Witam, na początku chciałbym spławić wszystkich 'odsyłaczy' do opcji 'Szukaj', forum jest miejscem dyskusji, wzajemnej pomocy wiec błagam wstrzymajcie się z komentarzem ze takich tematów bylo sporo, wiem czytałem, jednak moja umiarkowana wiedza w sprawie mechaniki samochodowej skłania mnie do założenia nowego tematu by zebrać wszystkie potrzebne Mi informacje w jednym miejscu dlatego liczę na pomoc. Więc chyba znane wszystkim BMW 318i 118km M43 i pier.. panewki, przekręciły się na amen, silnik po odpaleniu klekocze jak traktor, nie mówiąc juz o dodaniu gazu czy jeździe przez miasto przy 3000tys obrotów i to tyle jeśli chodzi o ten silnik i nie chce o nim nawet myśleć i rozmawiać. Buda w mojej E46 jest wręcz we wzorowym stanie tak jak podłoga, caly lakier po prostu stan idealny plus sentyment do tego samochodu karze mi nie zostawić na pierwszym lepszym złomie i chce przywrócić go do życia. Jako ze budżet jako taki jest, chciałbym włożyć silnik 2.5, 2.8 lub 3.0 z naciskiem na ostatnie dwie opcje. Chciałbym wypunktować wszystkie mi potrzebne rzeczy i porady, jakie rzeczy zakupić by zawieźć auto na lawecie do mechanika. Na co zwrócić uwagę co ewentualnie zlecić do zmodyfikowania po takiej przekładce. Wielkie dzięki za każdą pomoc i wskazówke :wink: