Skocz do zawartości

darknes911

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318I 129km 2006r.

Osiągnięcia darknes911

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Tyle to ja wiem :) Ale czemu wyskakują razem. Czy to wina valvetronica czy może katalizator mowi papaa
  2. Witam od nie dawna wyskakują mi błędy 2ca2 2ca3 i 2a67 razem. Po skasowaniu błędy powracają co parę dni. Samochód normalnie chodzi, spalanie też jest ok ok.8l/100 w jeździe mieszanej, tylko po dłuższej trasie gdy silnik jest nagrzany, po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu samochód wydaje się być nieco przymulony.
  3. Witam. Poszukuję kogoś z Warszawy w celu przyuczenia silniczka valvetronic w bmw e90 318i n46. Z góry dzięki za pomoc
  4. to jedz kolego do serwisu to ci powinni odczytać przebieg
  5. no to ładnie.I juz panewki się rozleciały :shock: moja ma juz 250 000 i ja się dziwie ze coś w niej leci :mrgreen:
  6. Witam, kolego powiedz mi ile masz już przejechane kilometrów na liczniku????
  7. Witam. Ja kolego wymieniłem dwa czujniki wałka rozrządu i wyczyściłem dwa elektrozawory i wymieniłem uszczelki bo już z nich ciekł olej i póki co błędu niema. Mam nadzieje ze za szybko nie wróci.
  8. Witam, i jak kolego z tym twoim problemem?? Ja mam taki sam problem z Bmką i tez tak myśle ze to chyba ten siłownik od Valvetronicka
  9. Witam, od nie dawna jestem posiadaczem Bmw e90 318I 129km. Od samego początku była mułowata i jak by silnik nie chciał się wkręcać na obroty i szarpał. Wymieniłem wiec świece na nowe, przez 2 tygodnie było wszystko cacy do czasu zapalenia się check engine, po odczycie okazało się ze jedna z cewek jest walnięta więc i ją wymieniłem. Pare dni było spokój, teraz co chwile zapala się check i wywala błędy 2A83 i P0012. I nie wiem za co się zabrać. Czy to może być walnięty siłownik od Valvetronika???
  10. Witam, od nie dawna jestem posiadaczem Bmw e90 318I 129km. Od samego początku była mułowata i jak by silnik nie chciał się wkręcać na obroty i szarpał. Wymieniłem wiec świece na nowe, przez 2 tygodnie było wszystko cacy do czasu zapalenia się check engine, po odczycie okazało się ze jedna z cewek jest walnięta więc i ją wymieniłem. Pare dni było spokój, teraz co chwile zapala się check i wywala błędy 2A83 i P0012. I nie wiem za co się zabrać. Czy to może być walnięty siłownik od Valvetronika???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.