Skocz do zawartości

turborzeznik

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    jak mi doradzicie to kupie :D

Osiągnięcia turborzeznik

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. turborzeznik

    E46 320i 170KM

    Chłodnice potrzebuję oczywiście :D muszę wymienić bo "lekko" napuchla po problemach z termostatem i zbiorniczkiem wyrównawczym. Zorientowałem się przez przypadek że wchodziłem w zła podkategorie i wydaje mi się że prawidłowy numer cześć to 17 11 9 071 518 prosiłbym by tylko ktoś potwierdził moje przepuszczenia co do zgodności części i numeru. Nie chcę zamówić złej chłodnicy i wymieniać jej dwa razy. Pozdrawiam
  2. turborzeznik

    E46 320i 170KM

    Cześć wszystkim, potrzebuję wymienić chłodnice w e46. Problem w tym że nie mogę znaleźć, jaką część mam kupić. Znalazłem dwa numery, w różnych katalogach ale części o takich numerach już nie mogę znaleźć. https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/17_0147-zespol-ukladu-chlodzenia/vKK51888 17 11 7 505 661 17 10 7 544 367 W aplikacjach i na stronach typu autodoc pokazuje mi różne chłodnice ale nie zgadzają się numery OE. Czy ktoś może mi pomóc w dobraniu właściwej chłodnicy? Rok produkcji 2003 320i M54 2.2 170KM skrzynia manualna
  3. swoją drogą, koles ma więcej beemek :D Wracając do tematu i nowego VIN`u WBAVB11040VE32209 czy warto?
  4. Ok, http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=240757241&utm_source=sharedAd&utm_medium=android tak więc ogłoszenie a w nim jak byk ze titansilber metallic. Zadzwonie jutro do niego jeszcze raz bo cos mi sie wydaje ze chyba pomylil samochody, tam z tylu na zdjeciach z ogloszenia jest jedna 3ka czarna, moze z tym pomylil.
  5. Witam, przejdę od razu do konkretów. Czy warto kupić bmw 3 325i 218KM e90 rok produkcji 2006 skrzynia manualna, dwóch poprzednich właścicieli, przebieg 190tkm cena 7.000 euro. Wyposażenie nawet w miarę, navi, podgrzewane fotele itd. Samochód sprzedawany przez handlarza, możliwość dokupienia gwarancji "na najważniejszą część podzespołów" (pewnie nie będzie wiele kosztować). Wiadomo egzemplarz egzemplarzowi nie równy ale jeśli by dobrze trafić na zadbane auto, to na jaką wytrzymałość można liczyć? ile takim samochodem można jeszcze w miarę bezproblemowo jeździć? czy jest awaryjne? czy naprawy są kosztowne? Nie wiem czy to dobry silnik na trasy po 900km (w jedną stronę) raz lub dwa w miesiącu (wydaje mi się że te 2,5l powinno być już odpowiednio wytrzymałe na takie trasy ale nie zaszkodzi zapytać :D). Zaznaczam że nie jeżdżę autostradami 120-140 tylko "trochę" szybciej no i najważniejsze pytanie, czy warto? Edit: na szybko sprawdziłem sam VIN i wychodzi na to ze samochód powinien mieć czarny lakier, a w rzeczywistości jest srebrny. Z VIN`u wynika też że wersja językowa jest Francuska, na zdjęciach komputer jest po niemiecku, czy możliwe są takie błędy czy raczej lipne dekodowanie VIN`u?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.