Skocz do zawartości

Reynald

Zarejestrowani
  • Postów

    198
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 M54b25

Osiągnięcia Reynald

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. W inpie pokazywało błąd 613d, uszkodzona standardowo była wiązka afs, zaraz przy wtyczce łącząca się z karoseria. Błąd dotyczył blokady elektrycznej, tj elektromagnesu z cewka na maglownicy. Pozdrawiam jeśli zajrzałes tu po 3 latach
  2. Panowie, od roku w czasie deszczu wyrzucało mi błąd active steering, ale na następny dzień wszystko było ok. Tym razem problem został. Przeleciałem całą wiązkę AS i wygląda jakby była zmieniana bo jest w dobrym stanie. Przeczyscilem kostki, ale brakuje już pomysłow gdzie szukać. Czujnik kąta skrętu kierownicy sprawny i skalibrowany. Ciągle widnieje błąd 4447, jednak nie potrafię wygooglowac co on oznacza, może ktoś podpowiedzieć, gdzie szukać problemu?
  3. Super ciekawostka, ja profilaktycznie w każdym aucie wbijam 3 jajka do chłodnicy, dobrze uszczelnia
  4. w tej cenie to nie spodziewaj się nic nadzwyczajnego. pewnie to jest to samo co inne najtansze zamienniki tylko znaczek inny. tutaj ludzie co by nie zalozyli to jest problem..
  5. Hej, mam u siebie skrzynię manualną. Zmieniałem jakiś czas temu dwumasę, koło pasowe, poduszki silnika. Mam taki problem, że po mocnym rozgrzaniu auta wydobywają się stuki ewidentnie z tyłu silnika - skrzyni biegów. Czy te skrzynie miały jakieś bolączki? Dwumasa ma 10 tysięcy przebiegu, więc chyba odpada. Nie jest to metaliczny stukot, tylko taki jakby gruby metal o siebie uderzał. Nie stuka cały czas tylko ma swoje momenty, raczej tylko po mocnym rozgrzaniu. Słychać to również przy gaszeniu auta, co myślicie?
  6. @piotr520 Dziękuję Ci serdecznie. Sam nie wierzyłem, że to może pomóc. Motor chodzi jak pszczółka, wkręca się na obroty jak na jednomasie. Jednym słowem petarda! Jeszcze raz dziękuję i szacunek za wiedzę
  7. Pompa podaje aż miło, nie będę kłamał, że mierzyłem ale strzela z zaworka nad maskę. W dodatku po odpaleniu na LPG jest to samo. Samochód wjechał o własnych siłach na podnośnik. Spróbuję z adaptacją, ale znając szczęście się nie uda
  8. Dzień dobry. Panowie mam następujący problem po swapie. Było M54B22, wyjąłem ze sprawdzonego auta M52b28Tu, założyłem do tego osprzęt z b22 (większy kolektor dolotowy, elektroniczny pedał), do MS43 wgrana została mapa z M54B25. Problem jest taki, że silnik po odpaleniu trzyma okolice 1.6 tys obrotów, po dodaniu gazu zaczynają falować obroty, zwiększają się maksymalnie o 500, coś jakby tryb awaryjny przy EML. Niestety mam problem z OBD i tu jest problem. Mam cały drugi silnik do podmiany części, ale brakuje już pomysłów, sprawdziłem i podmieniałem 80% czujników, sondy, wtyczki, sprawdzałem każde możliwe lewe powietrze i nic nie znalazłem. Oba silniki przed wyjęciem chodziło jak złoto.. Znalazłem na youtube filmik, gdzie jest identyczny problem jak u mnie, może ktoś ma chociaż jakieś sugestie?
  9. Odpowiadam, sterownik był źle zrobiony
  10. Panowie, temat jakich setki ale brakuje już pomysłów. Po swapie z M54b22 na m52b28tu (wiązka i osprzęt z b22) brak jest iskry. Napięcie na cewkach jest, czujnik wału podmieniony na pewny, masy są, osprzęt silnika słychać po zapłonie, paliwo bije. Ews usunięty programowo, zrobiony mostek na module. Niestety mam problem z obd i diagnostyka odpada. Macie pomysł co jeszcze sprawdzić? Mam drugi kompletny silnik więc mogę podmieniać, ale już pomysłów brak. Wiązka jest z silnika który miałem wcześniej, 2.8 to też mój silnik także wszystko jest pewne. Wydawałoby się, że jednak jest problem z ews, jednak pompa bije paliwo po zapłonie więc chyba jest ok? Jednym słowem wszystko jest tak jak powinno być, a zaginęła iskra. Jaka droga sprawdzić dlaczego jej nie ma?
  11. Reynald

    moje e61 2010r

    bez diagnostyki komputerowej i wstępnych oględzin nic nie zrobisz, to nie jest polonez
  12. Co byś nie kupił i tak po czasie zaczną bić, tak jak wyżej dwu częściowe chyba jedynie dają jakąś gwarancję, ale kto kupuje takie tarcze do 15 letniego gruza - garstka. Zrób piasty, zawieszenie i te tańsze powinny trochę pojeździć.
  13. Uszczelniacz kolumny w ścianie grodziowej potrafi tak "stukać"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.