Skocz do zawartości

Mnich528RZ

Zarejestrowani
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i 1999

Osiągnięcia Mnich528RZ

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Dziś znalazłem błąd : 228 lambda control tolerance Bank 2 too big
  2. Cześć. Mam problem z odpalaniem M52tub28 w E39. Muszę kilka razy przekręcić kluczykiem żeby odpalić, brak ciśnienia na listwie po dłuższym postoju. Żeby wykluczyć pompę paliwa wstawiłem zaworek zwrotny w baku, nie pomogło. Regulator na listwie teoretycznie sprawny, na odpiętym podciśnieniu nie leci z niego paliwo podczas pracy silnika. Gdzie jeszcze szukać?
  3. Pacjent to E39 z M52 2.8 na podwójnym vanosie. Są w nim kolektory wydechowe zintegrowane z katalizatorami które u mnie popękały. Dowiedziałem się o opcji wsadzenia kolektorów z E36 M52 razem z portkami i wyłączenia tylnych sond, ale z kolei ptaszki ćwierkają że silnik traci dół i zamula do 3 tys. obr/min, dopiero potem jedzie ładnie. Robił ktoś taki zabieg konkretnie w tym motorze?
  4. Jest tak jakby problem z komunikacją, powinien się poziomować już w momencie gdy otwieram go z kluczyka lub otwieram drzwi a tu zero reakcji. W dodatku lubi się krzywić losowo w trakcie lub przed jazdą. Wymienione czujniki, sterownik, elektrozawory i zero zmian. Układ szczelny, zero błędów. Dlatego mam dość zabawy i wsadzam springi.
  5. No to spokojnie rozkleisz, opalarka, trochę cierpliwości i ostrożności żebyś nie pourywał zaczepów. Dobrze byłoby jakbyś się wyposażył w sznur butylowy, wygrzebał stary i nałożył nowy. Tamten ma już prawie 20 lat więc nie zaszkodzi wymienić.
  6. Z którego roku masz lampy/auto?
  7. Cześć. Jutro podejmuję ostatnią próbę walki z Nivo, jeśli się nie uda to wywalam i wkładam sprężyny. Mam oryginalną zawiechę M-technik, z przodu sprężyny Eibach Pro-kit. Pytanie jakie sprężyny dać na tył? Czy na Eibachu nie będzie za nisko? Jeśli ktoś z Was robił takiego moda i włożył zwykłe sprężyny lub krótsze to bardzo proszę zmierzcie mi jaka jest u Was odległość od dolnej krawędzi felgi do błotnika, w ten sposób dojdę jakie powinny być u mnie. Drugie pytanie natomiast brzmi, jakie wrażenia po zmianie na zwykłe springi?
  8. 1. D2S pasuje 2. Wepnij się w masę i plus od długich, polaryzacja nie ma znaczenia. No chyba że masz ustawione DRL to musisz przez przekaźnik bo inaczej przesłona dostanie po dupie. 3. Normalnie 4. Da radę Ogólnie w temacie który kolega wyżej podlinkował mają rację że na oryginalnych szpilkach Evox-r 2.0 będzie odstawać ale przesadzają z ilością pracy żeby to ogarnąć. Ja kupiłem pręt m4, podkładki i nakrętki, pociąłem na długość oryginalnych szpilek, i wkręciłem w miejsce starych. Mimo że gwint jest inny to ładnie się trzymały, dodatkowo trochę kleju i nic ich nie ruszy. A potem nakrętkami regulujesz położenie soczewki co do milimetra. To ważne bo inaczej drogowe będą przestawione w stosunku do mijania.
  9. Dokładnie jak pisze mój przedmówca, niby da się zakodować ale migotanie pozostaje. Natomiast z wyłączaniem sprawdzania zimno/ciepło oraz błędu na desce nie ma problemu.
  10. Witajcie, w Touringu 528i z 99 roku mam fabrycznie zamontowany LCM III 1.12 numer 8386210. Czy da rady bez problemu zakodować na tym module tylne lampy z wersji poliftowej? :)
  11. Temat rozwiązany, winnym u mnie okazał się zaśniedziały łącznik grzebieniowy w klapie. Ale zanim to odkryłem zdążyłem naprawić wiązkę na zawiasach :D
  12. Tak jakby się zamykała ale nie dociąga bo lata na dziurach :) Próbowałem ręcznie ryglować i bez efektu, zaczynam kombinować że stycznik zamknięta/otwarta nie daje sygnału i przez to dociąganie wariuje
  13. Cześć, przestało u mnie działać domykanie klapy. Zamek się zatrzaskuje, Bolec na dole robi pełny obrót, dociąga i zaraz odskakuje. Rozebrałem to wszystko, nic nie jest urwane, stycznik na kółku zębatym w siłowniku dociągającym też wydaje się być sprawny. Dodatkowym objawem jest że na desce nie pojawia się kontrolka otwartego bagażnika, nieważne czy klapa jest w górze, czy zatrzaśnięta. Miał ktoś z Was podobnie lub podejrzewa co mogło paść?
  14. U siebie w M52TUB28 mam Stag 300, wtryski Barracuda i reduktor Zavoli Zeta-S. Ładnie to śmiga, ale i tak 50% procent sukcesu to odpowiedni gazownik który dobrze wszystko poskłada a potem wystroi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.