Skocz do zawartości

zuku19

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 3.0d 1998
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia zuku19

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Posiadam od 1.5roku BMw e39 Touring 3.0D Po przeczytaniu tego co tu jest napisane mogę potwierdzić Kilka wad , a jedną z nich jest najpoważniejsza , zamarzające serwo i nie było żadnych objawów, pękające przyciski klimatronika , od tak same z siebie, ale są też zalety i to duże, spalanie do mocy , wyciszenie wnętrza , odpalanie przy -18 , jak silnik benzynowy z pół obrotu i dodam że auto stało cały tydzień z powodu zamarzniętego serwa. :)
  2. Ja mam takie pytanko. Ja się powinna zachować inpa po uruchomieniu na sucho t.zn. w domu, po podłączeniu kabelka i wybraniu n.p. e 39 silnik , chodzi o to że nie chce mi się biegać z lapkiem do auta i i do domu na poprawki , jak na razie udało mi sie skonfigurować port już nie wyskakuje błąd 18 i jest czarna kropka battery i po podłączeniu kabla też robi się czarne Ignition
  3. Czegoś tu nie kumam . Jeśli możesz otworzyć drzwi z kluczyka to otwierasz maskę i podpinasz się do instalacji która jest tam przystosowana . wiec po kiego rozbierać podświetlenie Każdy powinien mieć choć jeden zamek sprawny , to wiele nie kosztuje troszkę oliwki trysnąć od czasu do czasu lub otworzyć auto co jakiś czas z kluczyka. jeśli u ciebie nie działa żaden zamek to wybacz , masz auto zaniedbane.
  4. Niemożliwe , jeszcze raz :) Od radia w bagażniku odpinasz ogółem 3 kable 1 duża kostka i 2-wie małe które są wpięte w otworach tej dużej kostki. Kupiłeś zmieniarkę cyfrową z kablem z dwoma kostkami z jednej strony i jedna kostka z drugiej . Kostkę dużą z dwoma otworami wpinasz do radia i drugą taką małą też wpinasz do radia . Pozostały ci dwie kostki małe luzem jedną z nich wpinasz do radia natomiast druga kostka która jest na kablu osobnym wywalasz jest niepotrzebna. Drugą stronę kabla cyfrowej spinasz z kablem co wyjąłeś z radia i to cała filozofia , w mojej wszystko chodzi jak trzeba łącznie z przyciskami na kierownicy. Może jakiś bezpiecznik masz uwalony
  5. Zasilanie jest już w kablach , tylko wypinasz z radia kable od zmieniarki CD, podpinasz kable z i cyfrową i działa .
  6. Dziś musiałem zajrzeć do radia bo coś się wyłącza podczas jazdy , więc zrobiłem fotkę .Jak masz problem z kabelkami , to postaram się opisać Kabelek "A" to jest ten z wiązką ,którą dostałeś z cyfrową , kabelek B to jest ten co idzie razem z wiązką kostki , drugi co wypniesz jest osobny/luźny wywalasz na bok
  7. Dziękuję za podpowiedź. Dasz radę podesłać zdjęcie? Znalazłem w sieci czerwone kółko to tu odpinasz kabelki i podpinasz od cyfrowej a w otworki wpinasz te .
  8. W bagażniku masz radio i tam musisz podpiąć się zamiast zmieniarki, ja mam podpięte właśnie tam i tam też jest cyfrowa zmieniarka bo niestety kabelki są dość krótkie. Nie wiem jak w sedanie , ale u mnie po lewej stronie w bagażniku są takie plastikowe maskownice pod nimi jest radio . Sorki za to co poniżej Jak ktoś nie wie co i jak, lepiej niech nic nie pisze , bo takie podłączenia mogą się zakończyć spaleniem czegoś :shock:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.