Skocz do zawartości

matbrzezina

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    jest: E39 535iA M62B35
    był: E39 530d M57B30, E46 328i M52B28TU, E36 318i M40B18

Osiągnięcia matbrzezina

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, robię małe "zwiady" w sprawie montażu LPG do e39 535i 235km bez vanosa - ogólnie rzecz ujmując do v8 od BMW z lat 90tych. Znane jest powiedzenie, że "albo tanio - albo dobrze", ale dlaczego nie można tego połączyć? :norty: Mieszkam w Warszawie i tutaj zrobiłem jakiś czas temu pierwszą wycenę. Czasami podróż do miasta oddalonego o 100-150km może dać "oszczędność" rzędu 1000zł. Energy Gaz z WWA podał takie ceny: 1. BRC SEQUENT P&D - Wtrysk Gazu IV generacja - 5200zł 2. STAG 300-8 - Wtrysk Gazu IV generacja - 4400zł Zna ktoś miejsce poza Warszawą gdzie gaz będzie założony i dobrze i taniej i na dobrych podzespołach? :) Od razu podkreślam - wiem, że gaz do v8 jest drogi, po prostu może ktoś z forumowiczów zna dobrą stację z lepszą ceną? Pozdrawiam!
  2. Dziękuję YAZ po raz kolejny :) Nie wiem kiedy podejmę się wejścia pod auto bo niedługo upragniony urlop, ale napiszę co i jak i zrobię zdjęcia dla potomnych :8) Pozdrawiam i do przeczytania za jakiś czas!
  3. Dzięki YAZ ! Jeśli to takie proste to na pewno się tego podejmę. Jeśli chodzi o servotronic... Czytałem jak działa ten mechanizm, jednakże nie zauważyłem u siebie żeby była jakaś różnica czy wykręcam w miejscu czy jadę 120km/h. Czy opłaca się czyścić ten zawór? Nie działa to aktualnie źle ale tak jakby nie działało w ogóle :) po prostu wydaje mi się że zawsze kiera chodzi tak samo, nie za ciężko, nie za lekko, jakby serwo nie było. Czy może go nie być w moim biemdablju? Była to opcja dodatkowa? W realoem jest z i bez dla tego auta: e39 z 1996 roku - 535i bez vanosa.
  4. Witam wszystkich, w moim BMW e39 m62b35 (535i) nie ma maglownicy listwowej do której byłem przyzwyczajony i już raz ją wymieniałem :) tutaj znajduje się takiego typu jak w e34 ładnych naśnie lat temu, ślimakowa czy jakoś tak ;) Moje auto ma delikatne luzy, takie oznaki pływania. Jest coś takiego jak w mojej e46 przed wymianą maglownicy listwowej - kilka centymetrów ruchu praktycznie nic nie zmienia w kierunku jazdy. Słyszałem, że te montowane w 535i nigdy nie będą działały jak "brzytwa" ale czy jest jakaś szansa żeby to naprawić/usprawnić? dużo to kosztuje? w necie same regeneracje maglownic listwowych... opłaca się kupić używkę i podmienić? Czy takie problemy mogą być spowodowane serwotronikiem (zawór i osprzęt?? Z góry dzięki za odpowiedzi i troche rozjaśnienie tematu, Mateusz
  5. Witam koledzy, czy interfejs PA-SOFT ma w sobie opcje kasowania adaptacji (przepływomierz, przepustnica itp)? w internecie nie ma z byt wiele informacji na ten temat. Z góry dzięki, MB
  6. Witam, podmieniłem jeża ale nic się nie zmieniło, po wyjęciu climatronica okazało się że to wina tego wentylatorka jak pisali koledzy wyżej. Jak go przekręcałem o 90stopni to działał ale nie brzęczał tak głośno (działa 15 minut po zamknięciu auta). W poziomym położeniu brzęczy, więc poleciał na stół operacyjny. Spróbuje rozkręcić panel i pobawić się z wiatraczkiem. EDIT: zrobione, rozkręciłem, nasmarowałem, skręciłem. Jest już cichutko - problem rozwiązany. Dodatkowo ogarnąłem guziki od climatronica bo nie chodziły płynnie. Teraz panel jak nowy. ALE... Po podłączeniu w aucie panel cliamtronic wszystko podświetla, każdy guzik, wyświetlacz.. Ale nie działa żaden z przycisków. Mam włączony nawiew na nogi, na szybę, ustawioną temperaturę i wydajność ale nie mogę nic zmienić. Coś źle poskładałem? Gdzie szukać przyczyny (może jest jakaś błaha)? Mam nadzieje nie rozkładać panelu z przyciskami bo ciężko ułożyć te guziki. Gdyby nie chodził jeden to jeszcze bym poprawiał te guziczki, ale po prostu nie działają wszystkie :mad2: Miał ktoś z Was taki problem?
  7. Nie mam takiej możliwości niestety. A może widać po nim w jakiś sposób że jest uszkodzony? Mogę go zdemontować. Może na INPIE wyskoczy? EDYCJA: może odłączenie panelu klimatyzacji wykluczy jego uszkodzenie? i wtedy zostanie rezystor
  8. OT to by się zgadzało, brakło prądu po 2 tygodniach stania w garażu :) Dzięki serdeczne, szukam jeża :D EDYCJA: czy zamienniki z alledrogo po 69zł są warte inwestowania? Pytam bo tematu zupełnie nie znam..
  9. Wybacz, że dopytuje (jeż kosztuje 200zł), ale muszę przypomnieć że słychać ten dźwięk nawet przy wyłączonym panelu klimy. Czy to też się zgadza z uszkodzeniem?
  10. dziękuję za pierwszą odpowiedź @danielxc717. Jest to główny wentylator - dźwięk dochodzi ze środka kolumny, gdzieś ze środka. Żaden z wentylatorków tych kratkowych nie działa po wyłączeniu auta, tylko zostaje ten dźwięk tak jakby zza radia/ zza panelu klimy. Wysiadając z auta cały czas działa, podczas jazdy działa. Po wejściu rano do auta (po przekręceniu kluczyka) rozpędza się i znowu zaczyna działać. Wyłącza się ale nie mam pojęcia po ilu minutach...
  11. Witam serdecznie, mam problem z wentylatorem / panelem klimatyzacji w moim e39. Ostatnio rozładował mi się akumulator - prawdopodobnie jest to spowodowane stale działającym wentylatorem. Wentylator pracuje jakiś czas po wyłączeniu auta i uruchamia się tuż po otwarciu drzwi (np. rano) - słychać jak startuje. Przycisk REST nie reaguje na jego klikanie a wentylator działa nawet przy wyłączonym panelu klimatyzacji (jak a filmiku). Czy ktoś wie co jest uszkodzone? Dodam, że wentylator przy wyłączonym panelu działa również w podobny sposób podczas jazdy autem, wydaje mi się również że zmienia styl pracy zależnie od obrotów silnika... Film zamieszczam poniżej: http://www.youtube.com/watch?v=fqazQnxhRuY
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.