Dzień dobry. Panowie mam następujący problem po swapie. Było M54B22, wyjąłem ze sprawdzonego auta M52b28Tu, założyłem do tego osprzęt z b22 (większy kolektor dolotowy, elektroniczny pedał), do MS43 wgrana została mapa z M54B25. Problem jest taki, że silnik po odpaleniu trzyma okolice 1.6 tys obrotów, po dodaniu gazu zaczynają falować obroty, zwiększają się maksymalnie o 500, coś jakby tryb awaryjny przy EML. Niestety mam problem z OBD i tu jest problem. Mam cały drugi silnik do podmiany części, ale brakuje już pomysłów, sprawdziłem i podmieniałem 80% czujników, sondy, wtyczki, sprawdzałem każde możliwe lewe powietrze i nic nie znalazłem. Oba silniki przed wyjęciem chodziło jak złoto.. Znalazłem na youtube filmik, gdzie jest identyczny problem jak u mnie, może ktoś ma chociaż jakieś sugestie?