Skocz do zawartości

Adekbws

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 318

Osiągnięcia Adekbws

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. wiesz używka to loteria a ceny to ponad 120zł za ori BMW może tragedii nie ma ale spore ryzyko że będzie prawidłowo działać, bo przebieg pewnie 250tys. Z uniwersalnymi, że lubią padać masz namyśli uniwersalne chinczyki, czy markowe uniwersalne też ? Ten Engitech jest dedykowany z wtyczką tylko chińczyk więc może nie padnie po miesiacu ? Pytanie też czy taka sonda dobrze pracuje. A co myślisz o tej opcji NGK z opla, podobno są 5V(typek ma mi zobaczyć jakie to zakładał) i przedłużenie kabli na ori wtyczkę ? Up.. kupiłem narazie jedną OTA7N-5C1 za 240 sie udało
  2. Hejka Temat niby wielokrotnie poruszany ale nie znalazłem nić świeżego z odpowiedzią. Mam problem z uszkodzoną Sondą Lambda w moim E36 96r. M52B20 + LPG osprzęt Siemens, dwie sondy 5- voltowe. Po vinie wyskakuje taki numer sondy: 11 78 1 427 884 Najtańszą dedykowaną NGK udało mi się znaleźć za 350zł, przyznam się trochę mnie to przeraża możliwe że dwie będę potrzebował wymienić. Nic nie szkodzi na przeszkodzie żeby założyć uniwersalną albo czy istnieje taka która się nada ? Może ktoś doświadczony wie, że nie musi być konkretnie pod ten numer z vinu i nada się inna ? Słyszałem też od jednego typa że założył od opla parę lat temu i auto mu jeździ, ale czy jak powinno to się nie dowiem. Znalazłem też coś takiego, sonde firmy Engitech(należy chyba do Intercarsu) atrakcyjna cena 176zł brak info w necie na temat sond tej firmy, pytanie też czy jakby padła po paru miesiącach gwarancja powinna zadziałać czy się będą wymigiwać ? https://allegro.pl/oferta/bmw-sonda-lambda-engitech-ent600027-7549519655 Znalazłem też taką OTA7N-5B1 tytanowa, tylko ma inną wtyczke ale czy mógłbym się przedłużyć(bez lutowania) oryginalną wtyczką i ona jest 5v (podają że pasuje do M50 i M52 a nie wiem czy w M50 były też 5v) ? Chciałbym coś kupić do ok. 200zł Ogólnie mam spory problem, chciałem też gaz wystroić przez tą uszkodzoną sondę nie da rady, już tracę siłe do tego, nie rozumiem jak producenci robią to że nie udostępniają charakterystyk pracy tych sond, można było by coś dobrać samemu, a tak to muszę liczyć na pomoc tych doświadczonych, no i liczę... Z góry dzięki
  3. Cześć Mam problem w swojej e36, auto jeździ raczej dobrze nie odczuwam jakichś problemów na wolnych czy wysokich obrotach. W aucie zmieniałem wtryski lpg i stroiłem gaz, chciałem go wystroić na korekty i kupiłem interfejs Viaken i odpaliłem INPE, Pierwsze pytanie to dwa błędy, jeden dotyczy chyba temperatury płynu chłodniczego ale raz mi delikatnie zagotowała bo korek chłodnicy był uszkodzony i płyn uciekał, po wymianie korka jest ok. Natomiast drugi błąd jest odnośnie sondy lambda i tutaj pytanie co sprawdzić przed wymianą sondy żeby nie narobić zbędnych kosztów. Trzeci błąd nie wiem od czego ale zniknął po skasowaniu, czy się pojawi z powrotem też nie wiem. Najważniejszy problem teraz dla mnie to brak wskazać korekt STFT i LTFT, i nie wiem teraz o co chodzi czy to wina interfejsu czy czegoś innego, bo rozumiem żeby wystroić LPG powinienem się trzymać korekt chwilowych ? Też czy całkowity brak odczytu korekt nie jest spowodowany tym problemem 2 sondy ? Przesyłam też film z krótkiego przejazdu z wlaczoną INPA: https://www.youtube.com/watch?v=oTuVOfxTH3I Za wszelką pomoc i podpowiedzi będę wdzięczny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.