Skocz do zawartości

Waldi3

Zarejestrowani
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e92 335i

Osiągnięcia Waldi3

  1. witam ty masz wtryski piezo i disla? Mechanik powiedział do wymiany, z jakiego powodu ? bo moga przepuszczać, mogą nie trzymac parametrów oporu oraz pojemnosci oraz uszkodzenie może być przebicie do masy wtrysku. pozdrawiam Waldek
  2. Witam Czy turbiny z anglika podejdą to wersji europejskiej e92 N54b30? Waldi :D
  3. Witam przy okazji tego pytania czy turbiny z anglika podejdą to wersji europejskiej e92 N54b30. Waldi
  4. witam0 Przy operacji usuwania nagaru, wymień profilaktycznie uszczelki obudowy filtra oleju ( szczególnie dolna ). No i paski osprzętu przy okazji. Jak auto będzie podniesione sprawdź liniki ( plecionki) bieguna minus rozrusznika ( często są skorodowne ). Sprawdź czy zbiorniczek wody chłodzącej czy nie cieknie na obwodzie ( to widać tylko na gorącym układzie, jest to niekiedy bardzo minimalny wyciek że tak naprawdę tego nie nie widać ) pozdrawiam Waldek Kraków
  5. Witam potrzebuje czujnik poziomu oleju dla E92 335i ( N54 ) co pan proponuje. pozdrawiam Waldek Kraków
  6. Witam Nie jestem zwolennikiem zlotów. Ale uważam ze warto co jakiś czas sie spotkać i porozmawiać o motoryzacji. Dlatego jestem chętny, szczególnie ze chciałbym porównać prace mojego e92 335i na wolnych obrotach z innym egzemplarzem :D Waldek Kraków
  7. Witam Ile za pompę paliwa wysokiego ciśnienia E92 rok 2008 model 335 i . VIN skrócony PV75931. Jeśli AT po regeneracji od BMW to czy trzeba oddać starą ? ile BMW daje na nią gwarancji na jaki okres ? a może pojawił się na rynku lepszy zamiennik nie chinczyk za 1500 zł ? pozdrawiam Waldek Kraków
  8. Witam Już nigdy nie będzie jak z fabryki. Ja robiłem podobny zakres w M-Cars i cieniowali mi drzwi. Niby nie widać na pierwszy rzut oka ale fachowiec zobaczy. pozdrawiam Waldek Kraków
  9. witam Też byłem u panów w Skrzydlowie ( Skrzydlów k. Częstochowy) . Fachowo, trochę to trwa ale warto. Ja czyściłem po przebiegu 120 tyś i nagaru było dużo. Po czyszczeniu auto nabrało wigoru. pozdrawiam Waldek z Krakowa
  10. Witam Piszesz "nowy wymieniony rozrząd" - no to chyba ma ze 300 000 tysiecy km przejechane. pozdrawiam Waldek
  11. Witam Widać jesteś pedantem i codziennie polerujesz do czysta koncówki wydechu. :D Pozdrawaim Waldek
  12. Witam Jestem po czyszczeniu kolektora dolotowego oraz komór dolotowych za pomocą łupinek orzecha. Samochód lepiej zbiera sie na niskich obrotach. Znowu brzmi i przyspiesza. Operacje robiłem po 120000 km i trochę nagaru było. Patrząc teraz obiektywnie myśl że co 80000 tys trzeba to koniecznie robić. W celach profilaktycznych na odmie założyli mi separator oleju. Co do wolnych obrotów jest lepiej ale minimalne drgania niecykliczne pozostały. Tak ze panowie czy n55 czy n54 trzeba kasę wydać i tyle, ale to decyzja indywidualna i zależna od zasobów finansowych. Pozdrawiam Waldek
  13. Witam Z tą praca na wolnych obrotach na forum było dużo wpisów. U mnie jest objaw na wolnych obrotach jest taki jakby ktoś raz na jakiś czas kopnął w fotel. Żadnego cyklu powtarzalności tego zjawiska czy zmian w obrotach. ( zero błedów ). Tez zmieniłem świece , cewki i nic. Zwiększyłem obroty biegu jałowego , dało to lekką poprawę.( mniej drażni) Dziwi mnie fakt że w ASO nie znają przyczyn takiego "powszechnego" zjawiska. Ich polityka to wymiana drogich częsći bez gwarancji usuniecia usterki. No bo na co mi nowa pompa wysokiego ćisnienia czy nowe wtryski jak efektu brak. Warto by ktoś na gwarancji przecwiczył serwis bo na pewno wtedy by sie zmobilizowali i ograniczali swoje koszty. pozdrawiam Waldek
  14. Witam Ciekawy temat. W moim n54 biturbo robiłem próbę i okazało sie że 1 l ubywa na 5 tyś kilometrów. Jazda tylko po Krakowie w korkach. Auto mam 6 lat i przejechałem nim 100 tys. km ( przy zakupie miało 30 tyś). Musze stwierdzic ze zuzycie oleju wzrosło po awarii pompy wody ( przed 1l na 10 tyś). I mysle ze powodem może być przegrzanie silnika ktore miało miejsce w przypadku tej awarii. Dlatego przebieg może być mały ale kolega mógł zajechać auto jeśli miał taką awarie. a w jej trakcie nie zachował sie umiejetnie np. kontynuował jazde mimo komunikatów. pozdrawaim Waldek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.