Skocz do zawartości

rgadom

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X3 2,0 i z 2007 r.

Osiągnięcia rgadom

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Bład pojawia sie podczas ciagłej jazdy 400-600 km z przerwami oczywiscie emulator prosty, miłem załozony kątowy i tez nic nie dało
  2. Witam, sorki długo to trwało ale niestety ciagle wyjazdy i praca podjechałem do dobrego gazownika, 1. ustawienie gazu pod obciązeniem - nic nie dalo - fakt autko lepiej sie kreci 2. założony emulator - nic nie dalo 3. troszke powiekszony otwor w emulatorze - ponoc dawalo efety - ale u mnie nic nie dalo Jak sie check wlaczal tak nadal sie wlacza, moze troszke pozniej bo po ok 400-600 km Fachowiec wzial temat jako punkt honoru i postanowil pogadac z goscmi od BMW , kombinujemy dalej, niestety
  3. OK dziękuję za podpowiedz, postaram sie znaleźć odpowiedniego gazownika w tym tyg i sprawdzę pod obciążeniem, napisze po sprawdzeniu
  4. Nie wiem jakie parametry powinny być ale skoro 2ch fachowców sprawdzając ustawienie stwierdzili ze jest wszystko OK to śmiem przypuszczać ze tak jest Inaczej, może ktoś zna z terenu trójmiasta lub Olsztyna ogarniętego gościa od gazu w BMW?
  5. na benzynie nie ma tego błędu dzisiaj podjechałem żeby wykasować błąd i pokazało NIESPRAWNOŚĆ KATALIZATORA RZAD 1
  6. Miałem takie sam wniosek i sprawdziłem - "Niestety" już u dwóch gazowników sprawdzane były ustawienia i każdy z nich był zaskoczony bardzo dobrze ustawionym parametrami
  7. Witam wszystkich uczestników tego forum Od kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem (po raz 1 ) BMW X3 silnik 2,0 i z 2007 r. o mocy 110 KW z instalacją gazową Niestety notorycznie co jakieś 200-400 km włącza się check engine - diagnoza - niska sprawność katalizatora lub niewłaściwa praca sondy lambda (za katalizatorem) Postanowiłem coś z tym zrobić i wymieniłem katalizator na nowy oraz wymieniłem sondę lambda Niestety błąd nadal sie zapala, nie ukrywam ze już zaczyna mnie to bardzo irytować Dowiedziałem się, ze - to jest normalne przy gazie - i jedyne rozwiązanie do "poprawa pracy sterownika" tzn brutalna modyfikacja oprogramowania i od check engine odłączenie wyników pracy drugiej sondy lambda w VTechu życzą sobie ok 550 zł. Czy z kolegów doświadczenia to jedyna forma wyłączenia check engine z kokpitu? Czy macie inne doświadczenia Będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek podpowiedz, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.