Skocz do zawartości

arczi45

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39, 520i, 1998

Osiągnięcia arczi45

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Własnie to planuje zrobić, diagnoze pod ISTA. Możliwe, że jakiś moduł sieje zakłócenia. Co jeszcze zauważyłem, tak jakby za włącznikiem świateł lub zegarami od czasu do czasu podczas jazdy załącza się przekaźnik i rozłącza, jest to dość charakterystyczny dźwięk. Możliwe, że coś tam szwankuje. Dodatkowo zdarzało się, że alarm się sam załączał i raz straciłem światła wsteczne na parę tygodni po czym problem znikł. Powalczę i dam znać czy udało się rozwiązać problem.
  2. Odświeżam temat. Jak wyżej u Orton26. Podmieniłem LCM, i to nie rozwiązało problemu. Wszystkie światła na zewnątrz działają, ale na desce już nie. Czasami jak było chłodniej na dworze, problem znikał.
  3. Szukam E39 3.0, na OLX trafiłem na taką perełeczke, co o niej myślicie? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-sprowadzona-530i-e39-176tkm-ksiazki-ksenon-skory-nie-malowana-ID6Ey4XQ.html#gallery-open Sprawdziłem przebieg po VIN, wydaje się być cofnięty. 177kkm to miał w 2019, ciekawe, że przez 3 lata prawie nic nie przejechał.
  4. arczi45

    Nagłośnienie (CAR AUDIO)

    Montowałem u siebie pół roku temu. Głośniki 16.5 spokojnie wrzucasz na dystansach, obudowa będzie lekko zachodzić za boczek, ale tragedii nie ma. Głębokość do 62mm, u mnie nic nie ociera. Audio od "Audio System": odseparowany zestaw X165, wzmak M90.4, Sub 8 cali HX08SQ. Gra to czysto i potrafi zatrząść fotelami, mimo, że sub jest mały i odwrócony tyłem do jazdy w bagażniku. Wyciąłem tylko blache z podłokietnika, aby bas lepiej sie rozprowadzał. Ale i bez tego różnicy za wielkiej nie słyszałem.
  5. Jak masz dostęp do wolnego akumulatora. Bierz dwa kable i podepnij się pod żarówkę w tablicy rejestracyjnej. Działa, sprawdzone i szybkie rozwiązanie.
  6. Panowie, mam podobny problem. 1.5 roku temu wymieniony czujnik wału na VDO Siemens. Objawy przerywanie, szarpanie, gaśniecię na wolnych lub długie kręcenie. Tym razem mam tylko szarpanie lub czasami gaśniecię na rozgrzanym silniku. Możliwe, że czujniki VDO Siemens to jakiś szajs? Kolejna osoba i te same objawy.... Zastanawiam sie jaki teraz kupić.
  7. arczi45

    BMW E39 523i 1999r

    Na bank masz zapowietrzony układ. W wężach krąży bąbel powietrza, jak mocniej depniesz pompa go przepchnie i robi się ciepło. Po czym znów zimno. Ciepło powinienieś czuć już od 20 stopni. Proponuje zajrzeć do układu chłodzenia i go porządnie odpowietrzyć. Sprawdzić czy nie ma wycieków.
  8. Jak na moje to zajechany vanos. Jak masz dostęp do kompa to możesz sprawdzić błędy pierw.
  9. Objawy padającego napędu dmuchawy. Najlepiej jak zdemontujesz i wyjmiesz dmuchawe, żeby ocenić jej stan. Łopatki powinny kręcić się lekko po poruszeniu. Jak wyczujesz opór to możesz szykować się na zakup nowej. Cokolwiek byś nie wziął, wszystko jest made in china czy to behr, hella, nrf, no-name. Kup w miare podobną do swojej i nie przepłacaj.
  10. Pytanie czy masz możliwości wymiany magla w sensie garaż, kanał. Teoretycznie jesteś w stanie sam wymienić magiel, sęk w tym, że bedziesz musiał odkręcić sanki z drążkami i je opuścić. Metodą haupniczą możesz oglądnąć kanał Wazzup, on tam majstrował przy maglownicy w E60 (traktuj jego kanał z przymrużeniem oka).
  11. Możliwe za zaciął się któryś z elektrozaworów odpowiedzialny za sterowanie zimno/ciepło.
  12. U mnie okazał się zalany silniczek, nabrał wody przez jeden niedrożny spływ od strony komory, nie błotnika. Dodatkowo wymieniłem przekaźnik, ale to nic nie dało, był troche okopcony. Niestety straciłem najżwyższy bieg, nie wiem jak to ogarnąć, pozostałe biegi są. Jak wycieraczki działają raz tak, raz nie, albo zatrzymują się, przyczyną najczęściej jest zalanie.
  13. U mnie też drga kierownica. Wymieniłem całe zawieszenie z przodu plus amortyzatory, jest o niebo lepiej. Ale jak wjadę na drogę, gdzie droga niby jest prosta tak jak na S3, kierownica lekko drży. Gumy bananów były całe spękane, amortyzatory wylane, palcem można było wcisnąć, goleń już nie odbiła. Wahacze, drążki nowe TRW, amory Sachs, koła wyważone. Kolega ma też e39, malo jeżdżona ze Szwajcarii, 540i, robił wymianę bananów i jest gorzej. Cała podłoga drga przy 120km/h na luzie.
  14. Odkopie temat :) Mój ma własnie 21 lat, oryginał, na klemie minusowej 98 rok. 12.05 V po jeździe, po 24h spada o 0.2V. Nadal kręci, chodż po dłuższym postoju ciężej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.