Skocz do zawartości

RufaU

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i 1994

Osiągnięcia RufaU

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Co do wycieku to może jakiś wąż może być źle założony albo nie dokręcony ja miałem taki przypadek ale u mnie okazało się że z tyłu silnika na trójniku mi puściła metalowa opaska na jednym wężu i tam uciekał płyn jak postawiłem auto. Na początek posprawdzaj węże bo może być po prostu jakiś luźny.
  2. Właśnie układ był odpowietrzany i dalej to samo ewentualnie słyszałem że też może być zatkany jakis kanał w silniku przez to że spuszczalem cały płyn z silnika ale nie wiem czy może być taka opcja czy nie
  3. Witam. Mam taki problem tak jak w temacie po wymianie płynu chłodniczego na zimowy strasznie rośnie mi temperatura podczas jazdy a gdy się zatrzymam lub powoli jadę to spada do 90' ale oczywiście na włączonym ogrzewaniu i dodam że wcześniej w cieplejsze dni miałem podobny problem ale okazało się że była zajechana pompa wody i wisko nie dawało rady ale po wymianie wszystko wróciło do normy a teraz znowu zaczyna szaleć.
  4. RufaU

    318i Problem z chłodzeniem

    Chłodnica jest gorąca w górnej części przy górnym wężu tak do połowy chłodnicy a dól jest letni.
  5. RufaU

    318i Problem z chłodzeniem

    Odpowietrzona jest na pewno dobrze a postaram się może w tym tygodniu kupić nową pompę i zobaczę jak będzie i dam znać co i jak.
  6. RufaU

    318i Problem z chłodzeniem

    No właśnie a u mnie nie ma termostatu a temperatura ciągle wychodzi powyżej 90 stopni.
  7. RufaU

    318i Problem z chłodzeniem

    Źle sformułowałem pompa jest używana ale z jeżdżącego auta i w nim normalnie chodziła a co do termostatu to jest coś takiego że przez jego brak może nie robić obiegu taki jak powinien być?
  8. RufaU

    318i Problem z chłodzeniem

    Ja jej osobiście nie odpowietrzałem ale robił to znajomy i na pewno jest na 100% dobrze odpowietrzona ale też jest podejrzenie że pompa wody nie daje rady bo coś słabo pompuje. A ten termostat ma coś do znaczenie że go nie ma czy to raczej nie ma znaczenia?
  9. RufaU

    318i Problem z chłodzeniem

    Mam wisko, czujniki sprawne dobrze pokazują, układ cały odpowietrzony.
  10. RufaU

    318i Problem z chłodzeniem

    Witam. Mam taki problem z M43B18 że jakiś czas temu kiedy jechałem pęk mi króciec wody i wywaliło cały płyn i auto się zagotowało i od tamtej pory kiedy stoję lub powoli jadę auto łapie wysoką temperaturę aż do czerwonego pola a jak przyspieszę jakoś do 120km/h to temperatura spada do 90 stopni. Od tamtej pory górny wąż wraz z górną częścią chłodnicy są gorące a dolna część chłodnicy i dolny wąż są zimne to postanowiłem wywalić termostat i dolny wąż zaczął się robić taki chłodny ale chłodnica na dole dalej zimna to kolejna poleciała nowa pompa wody ale to za dużo nie zmieniło oprócz tego że teraz temperatura też tak samo rośnie ale dużo wolniej ale nadal jak chwile postoję albo po kilku kilometrach jak zwolnię to temperatura znowu rośnie do czerwonego pola. Przeczytałem już na forum chyba wszystkie tematy i za dużo się nie dowiedziałem ale w jednym było takie coś i teraz pytanie czy to może być przyczyną tej temperatury czy raczej szukać jej gdzieś indziej?
  11. RufaU

    318i Problem z chłodzeniem

    Sprawa załatwiona okazało się ze termostat się nie otwierał i auto się grzało także dziękuję wszystkim za pomoc :D :D .
  12. RufaU

    318i Problem z chłodzeniem

    Na razie zmienię termostat i zobaczę jak będzie ewentualnie później wejdzie wisko jak nic się nie zmieni.
  13. RufaU

    318i Problem z chłodzeniem

    Dzisiaj właśnie pytałem znajomego który też właśnie jakiś czas temu miał ten sam problem i także mówił abym najpierw zmienił termostat bo u niego to pomogło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.