Skocz do zawartości

Marek3003

Zarejestrowani
  • Postów

    135
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i 150 KM 1997 kiedyś

Osiągnięcia Marek3003

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Marek3003

    Zbieżność BMW e60

    Dziękuje, zbieżność ustawiona. Życzę powodzenia przy ustawianiu zbieżności
  2. Marek3003

    Zbieżność BMW e60

    Dzień dobry, szukam fachowej odpowiedzi na temat ustawienia zbieżności w e60. ASO chce za taka usługę 900,- zł. Podobno wykonuje się to pod obciążeniem 60 kg chyba fotele z przodu, bagażnik 20 kg itd plus oczywiście ustawienie komputerem jazdy na wprost także to nie takie proste. Samo pokręcenie śrubami z tylu od zbieżności i z przodu na drążkach nic nie da.
  3. Miałem swoje ponad 4 lata. Niestety był zajeżdżony i nierzetelnie lub w ogóle nie był serwisowany. Jeśli ten miałby prawdziwy stan/przebieg jak napisałeś to praktycznie wyglada jak z Japonii. Czy ten silnik na prawdę jest tak fatalny? Przy tych mandatach i cenach paliwa mi już odechciało się kozaczyć
  4. Dzień dobry, w wyszukiwarce znalazłem bardzo mało problemów z silnikiem 2.0 d. Czy warto zainteresować się taką ofertą? Zaznaczam, że nie zależy mi tak bardzo na mocy raczej na kosztach a spalanie jest chyba rozsądne? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-ID6EJztB.html
  5. Dzięki bardzo, niby Kia to nie BMW ale fajnie wiedzieć, że zawieszenie stroi Albert Biermann :D
  6. Dziękuję za pomoc. Rezygnuje. Wpłaciłem zaliczkę na najtańsze nowe auto 200 konne czyli Kia Pro ceed Gt. Wezmę w leasingu. Syn szuka dalej. Ten opisywany prowadzi się super ale niestety lampy klejone, farba gdzieś tam odchodzi no dla nas nie jest taki idealny. Notabene oglądał A8 pod Toruniem z przebiegiem 120 tyś km. Według Syna ma przeszło 600..... :twisted: Ja odpadam.
  7. Ok, Syn jedzie dziś zobaczyć. Jak mu się spodoba to umówią się w ASO. Jak nie to będzie prawdopodobnie A8. Ale po proszę o link do kupna raportu. Nigdy tego nie robiłem. Tylko jak ona jest z polskiego salonu to przecież jest cepik. P.S. Dziękuję za nowy temat, przepraszam moderatora,
  8. Ok, 3.0 Diesel co sądzicie? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-3-0d-perfekcyjny-stan-logic-7-wentylowane-komforty-ID6Dx0Wd.html#6eaf08cca0 https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:f7WbRFhlXmwJ:https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-3-0d-perfekcyjny-stan-logic-7-wentylowane-komforty-ID6Dx0Wd.html+&cd=1&hl=pl&ct=clnk&gl=pl&lr=lang_da%7Clang_de%7Clang_en%7Clang_fr%7Clang_pl&client=firefox-b-d Zaznaczam że nie chciałem diesla ale dla mnie wygląda uczciwie. Tylko nie chcę spędzać całych weekendów pod autem :D I mam od razu pytanie. Pewnie olej w automacie nigdy nie wymieniany bo dożywotni według ASO. Wymieniać przy takim przebiegu czy lepiej sobie podarować? W MB w210 wymiana oleju skończyła się dla mnie po kolejnych 2 tyś. wymianą automatu i bardzo dużymi kosztami. Ale tamten miał skręcony licznik z 460 tyś na 178. WBANC71054B644668
  9. Panowie ja na prawdę miałem BMW przez 4 lata i wiem jaka jest jakość tych aut. Denerwuje mnie tylko to,że co nie znajdę samochód to silniki czyli najważniejsza rzecz mają takie opinie. Chcę benzynę może być duża pojemność i co pozostaje? MB 5.0 i Audi 4.2 - ale tylko MPI czyli do liftu. Wszystkie dosłownie wszystkie są opisywane jako wadliwe, BMW - N52 sami piszecie, M54 olej itd, Mercedesy V6 łańcuchy i cała masa rzeczy, 1,8 kompresor fajny ale do CLK i C klasy. Audi no jaki ? chyba tylko stary 1.8 turbo ale to tylko A4 B7 chyba i może znajdę A6. A jest jeszcze stary 2.4 ale też bierze olej. Porażka. Co jeszcze Lexus? Fatalnie z częściami IS - ciasny, GS 3.0 tez ma problemy a 4.2 zajechane. No przecież nie VW! Bo tam tylko 3.0tdi i sławetne łańcuchy rozrządu. Jaguar? Japończyki? Na młodego Accorda mnie nie stać a starsze to tylko 2.4. No fajnie ale to puszka. To co Insignia 2.0 turbo czy Laguna też 2.0 turbo? Co wybieracie?
  10. To szkoda. Chyba kupię na raty albo w leasingu coś nowego. Oczywiście nie BMW. Maksymalnie 100-110 tyś. Zniechęca mnie to szukanie. Syn obejrzał 4 sztuki CL w granicach do 40 tyś nawet te niby z Japonii. Wszystko złomy. Do tego kilka A8 4.2. Mają ceny po 35 tyś a nie są więcej warte niż 20 tyś. Także nie ma w czym wybierać.
  11. no to już chyba się wyleczyłem, "Valvemasakra??" "Najlepszymi opiniami cieszy się trzylitrowy N52. Wersje o pojemności 2,5 l uchodzą za bardziej problematyczne Jak na ironię, w 2007 roku jednostka N52 otrzymała prestiżowy tytuł silnika roku"..... https://trends.com.pl/n52-valvemagia-czy-valvemasakra-technika/ Może jednak Audi?
  12. No właśnie, choć ja jak będę miał 84-86 lat to nie wiem czy będę w stanie jeszcze prowadzić. Nie mówiąc już o dożyciu tego wieku na Zus-owskiej emeryturze, Wiem że cena wysoka ale E39 kupiłem za 10 tyś. i w 4 lata wsadziłem przeszło 25 tyś. i kupę nerwów... teraz chciałbym nie zaczynać od chłodnicy, termostatu, visca, pompy wody, pasków, wiatraka klimy, freonu, akumulatora, opon, katalizatora, hamulców, świec, sond lambda, zawieszenia, blacharza, itd... itd.......o Boże jeszcze pamiętam nawet ceny :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.