Skocz do zawartości

szymonr22

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szymonr22

  • Urodziny 18 Czerwca

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 2003
    E91 318d 2007
    E92 325d 2007
  • Lokalizacja
    Leszno/Poznań

Osiągnięcia szymonr22

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dziękuję bardzo za pomoc. Przekopiowałem DDE6M57.IPO z nowszej wersji (5.0.6) i wszystko śmiga :)
  2. To wiem, ale problem już rozwiązany. Sprawdziłem NCS-em i miałem zakodowane B090. Potem zrobiłem jeszcze raz adaptację w inpie. Na zimnym, zaraz po odpaleniu miałem ładowanie 14,9-15,2 V. Jednak po przejechaniu 10 km sprawdziłem i ustabilizowało się na około 14,3 V, czyli idealnie. Gwarancja podbita. Dzięki za pomoc :)
  3. Witam Pobrałem ze strony iBMW program Inpa z całym zestawem. Posiadam BMW e92 325d m57t2 z 2007r. Wszytko działa dobrze do czasu gdy chcę połączyć się ze sterownikiem silnika. Przechodzę kolejno: "E90" > "Motor" > "DDE 6 dla M57TOP / M57TU2" i wyskakuje błąd: Oczekiwanie na sterownik: "D60M57D0, D62M57B0" nie znaleziono. Znaleziono sterownik: 'D60M57A0' . Program będzie zatrzymany. Rozumiem, że nie ma wpisanego mojego sterownika w ten skrypt. Stąd moje pytanie. Muszę zainstalować nową Inpę która ma wpisany ten sterownik, czy uaktualnić któryś z plików w podfolderach? Dzięki wielkie za pomoc :)
  4. Cześć wszystkim. W e92 325d mam problem z ładowaniem akumulatora. Kupiłem nowy akumulator zwykły (kwasowo-ołowiowy) Fiamm 100Ah 870A. Od razu na miejscu mi go zamontowali, a napięcie ładowania wahało się w okolicach 15V. Stwierdzili, że po tygodniu mam przyjechać, to się ustabilizuje w tym czasie i wtedy podbiją gwarancję. Znajomy, znajomego zrobił mi rejestracje akumulatora, ale że posiadał Iste to tylko mógł zmienić pojemność (nie mógł zmienić typu B-zwykły, A-AGM), no to ustawił na 90Ah. Po tym dokonał adaptacji. Po tym okazało się, że ładowanie nie spadło - nadal wynosi około 15V. Dziś podłączałem się pod Inpe i po odczycie "Read Vehicle Data" wyskoczyła linijka "XX E92 OKAY E_Words : B090" Wiem, że fabrycznie zamontowany był właśnie B090, czyli zwykły 90Ah. Czy ten wpis z Inpy dotyczy aktualnie zakodowanego akumulatora, czy takiego, jaki był zakodowany fabrycznie? Czy będę musiał spróbować to odczytać z CAS-a przez NCS? (nie używałem jeszcze NSC, dlatego nie chcę ryzykować, że coś uszkodzę) PS. Próbowałem samemu zrobić jeszcze raz adaptację przez Inpa, lecz w zakładce "E90" > "Motor" > "DDE 6 dla M57TOP / M57TU2" wyskakuje błąd "Oczekiwanie na sterownik: "D60M57D0,D62M57B0" nie znaleziono. Znaleziono sterownik: 'D60M57A0' . Program będzie zatrzymany. Muszę zainstalować nową Inpę która ma wpisany ten sterownik? Inpa 5.0 pobrana z iBMW Z góry dziękuję :D
  5. Ktoś potwierdzi, czy działa ta wersja z fotoradarami, bo nie wiem czy pobierać. Z góry dzięki :D
  6. szymonr22

    [E90] Jaki interfejs ?

    Odświeżam temat. Mam ten sam problem, gdyż moje e91 jest z 31-05-2007, a również posiadam układ pinów 1 4 5 7 9 16. Znalazłem taki interfejs http://allegro.pl/bmw-2k-d-can-dwie-linie-k-przelacznik-inpa-i6179190894.html#thumb/6 . Sądzisz, że będzie działał prawidłowo u mnie? Chyba, że polecisz coś sprawdzonego od siebie? Dodam, że potrzebuję kabla do diagnozowania i kodowania. Z góry dzięki za pomoc :)
  7. Witam, też mam pytanie, a mianowicie, jeśli wystrzeliła mi tylko poduszka kierowcy, to napinacz wystrzelił też tylko przy pasach kierowcy, czy od razu wszystkie? W Passacie wystrzeliły mi wszystkie, ale w tamtym przypadku wystrzeliły obie przednie i prawe kurtyny. Nie wiem czy kupować jeden, czy od razu oba napinacze. Z góry dzięki :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.