora? Co do elementów zawieszenia do dopiero od niedawna zagłębiam się w tajemnice tych że części i jestem jeszcze troche zielony :shock: :?: Może ktoś przerabiał i mógłby pomóc? Z góry wielkie dzieki :wink: http://imgur.com/a/oKa3J http://imgur.com/a/uLcA4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.